quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:59 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Iedereen is op dit moment mijn concurrent!
Nou ja, vannacht ook 4-0 verloren met TK, dus vannacht tegen de koploper zal ook wel lastig worden, heb niet echt een heel goed teamquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:59 schreef MikeLowrey het volgende:
Nou ben benieuwd of ik kan winnen tegen Tenerife met TK.
Toch maar een magere overwinning, wel direct gescoordquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou ja, vannacht ook 4-0 verloren met TK, dus vannacht tegen de koploper zal ook wel lastig worden, heb niet echt een heel goed team
Ben toevallig nog even online, en had geen flauw idee waar je het over had, want ik dacht dat alle wedstrijden rond 5 uur werden gesimuleerd ofzo. Maarja 0-1 gewonnen en Barca gelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Toch maar een magere overwinning, wel direct gescoord!
En nu sta ik acht punten achter
Nederland.quote:Op donderdag 18 februari 2010 06:30 schreef leroytje het volgende:
Sterf, grafBarca, ik speel nooit meer met Barca
Geen idee waar we heen gaan, roep maar iets.
Of het slim is kunnen we het nog wel es over hebben, maar het is een net zo grote uitdaging om je doelstelling te halen als wanneer je met een 13+ doelstelling de top 8 of 9 wilt halen, dus die ga ik graag aan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:12 schreef Rauzer het volgende:
Waarom wil je altijd teams die eerste moeten worden, dat is toch helemaal niet slim?
Ik heb de competitie weer onnodig spannend gemaakt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:08 schreef Tzuuu het volgende:
L.O_sportfanaat; Manchester United; Leroytje
Badablings1 = Barcelona = Droathoah
Rauzer = CSKA Moskva = Rauzer
Manager Tzuu = AC Milan = Tzuuu (oude rotten team, lijkt me een uitdaging :p)
Andy Souwer Power = Sevilla
Gefeliciteerd jongen!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 08:31 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Ik heb de competitie weer onnodig spannend gemaakt.![]()
Blijkbaar kunnen wij de druk van een kampioenschap niet aan.![]()
Nee, dat mag niet.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:50 schreef Tzuuu het volgende:
MikeLowrey! Wees sportief de laatste wedstrijd
of kan ik je nog omkopen?(lol j/k)
Goede actie van Pearlquote:
Ik heb al lang gekozen, maar wat is de reden erachter dat je van tevoren moet kiezen? Het is niet zo dat jij het moet instellen toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 07:04 schreef leroytje het volgende:
[..]
Goede actie van Pearl
Boven je staan de teams uit Champions.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:20 schreef DurumDoner het volgende:
Na de dubbel te hebben gepakt met Saint-Etienne heb ik ook weer een accountje vrij. Begint hier binnenkort een nieuwe competitie toevallig?
Maar ik kan niet voorbereiden, want ik ben nog niet toegelaten tot de competitie. Of moet ik hieruit mijn conclussies trekkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:49 schreef Droathoah het volgende:
[..]
We zitten in de voorbereiding dag 4
Dat kan, moet je wel ff doorgeven aan Leroytje + je Osmnaam en dan wordt je toegelaten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:17 schreef DurumDoner het volgende:
Wil wel met Athletico Madrid als dat kan?
Ben je uit de vorige gestapt dan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:08 schreef valek het volgende:
[..]
Maar ik kan niet voorbereiden, want ik ben nog niet toegelaten tot de competitie. Of moet ik hieruit mijn conclussies trekken.
Nee, was meer als grapje bedoelt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ben je uit de vorige gestapt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |