quote:
Sorry dat ik zo laat reageerde vanochtend trouwens maar dat kwam omdat ik zo'n harde werker benquote:
Ben ik blij dat hij geen FA isquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij laat je gewoon bannen zodat hij het alleenheersding kan behouden!
idd, tubgirl staat al in z'n notes.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij laat je gewoon bannen zodat hij het alleenheersding kan behouden!
Ik ben erger, ik ben een vriend van de FA's. Mod en PR.quote:
Eindelijk mijn eerste note?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
idd, tubgirl staat al in z'n notes.
omdat ik het nummer gekopieeeeerd hebtttttstquote:
en nu?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben erger, ik ben een vriend van de FA's. Mod en PR.
Sletje toch.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat ik het nummer gekopieeeeerd hebtttttst
dus dan neemt FF de naam van de afbeelding meeen dat is dus PI
krijg je een ban van 2000 jaarquote:
hihihihiihquote:
Is niet erg joh, 't is niet zo dat ik ga huilen als iemand niet binnen een paar minuten reageertquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo laat reageerde vanochtend trouwens maar dat kwam omdat ik zo'n harde werker ben
Mij vinden ze ook heul tof. Later als ik groot ben, word ik net zo'n gerespecteerde user als jou.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben erger, ik ben een vriend van de FA's. Mod en PR.
Heulemaal nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
krijg je een ban van 2000 jaar
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kan altijd nog drank gaan verkopen
JUUUHUUUUF. JUF IK MOET PLASSEEEEN.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom ik geen pabo doe.
Vind je het zo erg dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom ik geen pabo doe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |