quote:Als je van muziek houdt, dan luister je naar...
fixedquote:Je eigen cd's zonder gelul er doorheen
quote:
Ik vind het juist goed dat die film wordt geweerd. Michiel gebruikt wel drogredenen om zijn mening te ondersteunenquote:Op maandag 15 februari 2010 16:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/michielveenstra/status/9142134698
[..]
Ze zullen wel weer hebben zitten prutsen, as usual...quote:Op maandag 15 februari 2010 18:56 schreef alors het volgende:
wat is er trouwens aan de hand met de webcam
Goedemorgen !quote:Op maandag 15 februari 2010 19:06 schreef MichielV het volgende:
Hallekiedeehallo!
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:09 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Memories
Tuuut tuuut tuuuuut hey hey
is weer gemaakt! Gelukkigquote:Op maandag 15 februari 2010 18:56 schreef alors het volgende:
wat is er trouwens aan de hand met de webcam
Pijnlijk ! beterschap hoorquote:Op maandag 15 februari 2010 19:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik was vandaag heel boos op een leraar van me en toen rende ik naar mensen toe om mijn frustraties te uitten, maar ik moest een deur door. En ik gooide die deur zo hard open dat hij terugveerde en de deurklink (zo'n enorm lomp zwaar ding en ook een enorm lompe deur want het was op school) keihard op mijn heup knalde en nu istie volgens mij heel erg blauw.
hey heyquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hey hey![]()
![]()
hehe ik ben er ook weer, even een vrije dag van carnaval, mijn kater van gisteren is vndaag een tijger geworden volgens mij
Dat dus.quote:
ik hoor net dat Visual Radio het wel doet, de gewone webcam heeft helaas alleen geluid. We weten niet waardoor dat komt en kan waarschijnlijk pas morgenochtend gemaakt worden... sorry!quote:
zo lief is die van mij niet, meer zoiets:quote:
Haha wel een beetje jammer iddquote:Op maandag 15 februari 2010 19:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dankje.
Het was zo dom. Mijn hele betoog was in één keer in duigen gevallen.
OH GOD NEE GOD NEEE MICHIEL DOE HET NIET MICHIEL ZET UIT ZET UITquote:
Michiel doe wat !!!!!!!!!quote:Op maandag 15 februari 2010 19:25 schreef Cee het volgende:
[..]
OH GOD NEE GOD NEEE MICHIEL DOE HET NIET MICHIEL ZET UIT ZET UIT
Wyclef. Als een zwangere walvis gevangen in 't net.
Oh, dat komt door de oude webcam-schakelaar naast het mengpaneel. Die slaat soms weleens op hol als 'ie te vaak/veel wordt gebruikt, en dan wordt het beeld zwart. Dit wordt meestal om 4 uur 's nachts automatisch gerepareerd met de stream-reset.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:20 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik hoor net dat Visual Radio het wel doet, de gewone webcam heeft helaas alleen geluid. We weten niet waardoor dat komt en kan waarschijnlijk pas morgenochtend gemaakt worden... sorry!
Dat speelt al jaren toch??quote:Op maandag 15 februari 2010 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh, dat komt door de oude webcam-schakelaar naast het mengpaneel. Die slaat soms weleens op hol, en dan wordt het beeld zwart. Dit wordt meestal om 4 uur 's nachts automatisch gerepareerd met de stream-reset.
Klopt, da's een oude bekende. Gelukkig hebben we er met VSR tegenwoordig weinig meer mee te maken.quote:
Wacht tot de rap begint.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:26 schreef alors het volgende:
Het lijkt wel een grap, iedereen die zo hard mogelijk probeert op te vallen...
Alleen Micheals stem kan me bekoren...
wat een kutartiesten die nog helemaal niks gepresteerd, een spuug in het gezicht van het origineelquote:
Ik vroeg me al af wie het was.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:28 schreef alors het volgende:
omg het cabaret is compleet, T Pain met z'n autotunemonster zit er ook in, oh god wat een gedrocht
Dit is echt briljant inderdaad. Wat een troep zegquote:Op maandag 15 februari 2010 19:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet superhard lachen nu.Thanks Michiel, vaker draaien.
Eigenlijk wel komisch ja.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
het zou idd grappig zijn als die mensen dit als grap deden, maar ze doen het gewoon over de rug van mensen die het niet zo best hebben... ik vind het gewoon beschamend...quote:Op maandag 15 februari 2010 19:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het is allemaal zo makkelijk ditquote:Op maandag 15 februari 2010 19:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
wat een kutartiesten die nog helemaal niks gepresteerd, een spuug in het gezicht van het origineel![]()
*de meeste dan, dat mensen niet meteen met de wel gerenomeerde namen aankomen...*
Ik geloofde het niet tot ik het zelf hoorde.. wtf.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Voor Ahahaha ah ah aha ahihiaïtiiiii
Ik ben de eerste josti die met d'r portemonnee klaar staat te doneren wanneer er iets in te zamelen valt, maar dit gaat me echt te ver. Dit is gewoon poep voorschotelen in ruil voor wat centen.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
het zou idd grappig zijn als die mensen dit als grap deden, maar ze doen het gewoon over de rug van mensen die het niet zo best hebben... ik vind het gewoon beschamend...
Jup, wel een voordeel inderdaad al is het wel lastig want ik heb nu ook geen beeld via die ene site waar ik de enige bezoeker van schijn te zijnquote:Op maandag 15 februari 2010 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, da's een oude bekende. Gelukkig hebben we er met VSR tegenwoordig weinig meer mee te maken.
gok 2008, aangezien ik de Ting Tings hoorde en die niet zó lang bekend zijn en vorig jaar bij Pinkpop stondenquote:Op maandag 15 februari 2010 19:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
KUT ik weet het antwoord ook gewoon niet.
Ik kan het begrijpen dat Cher die artiesten allemaal verwensingen toeslingert.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:27 schreef -Hans- het volgende:
Nog zo'n idioot met een irritante stemvervormer
Echt niets aan toe te voegenquote:Op maandag 15 februari 2010 19:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan het begrijpen dat Cher die artiesten allemaal verwensingen toeslingert.
'Believe' van Cher vind ik het enige nummer waar de stemvervormer nog iets unieks was. Nu is het een doorgeslagen trend.
Ik zamel pas in bij een actie waar niet meteen 80% van BN-land wordt opgetrommeld.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben de eerste josti die met d'r portemonnee klaar staat te doneren wanneer er iets in te zamelen valt, maar dit gaat me echt te ver. Dit is gewoon poep voorschotelen in ruil voor wat centen.
Kan me niet boeien, al belt de Koningin persoonlijk bij me aan. Als ik m'n geld aan het goed doel wil geven en half BN-land doet dat ook dan weerhoudt me dat er niet van.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zamel pas in bij een actie waar niet meteen 80% van BN-land wordt opgetrommeld.
Neem je d'r ook één voor mij mee?quote:
Tuurlijk, geen probleem!quote:Op maandag 15 februari 2010 19:48 schreef Brennel het volgende:
[..]
Neem je d'r ook één voor mij mee?
Als ie ook weer zingt alsof ie met z'n vinger tussen de deur zit, gok ik van wel.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:50 schreef -Hans- het volgende:
Nou, de nieuwe 30 seconds to mars. Zit daar ook weer zo'n koortje in?
Danku! Wat voor bier is het eigenlijk?quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ie ook weer zingt alsof ie met z'n vinger tussen de deur zit, gok ik van wel.
Heinekenquote:Op maandag 15 februari 2010 19:51 schreef Brennel het volgende:
[..]
Danku! Wat voor bier is het eigenlijk?
Woehoe!quote:Op maandag 15 februari 2010 19:53 schreef Cee het volgende:
Koortje! Daar is ie Hans!
Oh, laat dan maar zittenquote:
Ik was zo brutaal om erom te vragenquote:
Haha, ja idd !quote:Op maandag 15 februari 2010 20:28 schreef Brennel het volgende:
Nou Hans, we zijn wel eensgezind hè?
Sinds dat ze de meeste hier onderschikte onderkruipsels vond en zichzelf geweldig vond zie je haar niet meer. Haar holmaatje marc is in haar kont gekropen.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:54 schreef Brennel het volgende:
Weet iemand eigenlijk waar On_Air gebleven is?
Ohja, Marc, die miste ik niet eensquote:Op maandag 15 februari 2010 20:38 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
Sinds dat ze de meeste hier onderschikte onderkruipsels vond en zichzelf geweldig vond zie je haar niet meer. Haar holmaatje marc is in haar kont gekropen.
Dan nog nietquote:Op maandag 15 februari 2010 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen als hij ijs en ijs koud is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
over vingers tussen deuren gesprokenquote:Op maandag 15 februari 2010 19:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ie ook weer zingt alsof ie met z'n vinger tussen de deur zit, gok ik van wel.
ze was een tijdje undergroundquote:Op maandag 15 februari 2010 20:45 schreef alors het volgende:
wat is dit voor sirene, Avril Lavigne die weer opgegraven is?
Avrils Zombie Song, het luchtalarm en PSP-alarm zijn er niets bij.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:45 schreef alors het volgende:
wat is dit voor sirene, Avril Lavigne die weer opgegraven is?
Gewoon geld betalen werkt beter dan Twitter hoorquote:Op maandag 15 februari 2010 20:56 schreef Captain_Slow het volgende:
We zouden een Twitter actie moeten beginnen om het de Megahit te maken
Oja, doen ze bij DiRect ookquote:Op maandag 15 februari 2010 20:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon geld betalen werkt beter dan Twitter hoor
En dat is 'ie!quote:Op maandag 15 februari 2010 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen als hij ijs en ijs koud is
Hoe ze iedereen hier "beledigde", ik mis haar niet.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:38 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
Sinds dat ze de meeste hier onderschikte onderkruipsels vond en zichzelf geweldig vond zie je haar niet meer. Haar holmaatje marc is in haar kont gekropen.
Er zitten hier zoveel 'typische' persoonlijkheden, vooral in dit topicquote:Op maandag 15 februari 2010 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe ze iedereen hier "beledigde", ik mis haar niet.
Carnaval Festival is er niets bijquote:Op maandag 15 februari 2010 21:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Er zitten hier zoveel 'typische' persoonlijkheden, vooral in dit topic![]()
't Lijkt net een echte wereldquote:Op maandag 15 februari 2010 21:12 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:
Ergerquote:
Komt meer in de buurtquote:Op maandag 15 februari 2010 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
Carnaval Festival is er niets bij
Nee, daar is de muzieksmaak hier te goed voorquote:Op maandag 15 februari 2010 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Lijkt net een echte wereld.
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:19 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, daar is de muzieksmaak hier te goed voor
Taaaa ta ta taaaa ta ta ta tadaaaaaquote:Op maandag 15 februari 2010 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Carnaval Festival is er niets bij
hetzelfde hier, erg fijnquote:Op maandag 15 februari 2010 21:21 schreef Brennel het volgende:
[..]
Taaaa ta ta taaaa ta ta ta tadaaaaa
Taaaa ta ta taaaa ta ta taaaa...
...
... Bedankt hè!
Ik heb de hele drama gemist, was er drama, waar drama, drama, echt? Ik wil drama, show me the dramaquote:Op maandag 15 februari 2010 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe ze iedereen hier "beledigde", ik mis haar niet.
Dat dus.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb de hele drama gemist, was er drama, waar drama, drama, echt? Ik wil drama, show me the drama
quote:
De Twitterpagina waar je profiel naar verwijst doet het trouwens nietquote:Op maandag 15 februari 2010 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb de hele drama gemist, was er drama, waar drama, drama, echt? Ik wil drama, show me the drama
Potverdikkie.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:26 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
De Twitterpagina waar je profiel naar verwijst doet het trouwens niet
the swede escape?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:26 schreef Cee het volgende:
Dat Bad Romans, is dat zoiets als The Swede Escape van Gwen Stefani?
Volgens mij zitten er nog veel meer typische persoonlijkheden in ONZ en KLB hoor.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:12 schreef Piles het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/edit_prefsquote:Op maandag 15 februari 2010 21:29 schreef Cee het volgende:
Hoe pas ik nou m'n Twitter-link ook alweer aan?
Welnee, die doen allemaal alsof. De mensen hier zijn echt zoquote:Op maandag 15 februari 2010 21:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er nog veel meer typische persoonlijkheden in ONZ en KLB hoor.
Ik betwijfel het of het niet toch andersom is...quote:Op maandag 15 februari 2010 21:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Welnee, die doen allemaal alsof. De mensen hier zijn echt zo
Eigenlijk ben ik een lekker wijf, blond, blauwe ogen, 90-60-90 en stiekem ben ik ook nog heel aardig.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Welnee, die doen allemaal alsof. De mensen hier zijn echt zo
Jij en aardig?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik een lekker wijf, blond, blauwe ogen, 90-60-90 en stiekem ben ik ook nog heel aardig.
Thanksquote:Op maandag 15 februari 2010 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar dan wel alleen in de baggerlayout. In de oudere zitten die opties niet.
... en eigenlijk woon je niet in Maastricht, maar in Roodeschool.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik een lekker wijf, blond, blauwe ogen, 90-60-90 en stiekem ben ik ook nog heel aardig.
En eigenlijk slaapt hij met een poster van Kings of Leon onder z'n kussen.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en eigenlijk woon je niet in Maastricht, maar in Roodeschool.
Had ik ook een tijdje last van, maar in plaats van een nieuw wachtwoord aan te vragen had ik in de opgeslagen wachtwoorden van Firefox gekeken. Scheelt me weer een rondje opnieuw inloggen.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ondertussen voor de tigste keer een nieuw wachtwoord aangevraagd. Ik vergeet 'm steeds. Ik ben grootverbruiker van de passmailer.
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en eigenlijk woon je niet in Maastricht, maar in Roodeschool.
En 30 Seconds to Mars als ringtone.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
En eigenlijk slaapt hij met een poster van Kings of Leon onder z'n kussen.
Niet Begin de dag met een dansje?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En 30 Seconds to Mars als ringtone.![]()
.
* Ofyles2 sprakeloos is...quote:Op maandag 15 februari 2010 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ondertussen voor de tigste keer een nieuw wachtwoord aangevraagd. Ik vergeet 'm steeds. Ik ben grootverbruiker van de passmailer.
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stiekem is 'ie gewoon Joss Stone herself, die zit ondergedoken in Lutjebroek.
Staat in feedback topic , zal het even opzoeken.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Maakt niet uit, nadenken is moeilijk.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 nog steeds sprakeloos is dat hij de volgende vraag ook niet kan beantwoorden...
Yessssssquote:Op maandag 15 februari 2010 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Staat in feedback topic , zal het even opzoeken.
Oh, er is echt iets gebeurd hier?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Staat in feedback topic , zal het even opzoeken.
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
"3FM is volledig dichtgeslibt met lutsers"
Lutsers zijn Losers en Prutsers
jammer dat de rest is weggeedit.
ah toe nou , pleasequote:Op maandag 15 februari 2010 21:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Inhoudelijk zal ik er niet op in gaan
Zelfs dat klinkt beter dan dat kansloze geschreeuw van die loser van 30 seconds to Mars.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:37 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Niet Begin de dag met een dansje?
Heeft iemand de link nog?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
"3FM is volledig dichtgeslibt met lutsers"
Lutsers zijn Losers en Prutsers
jammer dat de rest is weggeedit.
Damn, was ze ongesteld?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:52 schreef Piles het volgende:
[..]
[FTR-Feedback] Met Mike, Gorro en nog iemand
Op de Twitter van Gerard Ekdom welquote:Op maandag 15 februari 2010 21:53 schreef Timo20 het volgende:
Was deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]![]()
Serie. Mits een goede.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:55 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik heb een dilemma, moet ik een game gaan spelen met 3FM op de achtergrond op moet ik een serie gaan kijken zonder 3FM?
tuurlijk, zuiden is nog steeds vrijquote:Op maandag 15 februari 2010 21:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Blijft er iemand tot laat wakker vanavond?
Ik bedoelde hier...quote:Op maandag 15 februari 2010 21:55 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Op de Twitter van Gerard Ekdom wel
Serie zonder 3fm.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:55 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik heb een dilemma, moet ik een game gaan spelen met 3FM op de achtergrond op moet ik een serie gaan kijken zonder 3FM?
Nice!quote:Op maandag 15 februari 2010 21:51 schreef Nfct het volgende:
3FM scrobbler voor last.fm. Kunnen nog bugs in zitten, ben er druk mee bezig
https://sourceforge.net/projects/dradioscrobbler/
ik moet morgen werken dus ik ga zometeen douchen en dan naar bed, ik zet m'n wekker om 's nachts de tweede heat van de 500meter te kijken (quote:Op maandag 15 februari 2010 21:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Blijft er iemand tot laat wakker vanavond?
Cool! gedownload en het werktquote:Op maandag 15 februari 2010 21:51 schreef Nfct het volgende:
leuk dat je het doet hoor, maar gaat dat niet een beetje tegen het nut van last.fm in? het gaat erom dat je je eigen muziek daar neer kan zetten, zo word et volgens mij veel te algemeenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:51 schreef Nfct het volgende:
Vind ik niet. Last.FM is om te laten zien wat je luistert, en als je veel 3FM luistert dient dat er dus ook in te staan. Anders heb je gaten van enkele dagen (in hele extreme gevallen) wat niet realistisch is. Je kan altijd nog besluiten een plaat niet te scrobbelen.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:07 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
leuk dat je het doet hoor, maar gaat dat niet een beetje tegen het nut van last.fm in? het gaat erom dat je je eigen muziek daar neer kan zetten, zo word et volgens mij veel te algemeen
Dat dusquote:Op maandag 15 februari 2010 22:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vind ik niet. Last.FM is om te laten zien wat je luistert, en als je veel 3FM luistert dient dat er dus ook in te staan. Anders heb je gaten van enkele dagen (in hele extreme gevallen) wat niet realistisch is. Je kan altijd nog besluiten een plaat niet te scrobbelen.
oké, maar het is ook om een beetje duidelijk te maken wat je mooi en niet mooi vind, en om nou om de hele tijd bezig te zijn met platen te de-scrobbelen ( of hoe je dat ook noemt )quote:Op maandag 15 februari 2010 22:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vind ik niet. Last.FM is om te laten zien wat je luistert, en als je veel 3FM luistert dient dat er dus ook in te staan. Anders heb je gaten van enkele dagen (in hele extreme gevallen) wat niet realistisch is. Je kan altijd nog besluiten een plaat niet te scrobbelen.
Mja, da's je eigen keuze hoe je Last.FM wilt gebruiken. De standaard Last.FM app scrobbelt ook automatisch toch?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:11 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
oké, maar het is ook om een beetje duidelijk te maken wat je mooi en niet mooi vind, en om nou om de hele tijd bezig te zijn met platen te de-scrobbelen ( of hoe je dat ook noemt )
Dan zal El Cortone 'm wel alvast op pauze hebben klaargezet, om 'm snel te starten.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:12 schreef Timo20 het volgende:
Er kwam die radio scrobbeller al eerder te staan welke plaat er gedraaid werd dan dat ie echt op de radio te horen was![]()
dan moet je de applicatie in wmp aanzetten, dan doet ie het ja, maar dan is het dus al je eigen muziekquote:Op maandag 15 februari 2010 22:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, da's je eigen keuze hoe je Last.FM wilt gebruiken. De standaard Last.FM app scrobbelt ook automatisch toch?
Haha luister je wel 'live' dan, en niet via zo'n internetstreampje?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:12 schreef Timo20 het volgende:
Er kwam die radio scrobbeller al eerder te staan welke plaat er gedraaid werd dan dat ie echt op de radio te horen was![]()
uiteraard via internet. dat doe ik altijd.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:14 schreef Nfct het volgende:
[..]
Haha luister je wel 'live' dan, en niet via zo'n internetstreampje?
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe laat is dit programma afgelopen eigenlijk? 1 uur ofzo toch pas?
Meestal geven ze rond half 1 de kaarten wegquote:Op maandag 15 februari 2010 22:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe laat is dit programma afgelopen eigenlijk? 1 uur ofzo toch pas?
Fuuuuuuu dat wordt nog even wachten dan.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:48 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Meestal geven ze rond half 1 de kaarten weg
Was maar een geintje, ik zou niet weten eerlijk gezegd, maar meestal tussen 11 en 12 uurquote:Op maandag 15 februari 2010 22:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Fuuuuuuu dat wordt nog even wachten dan.
Oh wat gemeen! Met Pinkpop was het ook zo fucking laat. Maar toen werd ik wel om half 12 gebeld of ik nog even langer op kon blijvenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:54 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Was maar een geintje, ik zou niet weten eerlijk gezegd, maar meestal tussen 11 en 12 uur
Vaak automatische scriptjes.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:53 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik vraag me trouwens soms af hoe mensen in hemels naam op mijn Twitter profiel komen en mij dan volgenMaar meestal als ik in het Nederlands wat heb getwitterd dan zijn ze ook zo weer weg
Eens! op Noorderslag waren ze ook tof @ Heineken zaal.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
The Madd is sowieso leuk!
Gruwelijk lekker dit!!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:04 schreef -Hans- het volgende:
Customs - Rex. Wow !!!!!!!!1 verwoestende plaat
Schrijf hem op! Niet meer vergeten. Wat een trackquote:Op maandag 15 februari 2010 23:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zo'n vet nummer. En nu weet ik eindelijk hoe 'ie heet!
Jaaaaaaaa!!! telkens als die plaat wordt ingestart spring ik door de kamer heen. Wat een track!quote:
dat sowiesoquote:Op maandag 15 februari 2010 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa!!! telkens als die plaat wordt ingestart spring ik door de kamer heen. Wat een track!
Bol_Wan, eens! En Megahit maken zou ook wel tof zijn
Had 'm voor deze week eigenlijk Megahit verwacht (naja, gehoopt), maar de plaat staat nu in elk geval bij de nieuwe singles.quote:
stond ie vorige week ook al, nu word ie eigenlijk pas veel gedraaid, dat is wel een pluspuntquote:Op maandag 15 februari 2010 23:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had 'm voor deze week eigenlijk Megahit verwacht (naja, gehoopt), maar de plaat staat nu in elk geval bij de nieuwe singles.
Serieus? Wist ik nietquote:Op maandag 15 februari 2010 23:10 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
stond ie vorige week ook al, nu word ie eigenlijk pas veel gedraaid, dat is wel een pluspunt
die zijn wel verscrikkelijk goed bezig de laatste tijd zeg, daar hobbelt Nederland helaas (ondanks ook een prima lichting nu) nog steeds achteraanquote:Op maandag 15 februari 2010 23:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Serieus? Wist ik niet. Nah, tof! Blijven draaien dat ding. Weer goed werk uit Belgie
.
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:21 schreef Brennel het volgende:
Ik ga nog even wat bladzijdes lezen uit 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen' (wat is dat super vermakelijk om te lezen, lig soms hardop te lachen) en dan heerlijk naar dromenland vertrekken. Ben benieuwd wat voor bizars ik vannacht weer droom
![]()
Truste!
Filmpje or it didn't happen!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa!!! telkens als die plaat wordt ingestart spring ik door de kamer heen. Wat een track!
Trustenquote:Op maandag 15 februari 2010 23:21 schreef Brennel het volgende:
Ik ga nog even wat bladzijdes lezen uit 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen' (wat is dat super vermakelijk om te lezen, lig soms hardop te lachen) en dan heerlijk naar dromenland vertrekken. Ben benieuwd wat voor bizars ik vannacht weer droom
![]()
Truste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |