Ik lees ook gewoon steeds rendier iddquote:
quote:
Ik ook, ik dacht. wutquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:17 schreef Zeroku het volgende:
[..].
Ik las het serieus ook zo in de TT
Ikke niet en ben nog wel de lysdektquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik lees ook gewoon steeds rendier idd
Hij ookquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke niet en ben nog wel de lysdekt
Nu staat het er ookquote:
i'm the only dyslect in the villagequote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke niet en ben nog wel de lysdekt
Nu niet meerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
i'm the only dyslect in the village
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
i'm the only dyslect in the village
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:20 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik zit inmiddels op 50 geformatteerde en geinstalleerde Linux usb sticks
quote:
Sorry dat ik zo laat reageerde vanochtend trouwens maar dat kwam omdat ik zo'n harde werker benquote:
Ben ik blij dat hij geen FA isquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij laat je gewoon bannen zodat hij het alleenheersding kan behouden!
idd, tubgirl staat al in z'n notes.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij laat je gewoon bannen zodat hij het alleenheersding kan behouden!
Ik ben erger, ik ben een vriend van de FA's. Mod en PR.quote:
Eindelijk mijn eerste note?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
idd, tubgirl staat al in z'n notes.
omdat ik het nummer gekopieeeeerd hebtttttstquote:
en nu?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben erger, ik ben een vriend van de FA's. Mod en PR.
Sletje toch.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat ik het nummer gekopieeeeerd hebtttttst
dus dan neemt FF de naam van de afbeelding meeen dat is dus PI
krijg je een ban van 2000 jaarquote:
hihihihiihquote:
Is niet erg joh, 't is niet zo dat ik ga huilen als iemand niet binnen een paar minuten reageertquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo laat reageerde vanochtend trouwens maar dat kwam omdat ik zo'n harde werker ben
Mij vinden ze ook heul tof. Later als ik groot ben, word ik net zo'n gerespecteerde user als jou.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben erger, ik ben een vriend van de FA's. Mod en PR.
Heulemaal nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
krijg je een ban van 2000 jaar
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kan altijd nog drank gaan verkopen
JUUUHUUUUF. JUF IK MOET PLASSEEEEN.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom ik geen pabo doe.
Vind je het zo erg dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom ik geen pabo doe.
Daar zal ik nooit last van hebbenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JUUUHUUUUF. JUF IK MOET PLASSEEEEN.
MEEEESTERRR IK MOET PLASSUUUH.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar zal ik nooit last van hebben
Uiteraardquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat katje
[..]
Hihi, dat is een beetje +1 voor mij.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JUUUHUUUUF. JUF IK MOET PLASSEEEEN.
Ja, ik wil gewoon geen juf genoemd worden. Dan krijg je dat gezeur wat RenRen al aangeeft.quote:
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
MEEEESTERRR IK MOET PLASSUUUH.
Meester vind ik altijd zo fout
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
UiteraardJij houdt ook van bloemetjes op auto's
is goed dat ik dat weetquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, ik wil gewoon geen juf genoemd worden. Dan krijg je dat gezeur wat RenRen al aangeeft.
ik gerespecteerd?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mij vinden ze ook heul tof. Later als ik groot ben, word ik net zo'n gerespecteerde user als jou.
Meester op google, en dan krijg je na 6 leraren een of andere dominator.quote:
wat plassen, je plast maar in je broek en dan.. lik je.. uhhhquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
MEEEESTERRR IK MOET PLASSUUUH.
Meester vind ik altijd zo fout
Die fietsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Meester op google, en dan krijg je na 6 leraren een of andere dominator.
En dan hoor ik meester en zie ik iemand met een zweepje
je vergeet de +1 voor RenRen-quote:
wutwutquote:
miljoenen niet, paar honderd welquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij hebt echt miljoenen naamtopics.
die vent van 53?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:36 schreef RenRen- het volgende:
volgens mij heb ik de gozer gevonden die me toe ging voegen op hyves
Oooh op die fietsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet onze fietsop zo'n manier bedoel je het
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
miljoenen niet, paar honderd wel
Oh zielig aw.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:37 schreef DutchErrorist het volgende:
vandaag 11 uur werken![]()
Kom op kan niemand mij even zielig vinden?
Ja :")quote:
omdat kuttopics. Ik heb er net ook 3 verwijderd in KLBquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:37 schreef Zeroku het volgende:
Fiets. Waarom worden er gewoon topics uit ONZ verwijderd?
ik schrok ookquote:
Dat kan serieuzer.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat plassen, je plast maar in je broek en dan.. lik je.. uhhh
ja dat dus.
Doe je goed, hoezo zo veel uur?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:37 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik word ook altijd voor gek verklaard met dat soort dingenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]![]()
al die mannen hier verklaarden me voor gek.
vooral 's nachts is het leuk. He marieeela.quote:
quote:
Nou, het heeft bloemetjes, dus het is OF een gay, of een meisjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik word ook altijd voor gek verklaard met dat soort dingen![]()
En als ik een autootje heb dan moet jij even helpen bepalen of het een meisje of jongetje isVanwege de naam
quote:
Nachtbaggerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
vooral 's nachts is het leuk. He marieeela.met pixie
Een slotje is dan niet genoegquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat kuttopics. Ik heb er net ook 3 verwijderd in KLB
qftquote:
zien!quote:
Ik heb medelijdenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:37 schreef DutchErrorist het volgende:
of gewoon baggeraanval, spammers, kutklonen.quote:
Waar niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:41 schreef DeLuna het volgende:
Weetje, het is hier gewoon veel leuker dan in KLB SC
Ja, want ik zat met een probleempjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou, het heeft bloemetjes, dus het is OF een gay, of een meisje
Ja hč, vinden wij ook!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:41 schreef DeLuna het volgende:
We komen er wel uit als-ie er isquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want ik zat met een probleempjeDe Lada Samara heet alleen Samara als het een export model is, anders heet ie Sputnik
Dus Samantha bij een meisje of Nik bij een jongetje
Maar kan haar ook Nikky noemen
Keuzes keuzes! Je hoort het al, ik heb hulp nodig
Uiteraardquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:41 schreef DeLuna het volgende:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die achterkant leek op die link van googleMaar hij heeft zn foto van zn hyves gehaald
Dat viel mij meteen op hierquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
UiteraardHier worden mensen wel gewoon welkom geheten
![]()
Dan moet je onder z'n motorkap kijkenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want ik zat met een probleempjeDe Lada Samara heet alleen Samara als het een export model is, anders heet ie Sputnik
Dus Samantha bij een meisje of Nik bij een jongetje
Maar kan haar ook Nikky noemen
Keuzes keuzes! Je hoort het al, ik heb hulp nodig
duhhhquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:41 schreef DeLuna het volgende:
quote:
Ren is Smijn. ook online op msn?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die achterkant leek op die link van googleMaar hij heeft zn foto van zn hyves gehaald
Nopequote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ren is Smijn. ook online op msn?
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En wss meer mensen van je eigen leeftijd
En Dennis.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat denk ik ookHoewel ik in ONZ SC ook een van de jongeren was samen met Stoep en Naatje.
Ja he? En iedereen is vrolijkquote:
Ik denk dat daar niet staat "mevrouw MZ, het is een jongetje/meisje"quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan moet je onder z'n motorkap kijken![]()
![]()
![]()
Nah, in de papieren. kan ook.
Hoeft niet vervelend te zijn, maar kan wel een leuke afwisseling zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat denk ik ookHoewel ik in ONZ SC ook een van de jongeren was samen met Stoep en Naatje.
hmmmmquote:
Die waren nog een stukje jonger als dat jij wasquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die voegt me toe op hyves. Geen idee wie het is, maar hij had allemaal SMplaatjes, halfnaakte madonna, rekken met zwepen, tuigjes en alles, maar die heeft hij toen weggehaald.quote:
He pssssstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
je kan het vast wel zien waar ie vandaan komt. En aan het serienummerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat daar niet staat "mevrouw MZ, het is een jongetje/meisje"![]()
Dus ik moet het zelf verzinnen
![]()
Hoe kom jij aan zulke typesquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die voegt me toe op hyves. Geen idee wie het is, maar hij had allemaal SMplaatjes, halfnaakte madonna, rekken met zwepen, tuigjes en alles, maar die heeft hij toen weggehaald.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die voegt me toe op hyves. Geen idee wie het is, maar hij had allemaal SMplaatjes, halfnaakte madonna, rekken met zwepen, tuigjes en alles, maar die heeft hij toen weggehaald.
Maar staat daar dan echt of het een mannetje of vrouwtje is?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je kan het vast wel zien waar ie vandaan komt. En aan het serienummermoet wel te vinden zijn!
quote:
die laat ie pas zien als je denkt dat ie normaal is.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja ik weet echt niet wie het isquote:
I know rightquote:
nee dat niet!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar staat daar dan echt of het een mannetje of vrouwtje is?![]()
![]()
Misschien iets met een oude ex of zo?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja ik weet echt niet wie het isMaar op msn word ik ook weleens (Oude adres) toegevoegd door rare types, ook negers die de gekke neiging hebben om hun lul te laten zien, zomaar. dus ik heb maar een nieuw adres genomen
[..]
I know right
Nee, dat kan gewoon niet, ik heb nog een prima band met zequote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien iets met een oude ex of zo?
die neger was toch best gezellig nog!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja ik weet echt niet wie het isMaar op msn word ik ook weleens (Oude adres) toegevoegd door rare types, ook negers die de gekke neiging hebben om hun lul te laten zien, zomaar. dus ik heb maar een nieuw adres genomen
Dat kan ookquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, dat kan gewoon niet, ik heb nog een prima band met zeMisschien een oud klasgenoot ofzo
Hij glom.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die neger was toch best gezellig nog!
quote:
Omg, echt he.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, het is een export model, omdat er volgens mij Samara op de auto zelf staatquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee dat niet!maar met ene beetje speurwerk kan je wel zien waar de auto vandaan komt en of het een export model is
Ja, ELF SC.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk eens, volgens mij loopt daar een band leeg
OMG! Jij bent een magneet voor rare mannenquote:
Jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
een beetje:What has been seen?![]()
Erg hequote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, het is een export model, omdat er volgens mij Samara op de auto zelf staatIk gok dat dat wel een hint is
![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja maar die is ook tijdelijke, dus alvast een beetje afscheidt aan het nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Dat had mijn brommert ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:52 schreef DutchErrorist het volgende:
De lada samaraAls je de bocht om gaat dan gaat de benzine omlaag
Hihihi, ja he? Keuzes keuzesquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
mja idd![]()
Wat moet het worden! lastig lastig.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ben jij wel oud genoeg voor Heb jij uberhaupt wel een rijbewijs?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:52 schreef DutchErrorist het volgende:
De lada samaraAls je de bocht om gaat dan gaat de benzine omlaag
Laten we er diep over na gaan denken!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, ja he? Keuzes keuzes
Jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Laten we er diep over na gaan denken!![]()
en dan komen we met een eureka-moment!
9 van de 10 mensen hier heeft gewoon een rijbewijs hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben jij wel oud genoeg voor Heb jij uberhaupt wel een rijbewijs?![]()
En ik ben gewoon verliefd geworden op het kleine oude koekblikje
Zolang ze maar een kauwgumpje neemt daarna.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:54 schreef MarkM het volgende:
Myraela is ook nog een 16-jarig pijpsletjuhhh!!11!1!
een dag om nooit te vergeten.quote:
Ik ben al oud en wijs hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:54 schreef MarkM het volgende:
Myraela is ook nog een 16-jarig pijpsletjuhhh!!11!1!
JA DUHHHquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaDat lukt vast in Keulen
Ga je mee?
Vertelquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:55 schreef tliciouz het volgende:
Mijn moeder is ook een mooie zeg grr
O, dus je hebt het van je moeder.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:55 schreef tliciouz het volgende:
met je roestkutquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben al oud en wijs hoor.
Ik ben al 17.
Wanneer ben je jarigquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben al oud en wijs hoor.
Ik ben al 17.
Ah, je bent dus al teruggekomen op je voornemen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:55 schreef tliciouz het volgende:
Okequote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zij is ongeveer 3 maanden ouder dan dat jij bent
Dat was pixie.quote:
Ssssst! Het was een grapjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:55 schreef MarkM het volgende:
[..]
9 van de 10 mensen hier heeft gewoon een rijbewijs hoor.
Ja!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA DUHHH![]()
Ons plan
In de meivakantie
tja. slecht.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was pixie.
Gisterenacht hebben we trouwens ook behoorlijk gebaggert.![]()
We dachten dat we toch wel een ban zouden krijgen dus gingen maar door. En toen had ik niet eens een note.
Dat is een mooie jarig-maandquote:
De vuilnisbak.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:59 schreef Myraela het volgende:
Ik moet een nieuwe plek vinden voor mijn nagellakjes, ze passen niet meer in het bakje.
Jij sluit alles te snel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tja. slecht.
Mij niet eens uitnodigen
Actionquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:59 schreef Myraela het volgende:
Ik moet een nieuwe plek vinden voor mijn nagellakjes, ze passen niet meer in het bakje.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is een mooie jarig-maand
Septemberquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Ik vind de maand die er tussen zit toch mooier
Neequote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben jij wel oud genoeg voor Heb jij uberhaupt wel een rijbewijs?![]()
En ik ben gewoon verliefd geworden op het kleine oude koekblikje
Stimmt.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Veel te warmquote:
Ze had een valentijnskaart verstuurd echt een heule grote, krijg hem nu pas in de bus helemaal verfrommeld, met een kaartje erbij dat ik nu geld moet betalen omdat er te weinig postzegels opzittenquote:
12quote:
Noh, ik ben niet zo spraakzaam meer de laatse maandenquote:
Hoi!quote:
Ik heb pas 1 week school dit kwartaal en heb nu al 6 lessen gemist. Ik denk dat ik het jaar over moet doen.quote:
De eerste dag van Juli, het grote openingsfestijn voor een veul te gekke maand.quote:
Ik ga hem in mijn 3e jaar halen denk ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 week school dit kwartaal en heb nu al 6 lessen gemist. Ik denk dat ik het jaar over moet doen.
quote:
Maar ik ben zo ontzettend klaaaar met die kliekjes overalquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi!![]()
We eten vanavond kliekjesJij krijgt de Stroganov kliek
![]()
Kom maar hier, ik ga zo bami makenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar ik ben zo ontzettend klaaaar met die kliekjes overal![]()
En hoi![]()
![]()
We gaan wel naar yoga he? Toch? Ja?
Haiquote:
Ja, dring maar weer voor.quote:
Tsja, sorry, maar ik ga niet koken vandaagquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar ik ben zo ontzettend klaaaar met die kliekjes overal![]()
En hoi![]()
![]()
We gaan wel naar yoga he? Toch? Ja?
Met doperwtjes en worteltjes erdoor zekerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom maar hier, ik ga zo bami maken
Waarvan akte:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
De eerste dag van Juli, het grote openingsfestijn voor een veul te gekke maand.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met doperwtjes en worteltjes erdoor zeker
Nopequote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met doperwtjes en worteltjes erdoor zeker
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Waarvan akte:
Hierbij een foto van 3 Juli, de dag dat mijn verjaardag groots gevierd werd op Automaxx:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, dat doet ie alleen bij de lasagna!![]()
Dat was een grapjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, sorry, maar ik ga niet koken vandaagEn hij staat al te ontdooien
Ja, we gaan naar yoga
Hahhaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze had een valentijnskaart verstuurd echt een heule grote, krijg hem nu pas in de bus helemaal verfrommeld, met een kaartje erbij dat ik nu geld moet betalen omdat er te weinig postzegels opzitten
Wutquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee iets met lui zijn in onthouden
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:05 schreef RenRen- het volgende:
Ik weet eindelijk wanneer mn vader nou geboren is
Dat denk JIJ!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat deed je er dan ook alweer door?quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]_! wist je dat echt niet?
Ohmygosh, serieus?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat deed je er dan ook alweer door?Soms wel ananas meen ik me te herinneren!
Gelukkigquote:
Oh ja.... dat is waar ook... rare pappa van jouquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]Nee. Ik word ook nooit meer uitgenodigd voor zijn verjaardag, dus dan krijg je dat.
Ik bedoelde ANDERE kliekjes, troelaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GelukkigIk dacht even dat je het meende
![]()
quote:
Jup, ik verzin het nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
is lekker
, dop/wort moet van ma
Jaaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja.... dat is waar ook... rare pappa van jouKom, we gaan een keer z'n verjaardag crashen!
![]()
Succesquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:08 schreef Trevland het volgende:
Maar ik ben dus koken en etentot straks
ow! Hihihihi!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde ANDERE kliekjes, troela
Dat lijkt me echt niet... lekker.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Jup, ik verzin het niet![]()
Die van mij nietquote:
Hardtraxx, daar staan alle livesets.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:08 schreef Rauw. het volgende:
http://www4.zippyshare.com/v/64124482/file.htmlSecond Identity, knallen maarrrrrrr
geeft niet hoor, ik moest er zelf al hard genoeg om lachenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ow! Hihihihi!![]()
Sorryiets met super moe... en een bluh dag...
Oeh, maar dan nemen we iets mee voor als ie niet thuis is!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JaaHad mijn nicht ooit een keer gedaan, maar toen waren ze niet thuis, en toen wou ze niet meer met ze praten
Die nicht was ook niet lief.
Dat weet ikquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hardtraxx, daar staan alle livesets.
en ook door de spaghetti he...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt niet... lekker.
Nee, mij ook nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt niet... lekker.
Jeujquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geeft niet hoor, ik moest er zelf al hard genoeg om lachen![]()
trouwens, bluh dag is stom, maar ik heb vandaag jeuj-dag dus dat scheelt
Mooi!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geeft niet hoor, ik moest er zelf al hard genoeg om lachen![]()
trouwens, bluh dag is stom, maar ik heb vandaag jeuj-dag dus dat scheelt
Hahaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, maar dan nemen we iets mee voor als ie niet thuis is!Een spandoek ofzo, of een abraham maar dan met een bordje 80!
En een kaartje dat je gewoon niet wist hoe oud ie echt is, maar dat ie eruit ziet als minimaal 80!
![]()
Lijkt me leuk
Wanneer gaan we?
![]()
NOES!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en ook door de spaghetti he...
Mooiquote:
Trottoirquote:
Hoiquote:
Oh ja... nou dan doen we iets anders maar wat wel even erg is, maar waar je broertje en zusje geen last van hebbenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
HahaDat is erg.
Arm zusje en broertje, die gaan me dan haten
jaa, want eindelijk weer lekker geslapen dus hoeraaaquote:
Jup....quote:
Oeh klinkt goedquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaa, want eindelijk weer lekker geslapen dus hoeraaa![]()
![]()
![]()
oja, en
Naar zijn werk gaanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja... nou dan doen we iets anders maar wat wel even erg is, maar waar je broertje en zusje geen last van hebben
Ja he?quote:
Ik heb er 26. Wat een schoffie ben ik zeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |