je kan het vast wel zien waar ie vandaan komt. En aan het serienummerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat daar niet staat "mevrouw MZ, het is een jongetje/meisje"![]()
Dus ik moet het zelf verzinnen
![]()
Hoe kom jij aan zulke typesquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die voegt me toe op hyves. Geen idee wie het is, maar hij had allemaal SMplaatjes, halfnaakte madonna, rekken met zwepen, tuigjes en alles, maar die heeft hij toen weggehaald.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die voegt me toe op hyves. Geen idee wie het is, maar hij had allemaal SMplaatjes, halfnaakte madonna, rekken met zwepen, tuigjes en alles, maar die heeft hij toen weggehaald.
Maar staat daar dan echt of het een mannetje of vrouwtje is?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je kan het vast wel zien waar ie vandaan komt. En aan het serienummermoet wel te vinden zijn!
quote:
die laat ie pas zien als je denkt dat ie normaal is.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja ik weet echt niet wie het isquote:
I know rightquote:
nee dat niet!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar staat daar dan echt of het een mannetje of vrouwtje is?![]()
![]()
Misschien iets met een oude ex of zo?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja ik weet echt niet wie het isMaar op msn word ik ook weleens (Oude adres) toegevoegd door rare types, ook negers die de gekke neiging hebben om hun lul te laten zien, zomaar. dus ik heb maar een nieuw adres genomen
[..]
I know right
Nee, dat kan gewoon niet, ik heb nog een prima band met zequote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien iets met een oude ex of zo?
die neger was toch best gezellig nog!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja ik weet echt niet wie het isMaar op msn word ik ook weleens (Oude adres) toegevoegd door rare types, ook negers die de gekke neiging hebben om hun lul te laten zien, zomaar. dus ik heb maar een nieuw adres genomen
Dat kan ookquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, dat kan gewoon niet, ik heb nog een prima band met zeMisschien een oud klasgenoot ofzo
Hij glom.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die neger was toch best gezellig nog!
quote:
Omg, echt he.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, het is een export model, omdat er volgens mij Samara op de auto zelf staatquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee dat niet!maar met ene beetje speurwerk kan je wel zien waar de auto vandaan komt en of het een export model is
Ja, ELF SC.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk eens, volgens mij loopt daar een band leeg
OMG! Jij bent een magneet voor rare mannenquote:
Jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
een beetje:What has been seen?![]()
Erg hequote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, het is een export model, omdat er volgens mij Samara op de auto zelf staatIk gok dat dat wel een hint is
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |