Het is toch Martijn's 'fout' dat het een jongen is, hoor...quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:25 schreef flugeltje het volgende:
Dankjewel allemaal
Blauwe wolk lonkt in de verte, voor nu is het nog wel een beetje vreemd allemaal
Martijn moet echt even omschakelen, die was er van overtuigd dat het een meid zou worden. Zelf vind ik een jongen ook wel logisch, ik heb zelf alleen maar broers en Martijn heeft ook alleen een broer.
Nu ga ik een stoere jongensmama wordenEn Martijn gaat tijdens het WK de spelregels van voetbal maar vast leren
Hoezo fout?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is toch Martijn's 'fout' dat het een jongen is, hoor...
Het geslacht wordt bepaald door de man (heb ik toch al op verschillende plaatsen gelezen). Meer bedoelde ik er niet meequote:Op woensdag 17 februari 2010 12:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoezo fout?
Voor een jongen is meer nodig dan voor eem meid hoor.
Als je een meisje maakt ligt het voorbeeld onder je...
Haha, z'n beste vriend noemde het al een 'trick of nature' om juist Martijn een jongetje te laten producerenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is toch Martijn's 'fout' dat het een jongen is, hoor...
Denkt dat Leo bedoelt dat het zaadje het geslacht bepaaldquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoezo fout?
Voor een jongen is meer nodig dan voor eem meid hoor.
Als je een meisje maakt ligt het voorbeeld onder je...
Lees de post nu nog eens door...quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het geslacht wordt bepaald door de man (heb ik toch al op verschillende plaatsen gelezen). Meer bedoelde ik er niet mee
En aub... ik zet fout nog speciaal tussen aanhalingstekens, met een knipoog en een PI. Wat kan een mens nog meer doen dan duidelijk maken dat het om te lachen was (behalve het er letterlijk bij plaatsen).
En DAT had ik in de auto na de 20-weken echoquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:38 schreef flugeltje het volgende:
ik realiseer mezelf net ineens dat ik niet zomaar meer zwanger ben....
Ik krijg een zoon!
Een zoon....
zoon...
* slikt![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:40 schreef flugeltje het volgende:
Dames mag ik u voorstellen:
Onze Willem
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:40 schreef flugeltje het volgende:
Onze Willem
[ afbeelding ]
Wat een knappe vent is het Fluugs, die zoon van julliequote:Op woensdag 17 februari 2010 12:40 schreef flugeltje het volgende:
Onze Willem
[ afbeelding ]
Akkoord, maar het is vandaag zo tegengesteld van de vorige week dat het een beetje frustrerend isquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:51 schreef Saffier het volgende:
Leo, je bent hoogzwanger, je lijft heeft nu eindelijk tijd om moe te zijn en het ervan te nemen nu je verlof hebt, lekker aan toe geven als je moe ben, ben je moe en ga je slapen
Ook al herkenbaar! Ineens kicked het in.... dat heb je het gehad. Ik probeer er nu ook gewoon van te nemen en mijn rust te pakken zodat ik 'uitgerust' ben als ik echt aan de bak moetquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Akkoord, maar het is vandaag zo tegengesteld van de vorige week dat het een beetje frustrerend is
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:17 schreef flugeltje het volgende:Willem
En alles is helemaal goed!!! foto volgt straks nog wel, Martijn moet de boel nog op de PC zetten....
Ik heb me ook al een beetje neergelegd vandaagquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:04 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ook al herkenbaar! Ineens kicked het in.... dat heb je het gehad. Ik probeer er nu ook gewoon van te nemen en mijn rust te pakken zodat ik 'uitgerust' ben als ik echt aan de bak moet
Beetje op dr buik duwen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:43 schreef Co_OL het volgende:
valt wel mee hoor... Maar dat wachten en niks doen bah geef mij maar actie
Gewoon filmpje downloaden en kijken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:43 schreef Co_OL het volgende:
valt wel mee hoor... Maar dat wachten en niks doen bah geef mij maar actie
Hihi, klinkt als nesteldrangquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:30 schreef leonieke het volgende:
Hmz, ik vraag me af of ik mijn man morgen ga kunnen overtuigen om toch nog even naar de winkel met onze geboortelijst te gaan.
Online kan ik blijkbaar niet meer checken welke kleertjes ik er nu precies heb op gezet en dat zou ik toch graag nog eens doenHij zal me uiteraard gek verklaren
![]()
Maar flinke krampen is in elk geval iets!quote:
Juhquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:50 schreef pessie het volgende:
Oh ja ik ben bij de huisarts geweest. Mijn longen zijn schoon dus geen bronchitisDat is al een hele opluchting. Ware het niet dat ze zei bij binnenkomst: Oh nee he, je zult toch niet weer ziek zijn
Ik voelde me niet zo welkom... Ze vond het vreemd dat ik buiten adem was van een klein stukje lopen, en zei dat ze dat niet van me gewend was. Ze maakte zich er meen ik wel een beetje zorgen om maar heeft verder niets onderzocht. Ze dacht dat het allemaal zou komen door mn verkoudheid.
Daarna kwam ik voor het huis van free en tara langs en werd ik naarbinnen geseind. Voelde me een beetje schuldig, zo onverwacht "op bezoek" komen zo vlak na de geboorte van t'ventje. Maar kennelijk vonden ze dat leuk.
En Leo: geniet lekker van je zwangerschap, het is zo voorbij...
Die stuwing kon ik niet over het hoofd zien. En al zou de pijn van stuwing 10× zo erg zijn als wat ik soms al aan pijn heb in mn borsten dan snap ik het nog wel! Mensen, stuwing is iets waar ik misschien wel het meest tegenop zie. Nog veel erger dan wat het nu al isquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:52 schreef freecell het volgende:
[..]
JuhVonden ze erg gezellig
En Freecell moet toch tegen iemand kunnen piepen over stuwingEn nichtjes zijn daar niet zo geschikt voor
Voor wie het nog wil weten: mijn bevallingsverhaal staat in het topic
en daar had ik nog geen last vanquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Get, ijzertabletten.... Daar ga je verstopt van zitten
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:09 schreef sangdrax het volgende:
Ik ben simmu's man.. ze vroeg speciaal aan me hier te reageren.. ze gaat een aantal van jullie boven aan de lijst inhalen waarschijnlijk.
Ze is vandaag direct na de echo opgenomen in Zwolle. De groeiachterstand van de kleinste (nu ~750gr na 29w5d, de grotere is ~1250gr) is te ernstig om het op z'n beloop te laten. Morgen krijgt ze prikjes om hun longfunctie te bevorderen en zeer waarschijnlijk worden ze op korte termijn gehaald (dagen, week, maar niks is zeker natuurlijk). En dan een flinke tijd (maanden?) de couveuse in.
Ik ga nu even spulletjes naar d'r toebrengen, dus verder laat ik jullie in spanningGelukkig zijn de omas er om iig t/m het weekeinde op de kleine die we al hebben te passen. Wordt een hoop geregel morgen.
Oh shitquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:09 schreef sangdrax het volgende:
Ik ben simmu's man.. ze vroeg speciaal aan me hier te reageren.. ze gaat een aantal van jullie boven aan de lijst inhalen waarschijnlijk.
Ze is vandaag direct na de echo opgenomen in Zwolle. De groeiachterstand van de kleinste (nu ~750gr na 29w5d, de grotere is ~1250gr) is te ernstig om het op z'n beloop te laten. Morgen krijgt ze prikjes om hun longfunctie te bevorderen en zeer waarschijnlijk worden ze op korte termijn gehaald (dagen, week, maar niks is zeker natuurlijk). En dan een flinke tijd (maanden?) de couveuse in.
Ik ga nu even spulletjes naar d'r toebrengen, dus verder laat ik jullie in spanningGelukkig zijn de omas er om iig t/m het weekeinde op de kleine die we al hebben te passen. Wordt een hoop geregel morgen.
jij gaat zeker voor de understatement-award!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:48 schreef ymme het volgende:
Simmu en Sandrax, dat is niet zo heel leuk.
De baarmoedermond was verdikt en wilde niet verder ontsluiten. Lucas zijn hartslag daalde bij elke wee vrij ver en bleef daar hangen. Het zag er naar uit dat de bevalling nog zeker 5 uur in beslag zou nemen en dat konden moeder en kind niet meer aan. Mijn weeën kwamen door de ruggenprik heen en Lucas zou ook uitgeput raken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:43 schreef happyme28 het volgende:
Simmu en Sandrax, heel veel sterkte!! Dat is flink schrikken. Wens simmu succes!
DJRandall, jeetje heftig zeg. Wat voor klachten/symptomen had je preces dat er uiteindelijk een spoedkeizersnede nodig was? Sterkte met bijkomen en opknappen. Geniet van Lucas!
Co_OL, sterkte nog even en wens je meisje succes! Verwen er nog maar even goed!
Oh wat ontzettend zwaar! sterkte bij je herstel!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:28 schreef DJRandall het volgende:
Jeetje, Simmu en Sangdrax.....Succes komende tijd!!![]()
[..]
De baarmoedermond was verdikt en wilde niet verder ontsluiten. Lucas zijn hartslag daalde bij elke wee vrij ver en bleef daar hangen. Het zag er naar uit dat de bevalling nog zeker 5 uur in beslag zou nemen en dat konden moeder en kind niet meer aan. Mijn weeën kwamen door de ruggenprik heen en Lucas zou ook uitgeput raken.
Het feit dat ik geheel onder narcose moest, was een vervelende samenloop van omstandigheden. De anesthesist van het ziekenhuis was bezig in de OK en kon niet lang genoeg daar weg om mijn ruggenprik opnieuw te zetten. Hun enige optie was dus om mij onder volledige narcose te brengen. Zuur, maar daar zal ik mee moeten leren leven....
Verder iedereen bedankt voor de lieve berichtjes
Weet niet of Keshet nog online is, maar ze doet regelmatig updates in het baby-tjes topic. Moet je anders even teruglezen daar.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:41 schreef pessie het volgende:
[..]
Keshet, hoe gaat het nu met jullie meisje?
Er schijnt niets en je moet nietsquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:12 schreef djenneke het volgende:
Morgen heb ik de 20 weken echo. Ik ben toch erg nerveus.
Ik heb wel wat plopjes enzo gevoeld, maar of dat echt de kleine is? Ik schijn het nu toch echt te moeten voelen... Maar dat is toch niet echt zo. Dus toch weer wat zenuwtjes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |