jij gaat zeker voor de understatement-award!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:48 schreef ymme het volgende:
Simmu en Sandrax, dat is niet zo heel leuk.
De baarmoedermond was verdikt en wilde niet verder ontsluiten. Lucas zijn hartslag daalde bij elke wee vrij ver en bleef daar hangen. Het zag er naar uit dat de bevalling nog zeker 5 uur in beslag zou nemen en dat konden moeder en kind niet meer aan. Mijn weeën kwamen door de ruggenprik heen en Lucas zou ook uitgeput raken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:43 schreef happyme28 het volgende:
Simmu en Sandrax, heel veel sterkte!! Dat is flink schrikken. Wens simmu succes!
DJRandall, jeetje heftig zeg. Wat voor klachten/symptomen had je preces dat er uiteindelijk een spoedkeizersnede nodig was? Sterkte met bijkomen en opknappen. Geniet van Lucas!
Co_OL, sterkte nog even en wens je meisje succes! Verwen er nog maar even goed!
Oh wat ontzettend zwaar! sterkte bij je herstel!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:28 schreef DJRandall het volgende:
Jeetje, Simmu en Sangdrax.....Succes komende tijd!!![]()
[..]
De baarmoedermond was verdikt en wilde niet verder ontsluiten. Lucas zijn hartslag daalde bij elke wee vrij ver en bleef daar hangen. Het zag er naar uit dat de bevalling nog zeker 5 uur in beslag zou nemen en dat konden moeder en kind niet meer aan. Mijn weeën kwamen door de ruggenprik heen en Lucas zou ook uitgeput raken.
Het feit dat ik geheel onder narcose moest, was een vervelende samenloop van omstandigheden. De anesthesist van het ziekenhuis was bezig in de OK en kon niet lang genoeg daar weg om mijn ruggenprik opnieuw te zetten. Hun enige optie was dus om mij onder volledige narcose te brengen. Zuur, maar daar zal ik mee moeten leren leven....
Verder iedereen bedankt voor de lieve berichtjes
Weet niet of Keshet nog online is, maar ze doet regelmatig updates in het baby-tjes topic. Moet je anders even teruglezen daar.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:41 schreef pessie het volgende:
[..]
Keshet, hoe gaat het nu met jullie meisje?
Er schijnt niets en je moet nietsquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:12 schreef djenneke het volgende:
Morgen heb ik de 20 weken echo. Ik ben toch erg nerveus.
Ik heb wel wat plopjes enzo gevoeld, maar of dat echt de kleine is? Ik schijn het nu toch echt te moeten voelen... Maar dat is toch niet echt zo. Dus toch weer wat zenuwtjes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |