Ik moest daarstraks wel lachen om je eerdere post Co_Olquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:18 schreef Co_OL het volgende:
[..]
dankje we zijn hier in afwachting wat de gel doet :0
Ik doe ook alle achterdeuren open zodra de zon schijnt, maar het is nog wel koud hoor.!!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:44 schreef Orea het volgende:
Ik kreeg al de neiging om de schuifpui van links naar rechts open te zetten! Maar heb zo'n idee dat dat geen slim idee isdan maar achter glas
Tja, ik heb wel lang getwijfeld om te posten. Bij mijn vorige zwangerschap had ik me namelijk ook al in dit topic voorgesteld.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:32 schreef tessie het volgende:
Jammer Draakje! Dat is niet leuk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:11 schreef draculettetje het volgende:
saffier wat een goed nieuws
en pussinboots alsnog welkom hier en veel succes met de laatste loodjes!
ik werd net gebeld door de gyn, mn bloedwaardes toch niet zo goed door al het spugen waarschijnlijk
toch aan de ijzertabletten en b12 injecties (en ik hou al niet zo van naalden)
Get, ijzertabletten.... Daar ga je verstopt van zittenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:11 schreef draculettetje het volgende:
saffier wat een goed nieuws
en pussinboots alsnog welkom hier en veel succes met de laatste loodjes!
ik werd net gebeld door de gyn, mn bloedwaardes toch niet zo goed door al het spugen waarschijnlijk
toch aan de ijzertabletten en b12 injecties (en ik hou al niet zo van naalden)
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:17 schreef flugeltje het volgende:
Willem
En alles is helemaal goed!!! foto volgt straks nog wel, Martijn moet de boel nog op de PC zetten....
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:17 schreef flugeltje het volgende:Willem
En alles is helemaal goed!!! foto volgt straks nog wel, Martijn moet de boel nog op de PC zetten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |