abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78107831
Zo ff weer een paar min thuis

Even wat lekker dingen gehaald voor me meissie want die zit er bijna helemaal doorheen dus die ga ik zo ff flink verwennen en zien we morgen wel verder

eerst ff
pi_78108040
Nou, hier ben ik dan!
Heb niet bijgelezen, ik heb een paar topics gemist geloof ik....

Ik ben weer thuis uit het ziekenhuis, met onze prachtige zoon Lucas.
De bevalling moet echt nog een plaatsje krijgen, het was super heftig. Momenteel kan ik nog niet eens zelfstandig mijn bed uit komen, dus ik ben niet erg mobiel.

Wat een thuisbevalling moest zijn, werd een medische indicatie voor het ziekenhuis, en is geëindigd in een spoedkeizersnede onder algehele narcose. Ik vertelde vorige week al dat ik niet lekker was en mijn bloeduitslagen hebben de artsen voor een raadsel gesteld. Zelfs nu is nog niet duidelijk wat het probleem was of is. Ik heb begrepen dat er wordt gedacht aan het HELLP-syndroom, maar mogelijk ook de ziekte van Pfeiffer.

Gelukkig doet Lucas het goed, hij ligt nu prinsheerlijk in zijn bedje te slapen. En natuurlijk heb ook ik de mooiste zoon van de hele wereld.....
pi_78108201
Hopenlijk komt de baby snel cool
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_78108377
Cool en coolvrouw, nogmaals veel succes. Hopen dat de krampen toch hun werk doen en jij (dan maar morgen) een verse beeb in je armen hebt!
pi_78108698
Flugeltje; wat een mooie echo en een jochie, wat leuk! Ik vind het helemaal geweldig voor jullie

Oct; wat een schatje die kleine Hannah, geniet er maar van...

Ook benieuwd naar 'Harry'. Hopelijk mogen jullie snel naar huis toe!
pi_78109184
Wat leuk, flugel, een zoon

en DJRandall, een heftige bevalling en nog een keizersnede op de koop toe, pfoe zeg.
heel veel sterkte met het herstellen en geniet maar van je zoon
pi_78109333
Flugel, wat ´n goed nieuws!!!!! (maar dan blauw) Ben enorm blij voor je!!!!

Ik ben gesloopt. We zijn vandaag op de 9maanden beurs en de huishoudbeurs geweest. We zouden toch naar de huishoudbeurs, dus nu ook maar even langs de 9maanden beurs. Maar t was wel leuk. Nog niks echt meegenomen, maar wel ideetjes opgedaan.
*poef* nu is het weg
pi_78110294
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 12:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Get, ijzertabletten.... Daar ga je verstopt van zitten
en daar had ik nog geen last van

Flugel heel veel plezier in amsterdam en zeeland! enne kom maar op met die jongens garderobe voor willem

Cool sterkte en succes voor mevrouw cool

Nikki goede controle en op koers voor een thuisbevalling super

DJrandall klinkt hefttig zeg, hopelijk gaat je herstel goed en snel
pi_78110311
Ik ben simmu's man.. ze vroeg speciaal aan me hier te reageren.. ze gaat een aantal van jullie boven aan de lijst inhalen waarschijnlijk.

Ze is vandaag direct na de echo opgenomen in Zwolle. De groeiachterstand van de kleinste (nu ~750gr na 29w5d, de grotere is ~1250gr) is te ernstig om het op z'n beloop te laten. Morgen krijgt ze prikjes om hun longfunctie te bevorderen en zeer waarschijnlijk worden ze op korte termijn gehaald (dagen, week, maar niks is zeker natuurlijk). En dan een flinke tijd (maanden?) de couveuse in.

Ik ga nu even spulletjes naar d'r toebrengen, dus verder laat ik jullie in spanning Gelukkig zijn de omas er om iig t/m het weekeinde op de kleine die we al hebben te passen. Wordt een hoop geregel morgen.
pi_78110423
och jeetje, ik was er al bang voor toen ik zag dat jij postte sangdrax

heel heel veel succes, sterkte en geluk voor jou, simmu en de
ik duim.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 17 februari 2010 @ 19:13:46 #261
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78110482
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 19:09 schreef sangdrax het volgende:
Ik ben simmu's man.. ze vroeg speciaal aan me hier te reageren.. ze gaat een aantal van jullie boven aan de lijst inhalen waarschijnlijk.

Ze is vandaag direct na de echo opgenomen in Zwolle. De groeiachterstand van de kleinste (nu ~750gr na 29w5d, de grotere is ~1250gr) is te ernstig om het op z'n beloop te laten. Morgen krijgt ze prikjes om hun longfunctie te bevorderen en zeer waarschijnlijk worden ze op korte termijn gehaald (dagen, week, maar niks is zeker natuurlijk). En dan een flinke tijd (maanden?) de couveuse in.

Ik ga nu even spulletjes naar d'r toebrengen, dus verder laat ik jullie in spanning Gelukkig zijn de omas er om iig t/m het weekeinde op de kleine die we al hebben te passen. Wordt een hoop geregel morgen.

wat schrikken! oi! wat verschrikkelijk! Sterkte!

En DJ fijn dat je terug uit het ziekenhuis bent.
pi_78110630
Wow, dit is schrikken sangdrax. Zeg haar maar dat ik aan jullie aan het denken ben En dat de duimen hier op volle toeren draaien
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 17 februari 2010 @ 19:19:26 #263
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_78110728
heel veel sterkte voor jullie Sangdrax en Simmu!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_78110734
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 19:09 schreef sangdrax het volgende:

Oh shit Heel veel sterkte en succes met de kleintjes
En Succes en Sterkte ook voor jullie gewenst
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78110868
Poe Simmu en Sandrax, wat een schrik... Hopelijk kkunnen ze het nog een beetje rekken zonder dat het echt gevaarlijk wordt voor die kleinste... veel sterkte en succes de komende dagen!
pi_78110873
simmu en sangdrax wat een schrik en naar bericht voor jullie, voor zowel jullie als de kleintjes heel veel succes en sterkte
pi_78110970
Simmu en Sangdrax, wat een naar bericht zeg.... Heel veel sterkte en succes de komende dagen!!!
*poef* nu is het weg
  woensdag 17 februari 2010 @ 19:31:39 #268
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_78111272
Och jongens wat een schrik. Heel veel sterkte Simmu en Sangdrax, ik duim heel hard voor jullie!

DJRandall wat heftig zeg, vooral als je dan eindigt met een spoedkeizersnede onder narcose. Laat je goed verwennen, sterkte met je herstel (niet te snel van alles weer willen hoor!!) maar bovenal gefeliciteerd met je zoontje en geniet ervan!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_78111347
simmu en sangdrax (en kleine Selene) wat is dit schrikken! Heel veel sterkte de komende tijd
pi_78111374
Sangdrax ik schrik ervan! Ik wilde jullie net bellen hoe het was gegaan, maar dacht nog even hier F5en.
Wens Simmu maar heel veel succes en sterkte. En een dikke knuffel.
pi_78111823
Simmu en Sandrax, heel veel sterkte!! Dat is flink schrikken. Wens simmu succes!

DJRandall, jeetje heftig zeg. Wat voor klachten/symptomen had je preces dat er uiteindelijk een spoedkeizersnede nodig was? Sterkte met bijkomen en opknappen. Geniet van Lucas!

Co_OL, sterkte nog even en wens je meisje succes! Verwen er nog maar even goed!
  woensdag 17 februari 2010 @ 19:44:00 #272
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_78111829
Bah wat naar sangdrax en Simmu :| Ik hoop dat t allemaal goedkomt

En dan vergeet ik helemaal DJRandall
Jij ook alle kracht om weer op krachten te komen en nog meer te gaan genieten van Lucas
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_78112073
Simmu en Sandrax, dat is niet zo heel leuk. Heel veel sterkte en succes gewenst.

DjRandall, weer thuis gelukkig. Maar wat een heftig verhaal. Maar thuis zul je waarschijnlijk sneller opknappen, vooral omdat je zoon het zo goed doet. Sterkte ook nog voor jouw ;*
  woensdag 17 februari 2010 @ 19:52:53 #274
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_78112278
Simmu en Sangdrax; alles is al gezegd, maar ook van hier heel veel sterkte gewenst!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_78112541
Heel veel sterkte Simmu en Sangdrax!

En DJRandall, wat heftig zeg. En wat vervelend dat je je nog steeds niet zo goed voelt. Hopelijk knap je snel weer op.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')