abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78095842
ahhhh flugeltje een echte zoon daar in beeld...
wat zal je opgelucht zijn dat Willem het zo goed maakt in zijn babyhuisje!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78095858
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 12:17 schreef flugeltje het volgende:
Willem

En alles is helemaal goed!!! foto volgt straks nog wel, Martijn moet de boel nog op de PC zetten....

Willem

Nu in de leer bij een voetbalkenner en over 14 jaar cursus brommerfixen doen
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_78096262
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:04 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ook al herkenbaar! Ineens kicked het in.... dat heb je het gehad. Ik probeer er nu ook gewoon van te nemen en mijn rust te pakken zodat ik 'uitgerust' ben als ik echt aan de bak moet
Ik heb me ook al een beetje neergelegd vandaag
Maar nu moet ik echt aan de strijk zodat ik kinderkleertjes heb die mee kunnen naar het ziekenhuis

En dan moet ik heel dringend nog de BTW-aangifte van onze bouw in orde brengen
  woensdag 17 februari 2010 @ 13:45:15 #229
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78097349
Leo, doe nou eens rustig aan beep

Hier nu weg, paar dagen Amsterdam en dan nog even langs familie in Zeeland. Maandag ben ik er weer, waarschijnlijk met al een startgarderobe voor jongetjes...

Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_78098540
hier een updatetje:

ff roken :p

net 2de keer gel ingebracht tot nu toe geen effect alleen wat pijn en branderig :S

wachten tot morgen word het denk
pi_78098546
Flugel, nu is het helemaal echt meid! Je wordt mama van een echte zoon, jongen, knul, ventje... helemaal prachtig meid!

Mardis, je hebt pm...
pi_78098742
Flugeltje, van harte alvast met dit heerlijke nieuws! Willem, stoere mooie naam voor jullie ZOON!
Lekker genieten meid...

CO_ol, sterkte nog even dat laatste stuk en met wachten natuurlijk... lijkt me ook niet leuk voor je vrouw, maar in elk geval kan het nu écht niet lang meer duren (sorry voor de ultieme dooddoener).
pi_78098801
Co_OL dat is niet echt het tempo waar jullie op gerekend hadden Maar misschien schiet het opeens helemaal in gang en is er geen houden meer aan en heb je vanavond toch nog jullie kindje in jullie armen. Ik wens het jullie zo erg toe
pi_78098981
Flugel, wat leuk, een zoon! En wat een mooie duidelijke echo foto!

Cool, wat balen dat de gel nog niks doet, zal wel een hele teleurstelling zijn
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_78099738
valt wel mee hoor... Maar dat wachten en niks doen bah geef mij maar actie
pi_78099868
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:43 schreef Co_OL het volgende:
Beetje op dr buik duwen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_78099889
Ik hoop op veel actie voor jou, Cool! Ik hoop dat jullie kleintje er vandaag nog is!
pi_78101157
Flugeltje, gefeliciteerd met de goede echo van Willem! Nu lekker gaan genieten. Ik voelde ook met 18 weken nog niets (ja buikplopjes, maar niet iets waarvan ik zeker wist dat het beeb was), maar met 20 was het ineens heel duidelijk. Trouwens heel knap van je dat je ondanks alle tegenslagen niet vaker naar de vlos bent geweest dan de normale afspraken, echt petje af hoor! Veel plezier in Amsterdam, geniet ervan, jullie hebben het verdiend!

Cool, balen dat het nog niets uitgehaald heeft, behalve wat pijn... ik hoop voor je dat het snel vordert en je snel je beeb in je armen kunt houden. Succes de komende uren in ieder geval!

Hier net weer een stickertje gekregen van de vlos, nu precies 33 weken en 3,5 kilo aangekomen, bloeddruk nog perfect enzo en beeb ook goed gegroeid. Het beebje ligt gelukkig al met het hoofdje naar beneden en is al een beetje ingedaald. Tot nu toe liggen we dus nog goed op schema voor een thuisbevalling!
pi_78101512
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:43 schreef Co_OL het volgende:
Gewoon filmpje downloaden en kijken.

♥ K, N, R en F ♥
pi_78101819
Scorpion, bij jullie ook nog niets aan de gang? Ik heb deze ochtend nog aan jou zitten denken toen ik naar de top van het lijstje zat te kijken.

Nikki wat goed dat je helemaal op schema zit voor een thuisbevalling Ik blijf trouwens verschieten dat je al 33 weken ver bent
pi_78103462
Fluugs! Een zoon! Leuk!!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78104303
Hmz, ik vraag me af of ik mijn man morgen ga kunnen overtuigen om toch nog even naar de winkel met onze geboortelijst te gaan.
Online kan ik blijkbaar niet meer checken welke kleertjes ik er nu precies heb op gezet en dat zou ik toch graag nog eens doen Hij zal me uiteraard gek verklaren
  woensdag 17 februari 2010 @ 16:35:29 #243
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78104516
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:30 schreef leonieke het volgende:
Hmz, ik vraag me af of ik mijn man morgen ga kunnen overtuigen om toch nog even naar de winkel met onze geboortelijst te gaan.
Online kan ik blijkbaar niet meer checken welke kleertjes ik er nu precies heb op gezet en dat zou ik toch graag nog eens doen Hij zal me uiteraard gek verklaren
Hihi, klinkt als nesteldrang

En cool: balen dat het nog niet dorzet misschien dat de tweede dosis meer effect heeft!
pi_78104672
Geef mij dan maar nesteldrang in de zin dat ik heel het huis ondersteboven wil poetsen. Heeft mijn man ook meer aan
Want ik weet nu al dat hij liever niet zal gaan en als excuus zal gebruiken dat de kinderkamer verder geschilderd moet worden. Hij is zo voorspelbaar als het op winkelen komt
  woensdag 17 februari 2010 @ 16:50:10 #245
259886 pessie
pi_78105141
Oh ja ik ben bij de huisarts geweest. Mijn longen zijn schoon dus geen bronchitis Dat is al een hele opluchting. Ware het niet dat ze zei bij binnenkomst: Oh nee he, je zult toch niet weer ziek zijn Ik voelde me niet zo welkom... Ze vond het vreemd dat ik buiten adem was van een klein stukje lopen, en zei dat ze dat niet van me gewend was. Ze maakte zich er meen ik wel een beetje zorgen om maar heeft verder niets onderzocht. Ze dacht dat het allemaal zou komen door mn verkoudheid.

Daarna kwam ik voor het huis van free en tara langs en werd ik naarbinnen geseind. Voelde me een beetje schuldig, zo onverwacht "op bezoek" komen zo vlak na de geboorte van t'ventje. Maar kennelijk vonden ze dat leuk.

En Leo: geniet lekker van je zwangerschap, het is zo voorbij...
pi_78105148
flinke krampen hier maar verder niks
pi_78105197
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:50 schreef Co_OL het volgende:
flinke krampen hier maar verder niks
Maar flinke krampen is in elk geval iets!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_78105254
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:50 schreef pessie het volgende:
Oh ja ik ben bij de huisarts geweest. Mijn longen zijn schoon dus geen bronchitis Dat is al een hele opluchting. Ware het niet dat ze zei bij binnenkomst: Oh nee he, je zult toch niet weer ziek zijn Ik voelde me niet zo welkom... Ze vond het vreemd dat ik buiten adem was van een klein stukje lopen, en zei dat ze dat niet van me gewend was. Ze maakte zich er meen ik wel een beetje zorgen om maar heeft verder niets onderzocht. Ze dacht dat het allemaal zou komen door mn verkoudheid.

Daarna kwam ik voor het huis van free en tara langs en werd ik naarbinnen geseind. Voelde me een beetje schuldig, zo onverwacht "op bezoek" komen zo vlak na de geboorte van t'ventje. Maar kennelijk vonden ze dat leuk.

En Leo: geniet lekker van je zwangerschap, het is zo voorbij...
Juh Vonden ze erg gezellig Anders hadden ze wel gewoon alleen gezwaaid
En Freecell moet toch tegen iemand kunnen piepen over stuwing En nichtjes zijn daar niet zo geschikt voor

Voor wie het nog wil weten: mijn bevallingsverhaal staat in het topic
pi_78105268
Maar pessie als ze je zelf binnenroepen, is het toch omdat je welkom bent
En ik denk vooral dat de huisarts het goed bedoelde met "je zult toch niet weer ziek zijn". Het is nooit leuk om ziek te zijn en zeker niet tijdens een zwangerschap

En genieten doe ik wel hoor
  woensdag 17 februari 2010 @ 16:57:44 #250
259886 pessie
pi_78105491
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:52 schreef freecell het volgende:

[..]

Juh Vonden ze erg gezellig
En Freecell moet toch tegen iemand kunnen piepen over stuwing En nichtjes zijn daar niet zo geschikt voor

Voor wie het nog wil weten: mijn bevallingsverhaal staat in het topic
Die stuwing kon ik niet over het hoofd zien. En al zou de pijn van stuwing 10× zo erg zijn als wat ik soms al aan pijn heb in mn borsten dan snap ik het nog wel! Mensen, stuwing is iets waar ik misschien wel het meest tegenop zie. Nog veel erger dan wat het nu al is
Vroeg gisteren aan mn man wanneer ik zou beginnen met melken, hij wist niet dat dat kon
Ben blij dat jullie het gezellig vonden. Weet niet zo goed hoe dat moet als mensen net bevallen zijn...

En Leo: fijn dat je geniet! Je hebt er nu ook eindelijk wat meer tijd voor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')