quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:59 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Iedereen is op dit moment mijn concurrent!
Nou ja, vannacht ook 4-0 verloren met TK, dus vannacht tegen de koploper zal ook wel lastig worden, heb niet echt een heel goed teamquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:59 schreef MikeLowrey het volgende:
Nou ben benieuwd of ik kan winnen tegen Tenerife met TK.
Toch maar een magere overwinning, wel direct gescoordquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou ja, vannacht ook 4-0 verloren met TK, dus vannacht tegen de koploper zal ook wel lastig worden, heb niet echt een heel goed team
Ben toevallig nog even online, en had geen flauw idee waar je het over had, want ik dacht dat alle wedstrijden rond 5 uur werden gesimuleerd ofzo. Maarja 0-1 gewonnen en Barca gelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Toch maar een magere overwinning, wel direct gescoord!
En nu sta ik acht punten achter
Nederland.quote:Op donderdag 18 februari 2010 06:30 schreef leroytje het volgende:
Sterf, grafBarca, ik speel nooit meer met Barca
Geen idee waar we heen gaan, roep maar iets.
Of het slim is kunnen we het nog wel es over hebben, maar het is een net zo grote uitdaging om je doelstelling te halen als wanneer je met een 13+ doelstelling de top 8 of 9 wilt halen, dus die ga ik graag aan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:12 schreef Rauzer het volgende:
Waarom wil je altijd teams die eerste moeten worden, dat is toch helemaal niet slim?
Ik heb de competitie weer onnodig spannend gemaakt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:08 schreef Tzuuu het volgende:
L.O_sportfanaat; Manchester United; Leroytje
Badablings1 = Barcelona = Droathoah
Rauzer = CSKA Moskva = Rauzer
Manager Tzuu = AC Milan = Tzuuu (oude rotten team, lijkt me een uitdaging :p)
Andy Souwer Power = Sevilla
Gefeliciteerd jongen!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 08:31 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Ik heb de competitie weer onnodig spannend gemaakt.![]()
Blijkbaar kunnen wij de druk van een kampioenschap niet aan.![]()
Nee, dat mag niet.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:50 schreef Tzuuu het volgende:
MikeLowrey! Wees sportief de laatste wedstrijd
of kan ik je nog omkopen?(lol j/k)
Goede actie van Pearlquote:
Ik heb al lang gekozen, maar wat is de reden erachter dat je van tevoren moet kiezen? Het is niet zo dat jij het moet instellen toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 07:04 schreef leroytje het volgende:
[..]
Goede actie van Pearl
Boven je staan de teams uit Champions.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:20 schreef DurumDoner het volgende:
Na de dubbel te hebben gepakt met Saint-Etienne heb ik ook weer een accountje vrij. Begint hier binnenkort een nieuwe competitie toevallig?
Maar ik kan niet voorbereiden, want ik ben nog niet toegelaten tot de competitie. Of moet ik hieruit mijn conclussies trekkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:49 schreef Droathoah het volgende:
[..]
We zitten in de voorbereiding dag 4
Dat kan, moet je wel ff doorgeven aan Leroytje + je Osmnaam en dan wordt je toegelaten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:17 schreef DurumDoner het volgende:
Wil wel met Athletico Madrid als dat kan?
Ben je uit de vorige gestapt dan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:08 schreef valek het volgende:
[..]
Maar ik kan niet voorbereiden, want ik ben nog niet toegelaten tot de competitie. Of moet ik hieruit mijn conclussies trekken.
Nee, was meer als grapje bedoelt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ben je uit de vorige gestapt dan?
tuurlijk laat ik je toe, maar ik moet wel eerst de hele dag werken hequote:Op woensdag 24 februari 2010 17:10 schreef valek het volgende:
Ik hoop wel dat Leroy me vandaag nog toelaat tot de competitie. Anders mis ik een dag voorbereiding. Zou jammer zijn.
Geweldig, ik kan er in. Dank je. Geen transers dit seizoen. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:16 schreef leroytje het volgende:
[..]
tuurlijk laat ik je toe, maar ik moet wel eerst de hele dag werken he
Ik had toch al gekozen voor Sevilla? Mag de regerend kampioen niet meer meedoen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:56 schreef Sinnie het volgende:
Ik heb ook gedaan voor Sevilla met Siniii
Je ijlt, Sevilla is al bezet. Kijk eerst voordat je schreeuwtquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:56 schreef Sinnie het volgende:
Ik heb ook gedaan voor Sevilla met Siniii
Ik zou trouwens vanavond even een seizoenskaart kope met mijn vaders mobiel., heb zelf namelijk een aboquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:30 schreef leroytje het volgende:
[..]
Je ijlt, Sevilla is al bezet. Kijk eerst voordat je schreeuwt
Heb ik ook gedaan, dit is wat ik krijgquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:30 schreef leroytje het volgende:
[..]
Je ijlt, Sevilla is al bezet. Kijk eerst voordat je schreeuwt
Damn, ben je lui of scheel?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:39 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, dit is wat ik krijg
[ afbeelding ]
Welke is dan nog niet bezet voor de duidelijkheid?
Ik zit te wachten op de 1e uitslag, terwijl ik de Tsunami's volg livequote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:35 schreef valek het volgende:
Het is rustig hier. Wie staat er eigenlijk bovenaan?
Schijnt een goeie trainer te zijn van Bayernquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:50 schreef Droathoah het volgende:
[..]Bayern, ik met Barca 2e.
*klopt af.
Daar heb ik mijn twijfels bij. Die trainer is met valencia 7de geworden en met Fiorentina/Stuttgart 6de.quote:Schijnt een goeie trainer te zijn van Bayern
Je bent een held.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:54 schreef valek het volgende:
[..]
Schijnt een goeie trainer te zijn van Bayern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga zo slechtquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:16 schreef valek het volgende:
Van Man United gewonnen![]()
![]()
![]()
Alleen heb nu 3 rode kaarten en 2 mensen in de lappenmand. En moet tegen Real Madrid de volgende wedstrijd
Staat gewoon in de OP vriend. Arsenal staat elfde, moet vierde worden, zes punten achterstand.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:17 schreef Sqoudson het volgende:
Is Arsenal nog vrij?
Want ik kan morgen in een nieuwe competitie!
Welke server etc?
Nicequote:Op woensdag 17 maart 2010 10:26 schreef Sqoudson het volgende:
Gefeliciteerd, Marco Blokx [S3]!
Wow! Wat geweldig gedaan! Je hebt aangetoond een legendarische manager te zijn door dit team naar de titel te loodsen! Neem een sigaartje van me, of twee!
Kun je onze fans horen schreeuwen: 'Wolverhampton Wanderers!, Wolverhampton Wanderers!' buiten? Ik ben nog nooit zo blij geweest! Echt ontzettend bedankt!
Dit seizoen zal de geschiedenis van de club in gaan en zal nooit worden vergeten. Jouw naam Marco Blokx [S3] zal voor altijd aan de club verbonden blijven...
#1 met Wolverhampton!
Eindteam:
[ afbeelding ]
Oh, ik had niet eens door dat je zo hoog stondquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:58 schreef valek het volgende:
4-1 verloren van Moskou. Die had ik onderschat. Nooit doen dus.
Jepquote:
Beetje jammer van je hoor....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:59 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jep. De eerste pas trouwens, tegen Bayern en Chelsea geen een gebruikt.
quote:Op zondag 21 maart 2010 13:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Elke nederlaag is automatische een tk?
Echt B-teams tellen niet zo heb ik het idee bij OSMquote:Op zondag 21 maart 2010 14:52 schreef valek het volgende:
Van Barca gewonnen met een veredeld B-elftal. Ik neem aan dat Barca het ook rustig aan heeft gedaan met de bekerwedstrijd.
Elf spelers opstellenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:11 schreef Maadie het volgende:
ik ben nieuw op het Forum.
Ben Hoffenheim. moet 10e worden. heeft iemand ervaringen met Hoffenheim. en dus ook tips voor mij?
quote:
1 2 3 4 5 6 | 3 AC Milan 22 15 2 5 47 55 - 24 31 4 Sevilla FC 22 15 2 5 47 53 - 25 28 5 CSKA Moskva 22 15 2 5 47 37 - 17 20 6 Liverpool 22 15 1 6 46 62 - 35 27 7 Manchester United 22 14 3 5 45 53 - 21 32 |
Want? Zo goed ben je niet hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:14 schreef valek het volgende:
6-2 verloren van Selvilla. Vreemd, kan niet. Hij moet een TK hebben gebruikt en dan nog is het een rare uitslag.
Houd je mond!quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:39 schreef Rauzer het volgende:
Vier punten tegen Manchester dit seizoen! En zonder TK nog wel
Half team verkopen eerst en dan wat spelers kopen, zelf heb ik met een seizoenskaart 4 spelers gescout.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:11 schreef Maadie het volgende:
ik ben nieuw op het Forum.
Ben Hoffenheim. moet 10e worden. heeft iemand ervaringen met Hoffenheim. en dus ook tips voor mij?
Ik voor vandaag 15 wedstrijden op rijquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:43 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Je moet morgen tegen Liverpool die al 17 wedstrijden op rij heeft gewonnen.Ben benieuwd.
Mja ik moet nog uit tegen jou.....quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik voor vandaag 15 wedstrijden op rijLaatste competitienederlaag was tegen jou
!
Hou 't vertrouwen vast hequote:Op vrijdag 2 april 2010 16:22 schreef valek het volgende:
De helft van de competitie 2de gestaan en nu ineens 5de. Ik zie al weer een doemscenario komen voor mij.
ik heb de belchinees gebruikt!quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:22 schreef valek het volgende:
De helft van de competitie 2de gestaan en nu ineens 5de. Ik zie al weer een doemscenario komen voor mij.
3-0quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:43 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Je moet morgen tegen Liverpool die al 17 wedstrijden op rij heeft gewonnen.Ben benieuwd.
ja waneer ?quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:58 schreef henry23 het volgende:
wanneer beginnen jullie een nieuwe competitie ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik me trouwens afvroeg. Die managerpunten, tellen die zichzelf op en krijg je gewoon minder als je boven je doelstelling staat of gaan er ook nog punten af als je opeens naar beneden zakt?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:42 schreef Droathoah het volgende:
Competitie duurt nog 8 dagen, waar gaan we heen?
Tussenstand:
[ afbeelding ]Ja, als jij nu ineens tweede komt te staan zak je waarschijnlijk van 3600 naar 1800 ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik me trouwens afvroeg. Die managerpunten, tellen die zichzelf op en krijg je gewoon minder als je boven je doelstelling staat of gaan er ook nog punten af als je opeens naar beneden zakt?Willem-Jan van Puffelen
Italië.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:59 schreef Silvanovisch het volgende:
Waar gaat 't volgende competitie plaatsvinden?
Zat ik ook aan te denken.quote:
Ik speel nu met mijn S2 met Everton. 10 wedstrijden gespeeld. 10 gewonnen, maar Chelsea doet hetzelfdequote:Op zondag 4 april 2010 11:41 schreef Tzuuu het volgende:
Vandaag 10-0 gewonnen met Barca tegen Standarden nu 5 punten los op de nr.2 Man Utd.
In een andere competitie sta ik 1ste met Everton en heb ik al 9 wedstrijden achter elkaar geen tegendoelpunt gehad en in het totaal 14 van de 18 wedstrijden geen tegendoelpunt.
Zijn toch cijfers waar ik trost op ben.
1-0quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:19 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Mja ik moet nog uit tegen jou.....
Mwuah, theoretisch is het nog mogelijk om 2e te worden, maar toch bedanktquote:Op woensdag 7 april 2010 08:15 schreef Rauzer het volgende:
Gefeliciteerd Barca met het kampioenschap!
Mja, ik ga geen 53 doelpunten meer goedmakenquote:Op woensdag 7 april 2010 13:33 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Mwuah, theoretisch is het nog mogelijk om 2e te worden, maar toch bedankt
En ik ga vannacht met het volle geweld tegen jou spelen met in de hoop de 3 punten thuis te houden.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Mja, ik ga geen 53 doelpunten meer goedmaken
hij vraagt het omdat hij pas een ongeveer een week later kan instromen omdat zijn competitie nog beter is.quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 14:01 schreef valek het volgende:
[..]
En ik ga vannacht met het volle geweld tegen jou spelen met in de hoop de 3 punten thuis te houden.
En Sevilla blijft winnen.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:08 schreef valek het volgende:
En weer een verloren seizoen. Vanavond nog de bekerfinale tegen Real Madrid, maar dat zal ik dan ook wel weer verliezen. Kutzooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gelukkig doe ik het beter
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:45 schreef leroytje het volgende:
[..]en anders ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gelukkig doe ik het beter
Ik snap er geen kloot van, neem jij elke keer ontslag ofzoquote:Op maandag 12 april 2010 10:39 schreef valek het volgende:
En nu nog wachten op de goedkeuring van de moderator voordat ik Auxerre kan trainen
Nee. Dat toch niet. OSM wil gewoon dat ik niet win en speelquote:Op maandag 12 april 2010 18:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik snap er geen kloot van, neem jij elke keer ontslag ofzo
Ja nee nu wordt het duidelijkquote:Op maandag 12 april 2010 23:14 schreef valek het volgende:
[..]
Nee. Dat toch niet. OSM wil gewoon dat ik niet win en speel
Ik verloor spontaan 4x op rij, maar men S3 heb ik ook Everton, maar daar sta ik nog wel 1equote:Op woensdag 14 april 2010 17:15 schreef Tzuuu het volgende:
Leroy, hoe staat het ermee met jou Everton?
ik ga wel lekker zo:
[ afbeelding ]
al 19 wedstrijden op rij geen tegendoelpunt.
hangt er ook vanaf met welke teams je speelt. Als je alleen maar met teams spelen die als doelstelling 16de worden hebt, dan is het enigszins netjes. Als die cijfers zijn van teams waarmee je 1ste of 4de moet worden, dan vind ik het vrij slecht.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:07 schreef Zeroku het volgende:
Wedstrijden Gewonnen Gelijk Verloren
257 135 38 84
Hmm. valt me nog mee.
Onderste regione speel ik vaak.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:48 schreef Tzuuu het volgende:
[..]
hangt er ook vanaf met welke teams je speelt. Als je alleen maar met teams spelen die als doelstelling 16de worden hebt, dan is het enigszins netjes. Als die cijfers zijn van teams waarmee je 1ste of 4de moet worden, dan vind ik het vrij slecht.
Heb zelf een wat nieuwere account op co.uk versie en daar speel ik met teams die 1ste/4de moeten worden en heb ik van de 169 wedstrijden: 135x winst, 17x gelijk en 17x verlies.
Op de meeste accounts heb ik een verhouding van 5x winst, 1x gelijk, 2x verlies.
Goede tip maar is toch net buiten mijn budget. Ik wil namelijk ook nog een verdediger kopenquote:
Je krijgt toch nog 10 miljoen voor Tomasson?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:37 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Goede tip maar is toch net buiten mijn budget. Ik wil namelijk ook nog een verdediger kopen
Hij staat wel op de lijst, maar dan moet hij nog wel vertrekken. Eerst probeer ik hem nog voor 13-14 te slijten aan iemand in de competitie en anders zet ik hem voor de engine.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je krijgt toch nog 10 miljoen voor Tomasson?
Ik ook, maar de stijgende lijn is nu gelukkig ingezet, gewonnen van de nummer twee, zonder tk.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:06 schreef Droathoah het volgende:
Ik moet ff me best gaan doen. Ik moet wat plaatsen omhoog
quote:Supporters dolblij met Zeroku
BIRMINGHAM - Aston Villa is blij met Zeroku, de 35-jarige oefenmeester staat vanaf begin dit seizoen aan het roer in Birmingham. Toen Zeroku begon bij Aston Villa was de publieke opinie gunstig gestemd. Dat heeft met name te maken met de carrière die Zeroku al achter zich heeft. Bij Spartak Moskva, Blackburn Rovers & Helmond Sport heeft hij laten zien dat hij goede resultaten kan neerzetten.
Zeroku heeft het naar zijn zin in Birmingham. Dat is ook wel logisch, want zijn team presteert uitstekend. Aston Villa staat op dit moment op een 1e plaats. Tijdens thuiswedstrijden wordt regelmatig de naam van de trainer gescandeerd. "Erg mooi," moet Zeroku erkennen. "Af en toe word ik er emotioneel van. Ik ben er trots op dat ik de fans van Aston Villa blij kan maken."
Is Liverpool gedeeld 2de met jou? Want jullie hebben evenveel punten en hetzelfde doelsaldo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:49 schreef ramonvbeem het volgende:
Mijn 1e seizoen op me subaccount met Everton in de premier league!
Ging wel lekker opzich en een zeer spannend slot van de competitie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima 1e seizoen !
Ja inderdaad!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:31 schreef Rauzer het volgende:
Je had best wat meer spelers kunnen verkopen. Had je kunnen investeren en was je misschien wel kampioen geweest.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:45 schreef leroytje het volgende:
HAHA, kijk mij!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
40 goals voor een middenvelder!
Dat het zo achterlijk staatquote:
VVV doel: 15e Plaats: 4equote:Op zondag 11 april 2010 20:53 schreef Pro_Shifty het volgende:
ik sta nu na 19 weken met de volgende clubs op de volgende plaatsen:
VVV Doel: 15e Plaats: 6e
VVV Doel: 15e Plaats: 5e
Groningen: Doel 6e Plaats: 4e
Nac: Doel 6e Plaats 6e
Gaat best lekker
Kan ik echt geen 1 club van opnoemen. Maar lijkt me wel leuk om te doen.quote:
Geef eens een lijst met de doelstelling van de club erbijquote:
Kijk eens even op osm bij de landenlijst.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:02 schreef valek het volgende:
[..]
Geef eens een lijst met de doelstelling van de club erbij
Helaas, als Toulouse je had verslagen was ik je nog gepasseerdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:31 schreef valek het volgende:
En ik heb eindelijk weer eens een doelstelling gehaald door op de laatste speeldag Toulouse te verslaan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik voor het eerst een keer nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:31 schreef valek het volgende:
En ik heb eindelijk weer eens een doelstelling gehaald door op de laatste speeldag Toulouse te verslaan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zak.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:31 schreef valek het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Die had ik wel gebruikt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:46 schreef leroytje het volgende:
[..]
Zak.
Ik was verdorie vergeten men TK te gebruiken!
Hoi Siniii (L)quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:46 schreef Sinnie het volgende:
Kampioen geworden met nog 4 wedstrijden te spelen![]()
[ afbeelding ]
Hoi?quote:
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:59 schreef TTD het volgende:
ff vraagje, hoe genereren jullie zoveel geld? goedkope spelers van TL halen en voor het dubbele doorverkopen?
Ik krijg mijn spelers maar niet verkocht, iedereen scout ze zelf...
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:23 schreef Tzuuu het volgende:
ja, maar houd er wel rekening mee dat je spelers van boven de +- 10mil niet verkocht krijgt aan de computer/simulatie...
Tja niemand heeft er een PSK op dit moment, en ik ga 'm ook niet nemenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:16 schreef Tzuuu het volgende:
[..]
Tenzij iemand anders de FOKleague opnieuw gaat opstarten
Leuk idee, maar ik denk niet dat dat zal gebeuren.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:48 schreef dundel het volgende:
FOK! kan ons niet sponseren?Zoveel geld is het nou ook weer niet, 3 euro per maand geloof ik.
Waarschijnlijk join ik je compo, als FOK!League niet meer doorgaat...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:38 schreef Sqoudson het volgende:
Stefan Goes Italy!
Rusland
(Luc)
Be my guest
Managernaam = Marco Blokx!
Des te meer mensen, hoe beter!
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:55 schreef dundel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk join ik je compo, als FOK!League niet meer doorgaat...
Iemand? Inmiddels al 7 speeldagen geweest!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:19 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Jongens, ik speel het ook weer.
Heb nu Udinese als team gekozen.
Doelstelling 7e.
1e Wedstrijd 1-0 gewonnen van Atalanta Bergamo. Slap begin, maar er zullen wel grotere overwinningen in het vervolg volgen, meen ik.
Pics van mijn team wanneer ik de selectie wat heb uitgedund, 33 spelers op dit moment lol..
Iemand die mijn competitie wil joinen? Er zijn nog 12/11 vacatures vrij, en zit dus in Italië, er zijn nog veel leuke teams over, die een goed begin hebben gehad. Voor meer informatie quote maar ff dit bericht, en ik zal je de benodigde informatie geven.
Nog maar 1 speeldag dus geweest!
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:30 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Jongens ik wil wel speciaal een (P)Sk kopen om een FOK LEAGUE te starten. Maar dat hangt eerst af van de animo..
Waar zullen we dan?
Ja idd, wel meerdere zullen nu midden in een competitie zitten,. Ik vind het wel best om een bepaalde datum af te spreken, dan kunnen ook meer mensen een team voorkeur geven.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Wil je meteen starten? Ik zit momenteel een andere competitie, dichtbij mijn doelstelling.Ik zal dan vast ook niet de enige zijn. Zullen we op een bepaald datum afspreken hoe en wat?
Als je het FOK!league noemt verschijnt iedereen heus wel, niet iedereen zal vanavond online zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |