+1quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:33 schreef Barcaconia het volgende:
TopicVrachtwagenchauffeursPostVindTerugDing
quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:33 schreef Barcaconia het volgende:
TopicVrachtwagenchauffeursPostVindTerugDing
Als het zonnetje schijnt zal ik ook eens kijken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:37 schreef glasbak het volgende:
Wie heeft er in de OP geknipt?
Mijn auto is weer schoon, ik zal morgen eens kijken of ik een nieuwe "voetjes van de vloer" foto kan maken
Veel plezier in de RAI!quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
+1![]()
* Sounddragon is off to the beurs![]()
Whehehe prachtig toch?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:25 schreef blup het volgende:
Er waren wel plots enkele kwijlers stil
Ik vond het een geniale actiequote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
En wat ik van Sigme qua fotomateriaal heb gezien kon me goed bekoren, dus oordeel niette snel, Barca![]()
En Anne is een lekkere mod
Euro 0,niks (nou poeh, euro 1 dan?) tegen euro5quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:40 schreef motaro het volgende:
blijf t dik spul vinden.![]()
Ze klinken ook beter dan een moderne xf
Mensen die schelden op die bak, kunnen niet schakelenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:47 schreef Bartholomeus het volgende:
Glasbak: die fietsbel heb ik eens opgezocht, lees er alleen maar gescheld overEn wat is dat voor onzin, een keer mis schakelen en je kunt alleen maar stil gaan staan en opnieuw beginnen? WTF?
Motorbeurs Utrecht, ik benwas aan en nieuw pakkie toequote:Op donderdag 18 februari 2010 14:01 schreef Barcaconia het volgende:
Wat is er in the beurs te doen?
Ik kom niet in 020, voor geen enkele beurs, überhaupt niet, nooit.quote:
Dat geloof ik graag, maarja met dank aan de regering is dat niet meer en zal het snel uitdunnen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Euro 0,niks (nou poeh, euro 1 dan?) tegen euro5
Wist niet dat Daf toen ook al 3 assen achter leverde, dacht dat dat iets vanaf de XF modellen was
De XF waar ik destijds mee reed was een euro2 versie. Dat ding had ook een lekker geluidje. Helemaal toen de uitlaat begon te roesten
Nou, toen ik na 6 jaar combinatie gereden te hebben een dagje voor het eerst met een (stuur)trailer op pad moest heb ik wel even een paar keer lopen vloeken toen ik hem over de rechterkant niet achteruit in het vak kreeg. De klant zei tegen mij dat ik hem maar gewoon op het pad moest storten dan zou hij het spul met een shovel het vak inschuiven.quote:Op donderdag 18 februari 2010 07:54 schreef vannelle het volgende:
En oplegger rijden hoef je niet te leren, als je met een bakwagen+aanhanger achteruit kunt rijden is een oplegger een makkie!
Hoe kun je nou een citytrailer niet van de hand het vak in krijgen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:48 schreef glasbak het volgende:
[..]
Nou, toen ik na 6 jaar combinatie gereden te hebben een dagje voor het eerst met een (stuur)trailer op pad moest heb ik wel even een paar keer lopen vloeken toen ik hem over de rechterkant niet achteruit in het vak kreeg. De klant zei tegen mij dat ik hem maar gewoon op het pad moest storten dan zou hij het spul met een shovel het vak inschuiven.
De volgende dag kwam ik op het zelfde adres maar met m'n eigen combi. Ik zag die man denken. 'daar heb je die kutchauffeur ook weer.'
Toen ik de aanhanger in één keer over de rechterkant in het zelfde vak wist te krijgen stond hij te knipperen met z'n ogen van ongeloof
I'm shockedquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
De husihoudbeurs is nu in de RAI, vandaar dat ik dat dacht draakje
Ten eerste was het geen city, maar een 3 assige wide-spread waarvan de voorste as een metertje of 3 a 4 van de trekker afstond en de andere 2 assen gestuurd waren.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hoe kun je nou een citytrailer niet van de hand het vak in krijgen?
Een widespread met de 2 achterste assen gestuurd? Heb je daar een foto van toevallig?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:42 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ten eerste was het geen city, maar een 3 assige wide-spread waarvan de voorste as een metertje of 3 a 4 van de trekker afstond en de andere 2 assen gestuurd waren.
Grappig! Ik ben een tijdje terug daar eens in de fabriek geweest. Helemaal niet zo groot, het is leuk om te zien dat ze dat soort spul in zo'n klein garagetje bouwen.quote:
Zoiets als dit, maar dan in het grootquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een widespread met de 2 achterste assen gestuurd? Heb je daar een foto van toevallig?
Meestal bij zo'n widespread zetten ze de middelste as vast en laten ze de voorste as tegensturen. Als je die oplegger fatsoenlijk wilt laten volgen met een starre voorste as zul je de stuurhoeken op de laatste 2 assen wel heel groot moeten maken. Op jouw plaatje zie je al gigantische hoeken en dat is een uitschuifbare trailer met 3 assen. Vandaar dat ik het vreemd vondquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:06 schreef glasbak het volgende:
[..]
Zoiets als dit, maar dan in het groot
En de eerste as niet gestuurd...
[ afbeelding ]
Nou ja.. zou best kunnen.. Het is tenslotte ook al 10 jaar geleden dat het gebeurd isquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Meestal bij zo'n widespread zetten ze de middelste as vast en laten ze de voorste as tegensturen. Als je die oplegger fatsoenlijk wilt laten volgen met een starre voorste as zul je de stuurhoeken op de laatste 2 assen wel heel groot moeten maken. Op jouw plaatje zie je al gigantische hoeken en dat is een uitschuifbare trailer met 3 assen. Vandaar dat ik het vreemd vond
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:57 schreef Iuc het volgende:
[ afbeelding ]
Dit monster heb ik in eindhoven een keer bijna de bocht uit gestuurd.
Ik trapte de koppeling in, midden in een scherper wordende bocht. Toen viel de stuurbekrachtiging uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |