Nee, mij ook nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt niet... lekker.
Jeujquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geeft niet hoor, ik moest er zelf al hard genoeg om lachen![]()
trouwens, bluh dag is stom, maar ik heb vandaag jeuj-dag dus dat scheelt
Mooi!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geeft niet hoor, ik moest er zelf al hard genoeg om lachen![]()
trouwens, bluh dag is stom, maar ik heb vandaag jeuj-dag dus dat scheelt
Hahaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, maar dan nemen we iets mee voor als ie niet thuis is!Een spandoek ofzo, of een abraham maar dan met een bordje 80!
En een kaartje dat je gewoon niet wist hoe oud ie echt is, maar dat ie eruit ziet als minimaal 80!
![]()
Lijkt me leuk
Wanneer gaan we?
![]()
NOES!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en ook door de spaghetti he...
Mooiquote:
Trottoirquote:
Hoiquote:
Oh ja... nou dan doen we iets anders maar wat wel even erg is, maar waar je broertje en zusje geen last van hebbenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
HahaDat is erg.
Arm zusje en broertje, die gaan me dan haten
jaa, want eindelijk weer lekker geslapen dus hoeraaaquote:
Jup....quote:
Oeh klinkt goedquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaa, want eindelijk weer lekker geslapen dus hoeraaa![]()
![]()
![]()
oja, en
Naar zijn werk gaanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja... nou dan doen we iets anders maar wat wel even erg is, maar waar je broertje en zusje geen last van hebben
Ja he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |