Wat boeit dat?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:01 schreef MacorgaZ het volgende:
Hahaha, zó triest.
Hoe oud ben je TS? 13?
Zoiets... Maar dan Film1, Eurosport of Het nieuws.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:06 schreef Tahiti het volgende:
En die gare ouders van je zitten de hele avond op de bank SBS6 te kijken zeker?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:43 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik heb het topic gelezen, even nagedacht, en nu snap ik het
Nietsquote:
Wat denk je?quote:
Iets op tegen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:09 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Wat denk je?
Als je ouder bent dan 13 dan is dit van jouw kant ook erg triest he.
Heb jij de PC betaald en is het dus jouw eigen PC, of is die gewoon van je ouders maar mag je hem op je kamer hebben staan? Ik neem aan het 2e.
Na 1,5 uur trek je gewoon de kabel eruit, en vraag je of ze gezellig met je willen praten of dat je een potje scrabble met ze wil doen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:07 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Zoiets... Maar dan Film1, Eurosport of Het nieuws.
Oh nee hoor, maar dan moet je ook niet gaan zeuren dat jouw ouders iets op HUN PC installerenquote:
Dit dus. Kinderen die het over ''mijn kamer'' en ''mijn pc'' hebbenquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:12 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oh nee hoor, maar dan moet je ook niet gaan zeuren dat jouw ouders iets op HUN PC installeren.
Even een voorbeeld.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:12 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oh nee hoor, maar dan moet je ook niet gaan zeuren dat jouw ouders iets op HUN PC installeren.
En hij doet het toch ook! Hij is niet stuk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:18 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Even een voorbeeld.
Jij bent jarig. Ik kom langs en geef je een HD tv cadeau. Jij helemaal in de wolken, en vervolgens pak ik een hamer en ga er op in rammen. Zou jij toch ook boos worden?
T is hetzelfde. Zij hebben die PC aan mij gegeven.
Dat is heul niet hetzelfdequote:Op donderdag 18 februari 2010 14:18 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Even een voorbeeld.
Jij bent jarig. Ik kom langs en geef je een HD tv cadeau. Jij helemaal in de wolken, en vervolgens pak ik een hamer en ga er op in rammen. Zou jij toch ook boos worden?
T is hetzelfde. Zij hebben die PC aan mij gegeven.
Jaloers?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat is heul niet hetzelfde![]()
En zo te horen heb je nog een Iphone en een PSP ook, dus volgens mij ben je best een verwend rotkereltje
Ik kan zolang computeren als ik wilquote:
tuurlijkquote:
Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blijquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:32 schreef Inverted_World het volgende:
Je ouders hebben ongetwijfeld een goede reden dat ze dat hebben geinstalleerd!
Dus slotje voor dit topiqueee
Het is voor TS eigen bestwil. Anders blijft hij de rest van zijn leven op zijn zolderkamertje. :quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:34 schreef Green1 het volgende:
[..]
Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blij
Jailbait heet dat op die leeftijd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Ach je bent puber en call of dutiet watlekker boeiend
Trouwens TS in de tijd dat je niet computert kun je achter de vrouwen aanmoet je eens proberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |