quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:17 schreef flugeltje het volgende:Willem
En alles is helemaal goed!!! foto volgt straks nog wel, Martijn moet de boel nog op de PC zetten....
Ik heb me ook al een beetje neergelegd vandaagquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:04 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ook al herkenbaar! Ineens kicked het in.... dat heb je het gehad. Ik probeer er nu ook gewoon van te nemen en mijn rust te pakken zodat ik 'uitgerust' ben als ik echt aan de bak moet
Beetje op dr buik duwen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:43 schreef Co_OL het volgende:
valt wel mee hoor... Maar dat wachten en niks doen bah geef mij maar actie
Gewoon filmpje downloaden en kijken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:43 schreef Co_OL het volgende:
valt wel mee hoor... Maar dat wachten en niks doen bah geef mij maar actie
Hihi, klinkt als nesteldrangquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:30 schreef leonieke het volgende:
Hmz, ik vraag me af of ik mijn man morgen ga kunnen overtuigen om toch nog even naar de winkel met onze geboortelijst te gaan.
Online kan ik blijkbaar niet meer checken welke kleertjes ik er nu precies heb op gezet en dat zou ik toch graag nog eens doenHij zal me uiteraard gek verklaren
![]()
Maar flinke krampen is in elk geval iets!quote:
Juhquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:50 schreef pessie het volgende:
Oh ja ik ben bij de huisarts geweest. Mijn longen zijn schoon dus geen bronchitisDat is al een hele opluchting. Ware het niet dat ze zei bij binnenkomst: Oh nee he, je zult toch niet weer ziek zijn
Ik voelde me niet zo welkom... Ze vond het vreemd dat ik buiten adem was van een klein stukje lopen, en zei dat ze dat niet van me gewend was. Ze maakte zich er meen ik wel een beetje zorgen om maar heeft verder niets onderzocht. Ze dacht dat het allemaal zou komen door mn verkoudheid.
Daarna kwam ik voor het huis van free en tara langs en werd ik naarbinnen geseind. Voelde me een beetje schuldig, zo onverwacht "op bezoek" komen zo vlak na de geboorte van t'ventje. Maar kennelijk vonden ze dat leuk.
En Leo: geniet lekker van je zwangerschap, het is zo voorbij...
Die stuwing kon ik niet over het hoofd zien. En al zou de pijn van stuwing 10× zo erg zijn als wat ik soms al aan pijn heb in mn borsten dan snap ik het nog wel! Mensen, stuwing is iets waar ik misschien wel het meest tegenop zie. Nog veel erger dan wat het nu al isquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:52 schreef freecell het volgende:
[..]
JuhVonden ze erg gezellig
En Freecell moet toch tegen iemand kunnen piepen over stuwingEn nichtjes zijn daar niet zo geschikt voor
Voor wie het nog wil weten: mijn bevallingsverhaal staat in het topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |