abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78094443
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 12:25 schreef flugeltje het volgende:
Dankjewel allemaal

Blauwe wolk lonkt in de verte, voor nu is het nog wel een beetje vreemd allemaal

Martijn moet echt even omschakelen, die was er van overtuigd dat het een meid zou worden. Zelf vind ik een jongen ook wel logisch, ik heb zelf alleen maar broers en Martijn heeft ook alleen een broer.

Nu ga ik een stoere jongensmama worden En Martijn gaat tijdens het WK de spelregels van voetbal maar vast leren
Het is toch Martijn's 'fout' dat het een jongen is, hoor...
pi_78094480
Wat leuk Flugeltje! Een jongetje!!

(en een stoere-jongens-mama zijn is ook erg leuk! )
pi_78094533
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 12:27 schreef leonieke het volgende:

[..]

Hoezo fout?

Voor een jongen is meer nodig dan voor eem meid hoor.

Als je een meisje maakt ligt het voorbeeld onder je...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_78094583
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 12:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hoezo fout?

Het geslacht wordt bepaald door de man (heb ik toch al op verschillende plaatsen gelezen). Meer bedoelde ik er niet mee
En aub... ik zet fout nog speciaal tussen aanhalingstekens, met een knipoog en een PI. Wat kan een mens nog meer doen dan duidelijk maken dat het om te lachen was (behalve het er letterlijk bij plaatsen).
  woensdag 17 februari 2010 @ 12:33:05 #209
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78094635
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 12:27 schreef leonieke het volgende:

[..]

Haha, z'n beste vriend noemde het al een 'trick of nature' om juist Martijn een jongetje te laten produceren

Hij heeft echt helemaal niets met jongensdingen, gelukkig ik juist wel. Ik ken de meeste voetbalspelregels ook
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_78094649
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 12:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hoezo fout?

Denkt dat Leo bedoelt dat het zaadje het geslacht bepaald
Leo had het zelf al uitgelegd

Goede tip trouwens Fluugs, zal me man tijdens het WK ook maar voor de TV zetten voor de voetbalregels, want die heeft er ook helemaal niets mee haha. (maar hij is er nog van overtuigd dat onze man geen voetballer wordt (ondanks dat mijn broertje bij een betaald voetbalclub trainer is en die zegt er een prof van te maken )) Ikzelf ben overigens wel opgegroeid in een voetbalgezin, dus mocht hij gaan voetballen sta ik wel langs het veld om te juichen hoor
  woensdag 17 februari 2010 @ 12:35:21 #211
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78094714
@happy volgens mij komt er binnenkort zelfs een FOK!radio uitzending met die spelregels

Misschien kan die van jou dan ook luisteren
pi_78094744
Mijn man wil niet dat onze zoon een voetballer wordt Ik heb hem toch al maar gezegd dat hij er rekening moet mee houden dat hij op zaterdagochtend aan de lijn van een voetbalveld zal mogen staan supporteren

Mijn man hoopt dat zijn zoon graag boeken zal lezen, zoals hij ook altijd deed Ik hoop voor hem dat de kleine niet te veel op zijn mama lijkt, want die stond wel met alle jongens van de straat te voetballen.
pi_78094778
Hahaha, ik ga het in de gaten houden Fluugs! Ik vind voetbal juist tof (zeker van die kids).
pi_78094816
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 12:31 schreef leonieke het volgende:

[..]

Het geslacht wordt bepaald door de man (heb ik toch al op verschillende plaatsen gelezen). Meer bedoelde ik er niet mee
En aub... ik zet fout nog speciaal tussen aanhalingstekens, met een knipoog en een PI. Wat kan een mens nog meer doen dan duidelijk maken dat het om te lachen was (behalve het er letterlijk bij plaatsen).
Lees de post nu nog eens door...
  woensdag 17 februari 2010 @ 12:38:33 #215
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78094819
ik realiseer mezelf net ineens dat ik niet zomaar meer zwanger ben....

Ik krijg een zoon!

Een zoon....

zoon...

* slikt
pi_78094855
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 12:38 schreef flugeltje het volgende:
ik realiseer mezelf net ineens dat ik niet zomaar meer zwanger ben....

Ik krijg een zoon!

Een zoon....

zoon...

* slikt
En DAT had ik in de auto na de 20-weken echo
  woensdag 17 februari 2010 @ 12:40:36 #217
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78094875
Dames mag ik u voorstellen:

Onze Willem

woensdag 17 februari 2010 @ 12:40:41 #218
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78094877
flugel! Het is een jongen!!!!
had stiekem de hele tijd al een jongen bij jou verwacht

Gefeliciteerd!!!!
pi_78094950
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 12:40 schreef flugeltje het volgende:

Onze Willem

[ afbeelding ]

Ik denk dat je gerust mag zijn... het wordt een bokser, vermoed ik
  woensdag 17 februari 2010 @ 12:47:56 #220
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_78095138
quote:

Onze Willem

[ afbeelding ]

Flugeltje, een jongetje, wat leuk!! Jochies zijn de bom hoor, haha!
3!
pi_78095229
quote:

Onze Willem

[ afbeelding ]
Wat een knappe vent is het Fluugs, die zoon van jullie
Lotte!
Noah!
  woensdag 17 februari 2010 @ 12:51:54 #222
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_78095254
Een echte Willem in de maak Wat leuk Ik weet uit ervaring dat Willems hele lieve jongens zijn Gefeliciteerd Flugel!

Leo, je bent hoogzwanger, je lijft heeft nu eindelijk tijd om moe te zijn en het ervan te nemen nu je verlof hebt, lekker aan toe geven als je moe ben, ben je moe en ga je slapen

Cool hoe is het?

Nog even jompelen voor mezelf
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_78095399
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 12:51 schreef Saffier het volgende:
Leo, je bent hoogzwanger, je lijft heeft nu eindelijk tijd om moe te zijn en het ervan te nemen nu je verlof hebt, lekker aan toe geven als je moe ben, ben je moe en ga je slapen
Akkoord, maar het is vandaag zo tegengesteld van de vorige week dat het een beetje frustrerend is
pi_78095545
Eeen Willem! Wat leuk! Super tof voor jullie!
dan slijt ik de rompers wel aan een ander meisjesmama
pi_78095702
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 12:56 schreef leonieke het volgende:

[..]

Akkoord, maar het is vandaag zo tegengesteld van de vorige week dat het een beetje frustrerend is
Ook al herkenbaar! Ineens kicked het in.... dat heb je het gehad. Ik probeer er nu ook gewoon van te nemen en mijn rust te pakken zodat ik 'uitgerust' ben als ik echt aan de bak moet
pi_78095842
ahhhh flugeltje een echte zoon daar in beeld...
wat zal je opgelucht zijn dat Willem het zo goed maakt in zijn babyhuisje!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78095858
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 12:17 schreef flugeltje het volgende:
Willem

En alles is helemaal goed!!! foto volgt straks nog wel, Martijn moet de boel nog op de PC zetten....

Willem

Nu in de leer bij een voetbalkenner en over 14 jaar cursus brommerfixen doen
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_78096262
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:04 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ook al herkenbaar! Ineens kicked het in.... dat heb je het gehad. Ik probeer er nu ook gewoon van te nemen en mijn rust te pakken zodat ik 'uitgerust' ben als ik echt aan de bak moet
Ik heb me ook al een beetje neergelegd vandaag
Maar nu moet ik echt aan de strijk zodat ik kinderkleertjes heb die mee kunnen naar het ziekenhuis

En dan moet ik heel dringend nog de BTW-aangifte van onze bouw in orde brengen
  woensdag 17 februari 2010 @ 13:45:15 #229
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78097349
Leo, doe nou eens rustig aan beep

Hier nu weg, paar dagen Amsterdam en dan nog even langs familie in Zeeland. Maandag ben ik er weer, waarschijnlijk met al een startgarderobe voor jongetjes...

pi_78098540
hier een updatetje:

ff roken :p

net 2de keer gel ingebracht tot nu toe geen effect alleen wat pijn en branderig :S

wachten tot morgen word het denk
pi_78098546
Flugel, nu is het helemaal echt meid! Je wordt mama van een echte zoon, jongen, knul, ventje... helemaal prachtig meid!

Mardis, je hebt pm...
pi_78098742
Flugeltje, van harte alvast met dit heerlijke nieuws! Willem, stoere mooie naam voor jullie ZOON!
Lekker genieten meid...

CO_ol, sterkte nog even dat laatste stuk en met wachten natuurlijk... lijkt me ook niet leuk voor je vrouw, maar in elk geval kan het nu écht niet lang meer duren (sorry voor de ultieme dooddoener).
pi_78098801
Co_OL dat is niet echt het tempo waar jullie op gerekend hadden Maar misschien schiet het opeens helemaal in gang en is er geen houden meer aan en heb je vanavond toch nog jullie kindje in jullie armen. Ik wens het jullie zo erg toe
pi_78098981
Flugel, wat leuk, een zoon! En wat een mooie duidelijke echo foto!

Cool, wat balen dat de gel nog niks doet, zal wel een hele teleurstelling zijn
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_78099738
valt wel mee hoor... Maar dat wachten en niks doen bah geef mij maar actie
pi_78099868
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:43 schreef Co_OL het volgende:
Beetje op dr buik duwen?
pi_78099889
Ik hoop op veel actie voor jou, Cool! Ik hoop dat jullie kleintje er vandaag nog is!
pi_78101157
Flugeltje, gefeliciteerd met de goede echo van Willem! Nu lekker gaan genieten. Ik voelde ook met 18 weken nog niets (ja buikplopjes, maar niet iets waarvan ik zeker wist dat het beeb was), maar met 20 was het ineens heel duidelijk. Trouwens heel knap van je dat je ondanks alle tegenslagen niet vaker naar de vlos bent geweest dan de normale afspraken, echt petje af hoor! Veel plezier in Amsterdam, geniet ervan, jullie hebben het verdiend!

Cool, balen dat het nog niets uitgehaald heeft, behalve wat pijn... ik hoop voor je dat het snel vordert en je snel je beeb in je armen kunt houden. Succes de komende uren in ieder geval!

Hier net weer een stickertje gekregen van de vlos, nu precies 33 weken en 3,5 kilo aangekomen, bloeddruk nog perfect enzo en beeb ook goed gegroeid. Het beebje ligt gelukkig al met het hoofdje naar beneden en is al een beetje ingedaald. Tot nu toe liggen we dus nog goed op schema voor een thuisbevalling!
pi_78101512
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:43 schreef Co_OL het volgende:
Gewoon filmpje downloaden en kijken.

♥ K, N, R en F ♥
pi_78101819
Scorpion, bij jullie ook nog niets aan de gang? Ik heb deze ochtend nog aan jou zitten denken toen ik naar de top van het lijstje zat te kijken.

Nikki wat goed dat je helemaal op schema zit voor een thuisbevalling Ik blijf trouwens verschieten dat je al 33 weken ver bent
pi_78103462
Fluugs! Een zoon! Leuk!!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78104303
Hmz, ik vraag me af of ik mijn man morgen ga kunnen overtuigen om toch nog even naar de winkel met onze geboortelijst te gaan.
Online kan ik blijkbaar niet meer checken welke kleertjes ik er nu precies heb op gezet en dat zou ik toch graag nog eens doen Hij zal me uiteraard gek verklaren
  woensdag 17 februari 2010 @ 16:35:29 #243
259886 pessie
pi_78104516
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:30 schreef leonieke het volgende:
Hmz, ik vraag me af of ik mijn man morgen ga kunnen overtuigen om toch nog even naar de winkel met onze geboortelijst te gaan.
Online kan ik blijkbaar niet meer checken welke kleertjes ik er nu precies heb op gezet en dat zou ik toch graag nog eens doen Hij zal me uiteraard gek verklaren
Hihi, klinkt als nesteldrang

En cool: balen dat het nog niet dorzet misschien dat de tweede dosis meer effect heeft!
pi_78104672
Geef mij dan maar nesteldrang in de zin dat ik heel het huis ondersteboven wil poetsen. Heeft mijn man ook meer aan
Want ik weet nu al dat hij liever niet zal gaan en als excuus zal gebruiken dat de kinderkamer verder geschilderd moet worden. Hij is zo voorspelbaar als het op winkelen komt
  woensdag 17 februari 2010 @ 16:50:10 #245
259886 pessie
pi_78105141
Oh ja ik ben bij de huisarts geweest. Mijn longen zijn schoon dus geen bronchitis Dat is al een hele opluchting. Ware het niet dat ze zei bij binnenkomst: Oh nee he, je zult toch niet weer ziek zijn Ik voelde me niet zo welkom... Ze vond het vreemd dat ik buiten adem was van een klein stukje lopen, en zei dat ze dat niet van me gewend was. Ze maakte zich er meen ik wel een beetje zorgen om maar heeft verder niets onderzocht. Ze dacht dat het allemaal zou komen door mn verkoudheid.

Daarna kwam ik voor het huis van free en tara langs en werd ik naarbinnen geseind. Voelde me een beetje schuldig, zo onverwacht "op bezoek" komen zo vlak na de geboorte van t'ventje. Maar kennelijk vonden ze dat leuk.

En Leo: geniet lekker van je zwangerschap, het is zo voorbij...
pi_78105148
flinke krampen hier maar verder niks
pi_78105197
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:50 schreef Co_OL het volgende:
flinke krampen hier maar verder niks
Maar flinke krampen is in elk geval iets!
pi_78105254
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:50 schreef pessie het volgende:
Oh ja ik ben bij de huisarts geweest. Mijn longen zijn schoon dus geen bronchitis Dat is al een hele opluchting. Ware het niet dat ze zei bij binnenkomst: Oh nee he, je zult toch niet weer ziek zijn Ik voelde me niet zo welkom... Ze vond het vreemd dat ik buiten adem was van een klein stukje lopen, en zei dat ze dat niet van me gewend was. Ze maakte zich er meen ik wel een beetje zorgen om maar heeft verder niets onderzocht. Ze dacht dat het allemaal zou komen door mn verkoudheid.

Daarna kwam ik voor het huis van free en tara langs en werd ik naarbinnen geseind. Voelde me een beetje schuldig, zo onverwacht "op bezoek" komen zo vlak na de geboorte van t'ventje. Maar kennelijk vonden ze dat leuk.

En Leo: geniet lekker van je zwangerschap, het is zo voorbij...
Juh Vonden ze erg gezellig Anders hadden ze wel gewoon alleen gezwaaid
En Freecell moet toch tegen iemand kunnen piepen over stuwing En nichtjes zijn daar niet zo geschikt voor

Voor wie het nog wil weten: mijn bevallingsverhaal staat in het topic
pi_78105268
Maar pessie als ze je zelf binnenroepen, is het toch omdat je welkom bent
En ik denk vooral dat de huisarts het goed bedoelde met "je zult toch niet weer ziek zijn". Het is nooit leuk om ziek te zijn en zeker niet tijdens een zwangerschap

En genieten doe ik wel hoor
  woensdag 17 februari 2010 @ 16:57:44 #250
259886 pessie
pi_78105491
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:52 schreef freecell het volgende:

[..]

Juh Vonden ze erg gezellig
En Freecell moet toch tegen iemand kunnen piepen over stuwing En nichtjes zijn daar niet zo geschikt voor

Voor wie het nog wil weten: mijn bevallingsverhaal staat in het topic
Die stuwing kon ik niet over het hoofd zien. En al zou de pijn van stuwing 10× zo erg zijn als wat ik soms al aan pijn heb in mn borsten dan snap ik het nog wel! Mensen, stuwing is iets waar ik misschien wel het meest tegenop zie. Nog veel erger dan wat het nu al is
Vroeg gisteren aan mn man wanneer ik zou beginnen met melken, hij wist niet dat dat kon
Ben blij dat jullie het gezellig vonden. Weet niet zo goed hoe dat moet als mensen net bevallen zijn...

En Leo: fijn dat je geniet! Je hebt er nu ook eindelijk wat meer tijd voor!
pi_78107831
Zo ff weer een paar min thuis

Even wat lekker dingen gehaald voor me meissie want die zit er bijna helemaal doorheen dus die ga ik zo ff flink verwennen en zien we morgen wel verder

eerst ff
pi_78108040
Nou, hier ben ik dan!
Heb niet bijgelezen, ik heb een paar topics gemist geloof ik....

Ik ben weer thuis uit het ziekenhuis, met onze prachtige zoon Lucas.
De bevalling moet echt nog een plaatsje krijgen, het was super heftig. Momenteel kan ik nog niet eens zelfstandig mijn bed uit komen, dus ik ben niet erg mobiel.

Wat een thuisbevalling moest zijn, werd een medische indicatie voor het ziekenhuis, en is geëindigd in een spoedkeizersnede onder algehele narcose. Ik vertelde vorige week al dat ik niet lekker was en mijn bloeduitslagen hebben de artsen voor een raadsel gesteld. Zelfs nu is nog niet duidelijk wat het probleem was of is. Ik heb begrepen dat er wordt gedacht aan het HELLP-syndroom, maar mogelijk ook de ziekte van Pfeiffer.

Gelukkig doet Lucas het goed, hij ligt nu prinsheerlijk in zijn bedje te slapen. En natuurlijk heb ook ik de mooiste zoon van de hele wereld.....
pi_78108201
Hopenlijk komt de baby snel cool
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_78108377
Cool en coolvrouw, nogmaals veel succes. Hopen dat de krampen toch hun werk doen en jij (dan maar morgen) een verse beeb in je armen hebt!
pi_78108698
Flugeltje; wat een mooie echo en een jochie, wat leuk! Ik vind het helemaal geweldig voor jullie

Oct; wat een schatje die kleine Hannah, geniet er maar van...

Ook benieuwd naar 'Harry'. Hopelijk mogen jullie snel naar huis toe!
pi_78109184
Wat leuk, flugel, een zoon

en DJRandall, een heftige bevalling en nog een keizersnede op de koop toe, pfoe zeg.
heel veel sterkte met het herstellen en geniet maar van je zoon
pi_78109333
Flugel, wat ´n goed nieuws!!!!! (maar dan blauw) Ben enorm blij voor je!!!!

Ik ben gesloopt. We zijn vandaag op de 9maanden beurs en de huishoudbeurs geweest. We zouden toch naar de huishoudbeurs, dus nu ook maar even langs de 9maanden beurs. Maar t was wel leuk. Nog niks echt meegenomen, maar wel ideetjes opgedaan.
*poef* nu is het weg
pi_78110294
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 12:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Get, ijzertabletten.... Daar ga je verstopt van zitten
en daar had ik nog geen last van

Flugel heel veel plezier in amsterdam en zeeland! enne kom maar op met die jongens garderobe voor willem

Cool sterkte en succes voor mevrouw cool

Nikki goede controle en op koers voor een thuisbevalling super

DJrandall klinkt hefttig zeg, hopelijk gaat je herstel goed en snel
pi_78110311
Ik ben simmu's man.. ze vroeg speciaal aan me hier te reageren.. ze gaat een aantal van jullie boven aan de lijst inhalen waarschijnlijk.

Ze is vandaag direct na de echo opgenomen in Zwolle. De groeiachterstand van de kleinste (nu ~750gr na 29w5d, de grotere is ~1250gr) is te ernstig om het op z'n beloop te laten. Morgen krijgt ze prikjes om hun longfunctie te bevorderen en zeer waarschijnlijk worden ze op korte termijn gehaald (dagen, week, maar niks is zeker natuurlijk). En dan een flinke tijd (maanden?) de couveuse in.

Ik ga nu even spulletjes naar d'r toebrengen, dus verder laat ik jullie in spanning Gelukkig zijn de omas er om iig t/m het weekeinde op de kleine die we al hebben te passen. Wordt een hoop geregel morgen.
pi_78110423
och jeetje, ik was er al bang voor toen ik zag dat jij postte sangdrax

heel heel veel succes, sterkte en geluk voor jou, simmu en de
ik duim.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 17 februari 2010 @ 19:13:46 #261
259886 pessie
pi_78110482
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 19:09 schreef sangdrax het volgende:
Ik ben simmu's man.. ze vroeg speciaal aan me hier te reageren.. ze gaat een aantal van jullie boven aan de lijst inhalen waarschijnlijk.

Ze is vandaag direct na de echo opgenomen in Zwolle. De groeiachterstand van de kleinste (nu ~750gr na 29w5d, de grotere is ~1250gr) is te ernstig om het op z'n beloop te laten. Morgen krijgt ze prikjes om hun longfunctie te bevorderen en zeer waarschijnlijk worden ze op korte termijn gehaald (dagen, week, maar niks is zeker natuurlijk). En dan een flinke tijd (maanden?) de couveuse in.

Ik ga nu even spulletjes naar d'r toebrengen, dus verder laat ik jullie in spanning Gelukkig zijn de omas er om iig t/m het weekeinde op de kleine die we al hebben te passen. Wordt een hoop geregel morgen.

wat schrikken! oi! wat verschrikkelijk! Sterkte!

En DJ fijn dat je terug uit het ziekenhuis bent.
pi_78110630
Wow, dit is schrikken sangdrax. Zeg haar maar dat ik aan jullie aan het denken ben En dat de duimen hier op volle toeren draaien
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 17 februari 2010 @ 19:19:26 #263
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_78110728
heel veel sterkte voor jullie Sangdrax en Simmu!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_78110734
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 19:09 schreef sangdrax het volgende:

Oh shit Heel veel sterkte en succes met de kleintjes
En Succes en Sterkte ook voor jullie gewenst
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78110868
Poe Simmu en Sandrax, wat een schrik... Hopelijk kkunnen ze het nog een beetje rekken zonder dat het echt gevaarlijk wordt voor die kleinste... veel sterkte en succes de komende dagen!
pi_78110873
simmu en sangdrax wat een schrik en naar bericht voor jullie, voor zowel jullie als de kleintjes heel veel succes en sterkte
pi_78110970
Simmu en Sangdrax, wat een naar bericht zeg.... Heel veel sterkte en succes de komende dagen!!!
*poef* nu is het weg
  woensdag 17 februari 2010 @ 19:31:39 #268
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_78111272
Och jongens wat een schrik. Heel veel sterkte Simmu en Sangdrax, ik duim heel hard voor jullie!

DJRandall wat heftig zeg, vooral als je dan eindigt met een spoedkeizersnede onder narcose. Laat je goed verwennen, sterkte met je herstel (niet te snel van alles weer willen hoor!!) maar bovenal gefeliciteerd met je zoontje en geniet ervan!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_78111347
simmu en sangdrax (en kleine Selene) wat is dit schrikken! Heel veel sterkte de komende tijd
pi_78111374
Sangdrax ik schrik ervan! Ik wilde jullie net bellen hoe het was gegaan, maar dacht nog even hier F5en.
Wens Simmu maar heel veel succes en sterkte. En een dikke knuffel.
pi_78111823
Simmu en Sandrax, heel veel sterkte!! Dat is flink schrikken. Wens simmu succes!

DJRandall, jeetje heftig zeg. Wat voor klachten/symptomen had je preces dat er uiteindelijk een spoedkeizersnede nodig was? Sterkte met bijkomen en opknappen. Geniet van Lucas!

Co_OL, sterkte nog even en wens je meisje succes! Verwen er nog maar even goed!
  woensdag 17 februari 2010 @ 19:44:00 #272
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_78111829
Bah wat naar sangdrax en Simmu :| Ik hoop dat t allemaal goedkomt

En dan vergeet ik helemaal DJRandall
Jij ook alle kracht om weer op krachten te komen en nog meer te gaan genieten van Lucas
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_78112073
Simmu en Sandrax, dat is niet zo heel leuk. Heel veel sterkte en succes gewenst.

DjRandall, weer thuis gelukkig. Maar wat een heftig verhaal. Maar thuis zul je waarschijnlijk sneller opknappen, vooral omdat je zoon het zo goed doet. Sterkte ook nog voor jouw ;*
  woensdag 17 februari 2010 @ 19:52:53 #274
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_78112278
Simmu en Sangdrax; alles is al gezegd, maar ook van hier heel veel sterkte gewenst!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_78112541
Heel veel sterkte Simmu en Sangdrax!

En DJRandall, wat heftig zeg. En wat vervelend dat je je nog steeds niet zo goed voelt. Hopelijk knap je snel weer op.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_78112631
poehee om de 2 min krampen en ze zit nu op een vingertop. Bah hoop dat het snel over is...

Simmu sterkte
pi_78112916
Ach jemig, de kuikens! Wat heftig, veel sterkte Simmu en Sangdrax, dat ze nog maar even lekker mogen groeien!

En DJRandall, nog aan het bekomen dus. En Co-ol ook zo spannend! Ik vind het wel weer even tijd voor gewone normale bevallingen/zwangerschappen hier hoor!!

Flugel!!!! Een gezonde Willem in je buik! Willems zijn de allerleukste, allerliefste, allermooiste en allergeweldigste jongetjes die er zijn
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:15:59 #278
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78113485
simmu en sangdrax, heel veel sterkte de komende tijd!!

Co_Ol, sterkte met de laatste loodjes voor jullie!!

Flugel alles goed en een jongetje

DJRandell, nog gefeliciteerd had ik nog niet gedaan geloof ik en sterkte met het herstellen.
Make love, not war ☮
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:27:32 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78114116
Sterkte Sangdrax en Simmu!
pi_78114307
Jee, simmu en sangdrax! Wat een schrik! Veel sterkte voor de komende tijd.

DJr -> gefeliciteerd met Lucas!
pi_78114428
jeetje Simmu en Sangdrax, wat een eng en naar nieuws...
heel veel sterkte en ik hoop dat het allemaal goed komt!
pi_78115609
he sangdrax, wat naar. maar laten we ervan uitgaan dat simmu en de tweeling daar nu in de beste handen zijn. veel sterkte ermee en ik hoop dat ze in 't ziekenhuis met de nodige rust toch nog een tijdje IN de buik kunnen blijven groeien. spannend zeg. geef simmu maar een dikke knuffel van ons! en ook sterkte voor die kleine s, 't is voor haar ook niet niks...
pi_78115626
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 19:48 schreef ymme het volgende:
Simmu en Sandrax, dat is niet zo heel leuk.
jij gaat zeker voor de understatement-award!
  woensdag 17 februari 2010 @ 21:10:52 #284
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_78116341
Simmu, Sandrax en kuikentjes...wat een schrik!
Wat fijn dat er meteen actie ondernomen is! In het ziekenhuis liggen en wachten op je volgende CTG en de uitslag daarvan is rondom kut en zenuwslopend.
Fijn dat Simmu in ieder geval de longrijpingsspuitjes alvast krijgt! Als de eerste er 24 uur in zit hebben de kuikentjes er al zo ontzettend veel voordeel van als ze eerder gehaald worden!

Als ik iets voor jullie kan doen qua ervaringen en kennis delen, vraag het dan! Doen! Echt waar!
Heel veel sterkte en kracht gewenst voor de komende tijd!

En hou ons op de hoogte als dat kan!
A grand adventure has begun.
pi_78116386
Sterkte Sangdrax en Simmu (en S.) en jullie kleintjes!
Hardloper.
IG @webkim
pi_78116453
@sandrax en simmu: sjee, das echt even schrikken. Sterkte voor jullie en de kids!

@fluugs: woei, een jongen! En alles goed, wat fijn meid!

Morgen heb ik de 20 weken echo. Ik ben toch erg nerveus.
Ik heb wel wat plopjes enzo gevoeld, maar of dat echt de kleine is? Ik schijn het nu toch echt te moeten voelen... Maar dat is toch niet echt zo. Dus toch weer wat zenuwtjes...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_78116454
Keshet, wat een lieve reactie terwijl je zelf zoveel aan je hoofd hebt!
Ik moest gelijk aan je denken ook; jij weet als geen ander dat kleine kuikentjes héél sterk kunnen zijn.
Hardloper.
IG @webkim
pi_78117224
Jeetje, Simmu en Sangdrax.....Succes komende tijd!!
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 19:43 schreef happyme28 het volgende:
Simmu en Sandrax, heel veel sterkte!! Dat is flink schrikken. Wens simmu succes!

DJRandall, jeetje heftig zeg. Wat voor klachten/symptomen had je preces dat er uiteindelijk een spoedkeizersnede nodig was? Sterkte met bijkomen en opknappen. Geniet van Lucas!

Co_OL, sterkte nog even en wens je meisje succes! Verwen er nog maar even goed!
De baarmoedermond was verdikt en wilde niet verder ontsluiten. Lucas zijn hartslag daalde bij elke wee vrij ver en bleef daar hangen. Het zag er naar uit dat de bevalling nog zeker 5 uur in beslag zou nemen en dat konden moeder en kind niet meer aan. Mijn weeën kwamen door de ruggenprik heen en Lucas zou ook uitgeput raken.
Het feit dat ik geheel onder narcose moest, was een vervelende samenloop van omstandigheden. De anesthesist van het ziekenhuis was bezig in de OK en kon niet lang genoeg daar weg om mijn ruggenprik opnieuw te zetten. Hun enige optie was dus om mij onder volledige narcose te brengen. Zuur, maar daar zal ik mee moeten leren leven....

Verder iedereen bedankt voor de lieve berichtjes
pi_78117796
Simma en Sangdrax veel sterkte, ik hoop dat de kuikens nog een tijdje binnen blijven spelen.
pi_78117855
DJ Randall, is er wel een filmpje gemaakt of foto's van het moment dat je kindje geboren was? dat je dat in ieder geval iets van dat moment terug kan krijgen... wel naar dat je die eerste momenten met je kindje hebt moeten missen, maar fijn dat er adequaat werd ingegrepen. sterkte meid, ik kan me voorstellen dat het moeilijk te verkroppen is...
  woensdag 17 februari 2010 @ 21:41:09 #291
259886 pessie
pi_78117895
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:28 schreef DJRandall het volgende:
Jeetje, Simmu en Sangdrax.....Succes komende tijd!!
[..]

De baarmoedermond was verdikt en wilde niet verder ontsluiten. Lucas zijn hartslag daalde bij elke wee vrij ver en bleef daar hangen. Het zag er naar uit dat de bevalling nog zeker 5 uur in beslag zou nemen en dat konden moeder en kind niet meer aan. Mijn weeën kwamen door de ruggenprik heen en Lucas zou ook uitgeput raken.
Het feit dat ik geheel onder narcose moest, was een vervelende samenloop van omstandigheden. De anesthesist van het ziekenhuis was bezig in de OK en kon niet lang genoeg daar weg om mijn ruggenprik opnieuw te zetten. Hun enige optie was dus om mij onder volledige narcose te brengen. Zuur, maar daar zal ik mee moeten leren leven....

Verder iedereen bedankt voor de lieve berichtjes
Oh wat ontzettend zwaar! sterkte bij je herstel!

Keshet, hoe gaat het nu met jullie meisje?

Simmu
pi_78118223
Allereerst Simmu heel veel sterkte de komende dagen. Hopelijk doen de spuitjes hun werk en vinden ze een manier om jullie kuikens nog even op een verantwoorde manier binnen in je buik te houden. Duim voor jullie!

Flugel, een echte jongen! Een mooie Willem! Joehoe!

(en wat staat het stom bij elkaar in 1 berichtje...)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_78119571
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:41 schreef pessie het volgende:

[..]
Keshet, hoe gaat het nu met jullie meisje?

Weet niet of Keshet nog online is, maar ze doet regelmatig updates in het baby-tjes topic. Moet je anders even teruglezen daar.
  woensdag 17 februari 2010 @ 22:14:36 #294
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78119615
Simmu en Sangdrax, veel sterkte en succes!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_78119858
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:12 schreef djenneke het volgende:
Morgen heb ik de 20 weken echo. Ik ben toch erg nerveus.
Ik heb wel wat plopjes enzo gevoeld, maar of dat echt de kleine is? Ik schijn het nu toch echt te moeten voelen... Maar dat is toch niet echt zo. Dus toch weer wat zenuwtjes...
Er schijnt niets en je moet niets
Ik voelde de kleine hier maar met 22 weken, dus laat je niets wijsmaken over wat "hoort". Elke zwangerschap is anders.
pi_78120065
Simmu sterkte met de tweeling.....

Wij hebben gisteren de "pretecho" gehad. met 27 weken en 6 dagen.
Alles is nog steeds in orde met de kleine. Alles zat erop en eraan, hij had grote voeten (5,5cm)
Alles was in orde met alles wat ze kon zien (Hersens, maagje, darmen, nieren, hartje, geen hazelip geen klompvoetjes enz enz.)

Het was alleen jammer dat hij volledig tegen de placenta en de navelstreng aanlag. Hierdoor was een mooie shot van zijn gezicht vrij onmogelijk omdat of de placenta of de navelstreng ervoor zat OF omdat we dan al te "diep" zaten met de volgende laag waardoor hij "alien" oogjes kreeg.... HELP WE KRIJGEN EEN MONSTERTJE !!! Hij wilde ook niet meewerken want hij sliep als een roos wan was ook niet wakker te krijgen !

We hebben de gehele echo als dvd meegekregen dus gisterenavond nogmaals met schoonmoeder en oma bekeken (toch een half uur)

woensdag 17 februari 2010 @ 22:31:09 #297
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_78120535
Simmu en man, sterkte!
Is er sprake van het Twin to Twin Transfusie Syndroom? Omdat Simmu al eerder schreef dat er 1 kindje zo veel achter ligt qua groei dan het andere kindje.
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_78120695
lief harley, dat duimpje en ik snap wat je bedoelde met alien-oogjes hij was wel heel schattig! (je hebt het steeds over hij, weten jullie het geslacht al of is het gewoon hij ipv het? )
pi_78121041
hij kreeg de bijnaam ron jeremy van de echoscopiste, we wisten het al maar bij de 20 weken echo en ook gisteren was dat het 1e wat vol in beeld kwam
pi_78121138
Lieve simmu en sangdrax. Heel veel sterkte de komende tijd.
Fijn dat de opvang van s. Goed geregeld is. Een zorg minder. Nu maar hopen dat de kuikentjes nog even binnen blijven.
  woensdag 17 februari 2010 @ 22:46:33 #301
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_78121343
Simmu en sandrax, wat een schrik! Veel sterkte en succes...
Mocht ik ooit iets kunnen doen ( oppassen op s., boodschap, weetikhet) ik woon vlakbij het ziekenhuis. Schroom niet!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')