courgette met gehaktquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:23 schreef heaven7 het volgende:
Die samen voor een avondmaaltijd zorgenWe hebben een grote housewarming op komst en zodoende kunnen we niet met iedereen aan tafel eten. Dus we wilden een soort lopend buffet maken, iedereen een bord en vind ergens maar een plekje. We zijn echter niet rijk dus nu zoek ik (relatief) goedkope dingetjes om te maken
We hebben al:
-gevulde champignons met boursin
-gevulde eieren
-afbakstokbroodje met humus (nooit gedaan maar ik las dat dat lekker is?)
-soep
die pannenkoekjes zijn voor t makkelijk ook te vervangen door die kant en klare tortilla dingen. weet niet wat de goedkoopste optie isquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:50 schreef RooieHoed het volgende:
Kleine pannekoekjes maken, daar paturain op smeren, zalm erop, dichtrollen, in stukjes snijden en een prikkertje erop. Evt met een lenteuitje erdoor.
ook lekker met een klein drupje ketchup erin en geraspte kaas eroverheenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:58 schreef Jurk het volgende:
En wat bij ons ook altijd een hit is: Knakworstjes omwikkelen met een stukje bladerdeeg (als een spiraal er om heen) en dan even in de oven. Ik maak ze met verjaardagen vaak voor de kids maar ze zijn ook altijd heel populair bij de grote mensen
kan gewoonquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:18 schreef heaven7 het volgende:
Kun je dingen als die wrapjes ook een dag van te voren maken en in de koelkast bewaren of is dat geen succes?
Slim! Ga ik zeker doen, dankjequote:Op woensdag 17 februari 2010 15:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kan gewoonis zelfs makkelijker om ze eerst te maken, strak alu folie eromheen rollen, in de koelkast en de volgende dag snijden. Dan vallen ze ook niet uit elkaar. T helpt ook om er eerst al prikkertjes in te prikken en dan plakjes te maken
lekkerquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:21 schreef heiden6 het volgende:
http://www.smulweb.nl/1312356/koken/recept/Dadels-in-spek
Deze doet het altijd goed! Zeer makkelijk en snel klaar te maken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |