abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78112631
poehee om de 2 min krampen en ze zit nu op een vingertop. Bah hoop dat het snel over is...

Simmu sterkte
pi_78112916
Ach jemig, de kuikens! Wat heftig, veel sterkte Simmu en Sangdrax, dat ze nog maar even lekker mogen groeien!

En DJRandall, nog aan het bekomen dus. En Co-ol ook zo spannend! Ik vind het wel weer even tijd voor gewone normale bevallingen/zwangerschappen hier hoor!!

Flugel!!!! Een gezonde Willem in je buik! Willems zijn de allerleukste, allerliefste, allermooiste en allergeweldigste jongetjes die er zijn
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:15:59 #278
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78113485
simmu en sangdrax, heel veel sterkte de komende tijd!!

Co_Ol, sterkte met de laatste loodjes voor jullie!!

Flugel alles goed en een jongetje

DJRandell, nog gefeliciteerd had ik nog niet gedaan geloof ik en sterkte met het herstellen.
Make love, not war ☮
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:27:32 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78114116
Sterkte Sangdrax en Simmu!
pi_78114307
Jee, simmu en sangdrax! Wat een schrik! Veel sterkte voor de komende tijd.

DJr -> gefeliciteerd met Lucas!
pi_78114428
jeetje Simmu en Sangdrax, wat een eng en naar nieuws...
heel veel sterkte en ik hoop dat het allemaal goed komt!
pi_78115609
he sangdrax, wat naar. maar laten we ervan uitgaan dat simmu en de tweeling daar nu in de beste handen zijn. veel sterkte ermee en ik hoop dat ze in 't ziekenhuis met de nodige rust toch nog een tijdje IN de buik kunnen blijven groeien. spannend zeg. geef simmu maar een dikke knuffel van ons! en ook sterkte voor die kleine s, 't is voor haar ook niet niks...
pi_78115626
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 19:48 schreef ymme het volgende:
Simmu en Sandrax, dat is niet zo heel leuk.
jij gaat zeker voor de understatement-award!
  woensdag 17 februari 2010 @ 21:10:52 #284
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_78116341
Simmu, Sandrax en kuikentjes...wat een schrik!
Wat fijn dat er meteen actie ondernomen is! In het ziekenhuis liggen en wachten op je volgende CTG en de uitslag daarvan is rondom kut en zenuwslopend.
Fijn dat Simmu in ieder geval de longrijpingsspuitjes alvast krijgt! Als de eerste er 24 uur in zit hebben de kuikentjes er al zo ontzettend veel voordeel van als ze eerder gehaald worden!

Als ik iets voor jullie kan doen qua ervaringen en kennis delen, vraag het dan! Doen! Echt waar!
Heel veel sterkte en kracht gewenst voor de komende tijd!

En hou ons op de hoogte als dat kan!
A grand adventure has begun.
pi_78116386
Sterkte Sangdrax en Simmu (en S.) en jullie kleintjes!
Hardloper.
IG @webkim
pi_78116453
@sandrax en simmu: sjee, das echt even schrikken. Sterkte voor jullie en de kids!

@fluugs: woei, een jongen! En alles goed, wat fijn meid!

Morgen heb ik de 20 weken echo. Ik ben toch erg nerveus.
Ik heb wel wat plopjes enzo gevoeld, maar of dat echt de kleine is? Ik schijn het nu toch echt te moeten voelen... Maar dat is toch niet echt zo. Dus toch weer wat zenuwtjes...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_78116454
Keshet, wat een lieve reactie terwijl je zelf zoveel aan je hoofd hebt!
Ik moest gelijk aan je denken ook; jij weet als geen ander dat kleine kuikentjes héél sterk kunnen zijn.
Hardloper.
IG @webkim
pi_78117224
Jeetje, Simmu en Sangdrax.....Succes komende tijd!!
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 19:43 schreef happyme28 het volgende:
Simmu en Sandrax, heel veel sterkte!! Dat is flink schrikken. Wens simmu succes!

DJRandall, jeetje heftig zeg. Wat voor klachten/symptomen had je preces dat er uiteindelijk een spoedkeizersnede nodig was? Sterkte met bijkomen en opknappen. Geniet van Lucas!

Co_OL, sterkte nog even en wens je meisje succes! Verwen er nog maar even goed!
De baarmoedermond was verdikt en wilde niet verder ontsluiten. Lucas zijn hartslag daalde bij elke wee vrij ver en bleef daar hangen. Het zag er naar uit dat de bevalling nog zeker 5 uur in beslag zou nemen en dat konden moeder en kind niet meer aan. Mijn weeën kwamen door de ruggenprik heen en Lucas zou ook uitgeput raken.
Het feit dat ik geheel onder narcose moest, was een vervelende samenloop van omstandigheden. De anesthesist van het ziekenhuis was bezig in de OK en kon niet lang genoeg daar weg om mijn ruggenprik opnieuw te zetten. Hun enige optie was dus om mij onder volledige narcose te brengen. Zuur, maar daar zal ik mee moeten leren leven....

Verder iedereen bedankt voor de lieve berichtjes
pi_78117796
Simma en Sangdrax veel sterkte, ik hoop dat de kuikens nog een tijdje binnen blijven spelen.
pi_78117855
DJ Randall, is er wel een filmpje gemaakt of foto's van het moment dat je kindje geboren was? dat je dat in ieder geval iets van dat moment terug kan krijgen... wel naar dat je die eerste momenten met je kindje hebt moeten missen, maar fijn dat er adequaat werd ingegrepen. sterkte meid, ik kan me voorstellen dat het moeilijk te verkroppen is...
  woensdag 17 februari 2010 @ 21:41:09 #291
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78117895
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:28 schreef DJRandall het volgende:
Jeetje, Simmu en Sangdrax.....Succes komende tijd!!
[..]

De baarmoedermond was verdikt en wilde niet verder ontsluiten. Lucas zijn hartslag daalde bij elke wee vrij ver en bleef daar hangen. Het zag er naar uit dat de bevalling nog zeker 5 uur in beslag zou nemen en dat konden moeder en kind niet meer aan. Mijn weeën kwamen door de ruggenprik heen en Lucas zou ook uitgeput raken.
Het feit dat ik geheel onder narcose moest, was een vervelende samenloop van omstandigheden. De anesthesist van het ziekenhuis was bezig in de OK en kon niet lang genoeg daar weg om mijn ruggenprik opnieuw te zetten. Hun enige optie was dus om mij onder volledige narcose te brengen. Zuur, maar daar zal ik mee moeten leren leven....

Verder iedereen bedankt voor de lieve berichtjes
Oh wat ontzettend zwaar! sterkte bij je herstel!

Keshet, hoe gaat het nu met jullie meisje?

Simmu
pi_78118223
Allereerst Simmu heel veel sterkte de komende dagen. Hopelijk doen de spuitjes hun werk en vinden ze een manier om jullie kuikens nog even op een verantwoorde manier binnen in je buik te houden. Duim voor jullie!

Flugel, een echte jongen! Een mooie Willem! Joehoe!

(en wat staat het stom bij elkaar in 1 berichtje...)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_78119571
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:41 schreef pessie het volgende:

[..]
Keshet, hoe gaat het nu met jullie meisje?

Weet niet of Keshet nog online is, maar ze doet regelmatig updates in het baby-tjes topic. Moet je anders even teruglezen daar.
  woensdag 17 februari 2010 @ 22:14:36 #294
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78119615
Simmu en Sangdrax, veel sterkte en succes!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_78119858
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:12 schreef djenneke het volgende:
Morgen heb ik de 20 weken echo. Ik ben toch erg nerveus.
Ik heb wel wat plopjes enzo gevoeld, maar of dat echt de kleine is? Ik schijn het nu toch echt te moeten voelen... Maar dat is toch niet echt zo. Dus toch weer wat zenuwtjes...
Er schijnt niets en je moet niets
Ik voelde de kleine hier maar met 22 weken, dus laat je niets wijsmaken over wat "hoort". Elke zwangerschap is anders.
pi_78120065
Simmu sterkte met de tweeling.....

Wij hebben gisteren de "pretecho" gehad. met 27 weken en 6 dagen.
Alles is nog steeds in orde met de kleine. Alles zat erop en eraan, hij had grote voeten (5,5cm)
Alles was in orde met alles wat ze kon zien (Hersens, maagje, darmen, nieren, hartje, geen hazelip geen klompvoetjes enz enz.)

Het was alleen jammer dat hij volledig tegen de placenta en de navelstreng aanlag. Hierdoor was een mooie shot van zijn gezicht vrij onmogelijk omdat of de placenta of de navelstreng ervoor zat OF omdat we dan al te "diep" zaten met de volgende laag waardoor hij "alien" oogjes kreeg.... HELP WE KRIJGEN EEN MONSTERTJE !!! Hij wilde ook niet meewerken want hij sliep als een roos wan was ook niet wakker te krijgen !

We hebben de gehele echo als dvd meegekregen dus gisterenavond nogmaals met schoonmoeder en oma bekeken (toch een half uur)

woensdag 17 februari 2010 @ 22:31:09 #297
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_78120535
Simmu en man, sterkte!
Is er sprake van het Twin to Twin Transfusie Syndroom? Omdat Simmu al eerder schreef dat er 1 kindje zo veel achter ligt qua groei dan het andere kindje.
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_78120695
lief harley, dat duimpje en ik snap wat je bedoelde met alien-oogjes hij was wel heel schattig! (je hebt het steeds over hij, weten jullie het geslacht al of is het gewoon hij ipv het? )
pi_78121041
hij kreeg de bijnaam ron jeremy van de echoscopiste, we wisten het al maar bij de 20 weken echo en ook gisteren was dat het 1e wat vol in beeld kwam
pi_78121138
Lieve simmu en sangdrax. Heel veel sterkte de komende tijd.
Fijn dat de opvang van s. Goed geregeld is. Een zorg minder. Nu maar hopen dat de kuikentjes nog even binnen blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')