Ja, want ik zat met een probleempjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou, het heeft bloemetjes, dus het is OF een gay, of een meisje
Ja hč, vinden wij ook!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:41 schreef DeLuna het volgende:
Weetje, het is hier gewoon veel leuker dan in KLB SC
We komen er wel uit als-ie er isquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want ik zat met een probleempjeDe Lada Samara heet alleen Samara als het een export model is, anders heet ie Sputnik
Dus Samantha bij een meisje of Nik bij een jongetje
Maar kan haar ook Nikky noemen
Keuzes keuzes! Je hoort het al, ik heb hulp nodig
Uiteraardquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:41 schreef DeLuna het volgende:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die achterkant leek op die link van googleMaar hij heeft zn foto van zn hyves gehaald
Dat viel mij meteen op hierquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
UiteraardHier worden mensen wel gewoon welkom geheten
![]()
Dan moet je onder z'n motorkap kijkenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want ik zat met een probleempjeDe Lada Samara heet alleen Samara als het een export model is, anders heet ie Sputnik
Dus Samantha bij een meisje of Nik bij een jongetje
Maar kan haar ook Nikky noemen
Keuzes keuzes! Je hoort het al, ik heb hulp nodig
duhhhquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:41 schreef DeLuna het volgende:
quote:
Ren is Smijn. ook online op msn?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die achterkant leek op die link van googleMaar hij heeft zn foto van zn hyves gehaald
Nopequote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ren is Smijn. ook online op msn?
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En wss meer mensen van je eigen leeftijd
En Dennis.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat denk ik ookHoewel ik in ONZ SC ook een van de jongeren was samen met Stoep en Naatje.
Ja he? En iedereen is vrolijkquote:
Ik denk dat daar niet staat "mevrouw MZ, het is een jongetje/meisje"quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan moet je onder z'n motorkap kijken![]()
![]()
![]()
Nah, in de papieren. kan ook.
Hoeft niet vervelend te zijn, maar kan wel een leuke afwisseling zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat denk ik ookHoewel ik in ONZ SC ook een van de jongeren was samen met Stoep en Naatje.
hmmmmquote:
Die waren nog een stukje jonger als dat jij wasquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die voegt me toe op hyves. Geen idee wie het is, maar hij had allemaal SMplaatjes, halfnaakte madonna, rekken met zwepen, tuigjes en alles, maar die heeft hij toen weggehaald.quote:
He pssssstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |