die vent van 53?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:36 schreef RenRen- het volgende:
volgens mij heb ik de gozer gevonden die me toe ging voegen op hyves
Oooh op die fietsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet onze fietsop zo'n manier bedoel je het
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
miljoenen niet, paar honderd wel
Oh zielig aw.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:37 schreef DutchErrorist het volgende:
vandaag 11 uur werken![]()
Kom op kan niemand mij even zielig vinden?
Ja :")quote:
omdat kuttopics. Ik heb er net ook 3 verwijderd in KLBquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:37 schreef Zeroku het volgende:
Fiets. Waarom worden er gewoon topics uit ONZ verwijderd?
ik schrok ookquote:
Dat kan serieuzer.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat plassen, je plast maar in je broek en dan.. lik je.. uhhh
ja dat dus.
Doe je goed, hoezo zo veel uur?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:37 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik word ook altijd voor gek verklaard met dat soort dingenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]![]()
al die mannen hier verklaarden me voor gek.
vooral 's nachts is het leuk. He marieeela.quote:
quote:
Nou, het heeft bloemetjes, dus het is OF een gay, of een meisjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik word ook altijd voor gek verklaard met dat soort dingen![]()
En als ik een autootje heb dan moet jij even helpen bepalen of het een meisje of jongetje isVanwege de naam
quote:
Nachtbaggerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
vooral 's nachts is het leuk. He marieeela.met pixie
Een slotje is dan niet genoegquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat kuttopics. Ik heb er net ook 3 verwijderd in KLB
qftquote:
zien!quote:
Ik heb medelijdenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:37 schreef DutchErrorist het volgende:
of gewoon baggeraanval, spammers, kutklonen.quote:
Waar niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:41 schreef DeLuna het volgende:
Weetje, het is hier gewoon veel leuker dan in KLB SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |