Ergerquote:
Komt meer in de buurtquote:Op maandag 15 februari 2010 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
Carnaval Festival is er niets bij
Nee, daar is de muzieksmaak hier te goed voorquote:Op maandag 15 februari 2010 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Lijkt net een echte wereld.
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:19 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, daar is de muzieksmaak hier te goed voor
Taaaa ta ta taaaa ta ta ta tadaaaaaquote:Op maandag 15 februari 2010 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Carnaval Festival is er niets bij
hetzelfde hier, erg fijnquote:Op maandag 15 februari 2010 21:21 schreef Brennel het volgende:
[..]
Taaaa ta ta taaaa ta ta ta tadaaaaa
Taaaa ta ta taaaa ta ta taaaa...
...
... Bedankt hè!
Ik heb de hele drama gemist, was er drama, waar drama, drama, echt? Ik wil drama, show me the dramaquote:Op maandag 15 februari 2010 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe ze iedereen hier "beledigde", ik mis haar niet.
Dat dus.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb de hele drama gemist, was er drama, waar drama, drama, echt? Ik wil drama, show me the drama
quote:
De Twitterpagina waar je profiel naar verwijst doet het trouwens nietquote:Op maandag 15 februari 2010 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb de hele drama gemist, was er drama, waar drama, drama, echt? Ik wil drama, show me the drama
Potverdikkie.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:26 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
De Twitterpagina waar je profiel naar verwijst doet het trouwens niet
the swede escape?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:26 schreef Cee het volgende:
Dat Bad Romans, is dat zoiets als The Swede Escape van Gwen Stefani?
Volgens mij zitten er nog veel meer typische persoonlijkheden in ONZ en KLB hoor.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Er zitten hier zoveel 'typische' persoonlijkheden, vooral in dit topic![]()
http://forum.fok.nl/fok/edit_prefsquote:Op maandag 15 februari 2010 21:29 schreef Cee het volgende:
Hoe pas ik nou m'n Twitter-link ook alweer aan?
Welnee, die doen allemaal alsof. De mensen hier zijn echt zoquote:Op maandag 15 februari 2010 21:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er nog veel meer typische persoonlijkheden in ONZ en KLB hoor.
Ik betwijfel het of het niet toch andersom is...quote:Op maandag 15 februari 2010 21:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Welnee, die doen allemaal alsof. De mensen hier zijn echt zo
Eigenlijk ben ik een lekker wijf, blond, blauwe ogen, 90-60-90 en stiekem ben ik ook nog heel aardig.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Welnee, die doen allemaal alsof. De mensen hier zijn echt zo
Jij en aardig?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik een lekker wijf, blond, blauwe ogen, 90-60-90 en stiekem ben ik ook nog heel aardig.
Thanksquote:Op maandag 15 februari 2010 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar dan wel alleen in de baggerlayout. In de oudere zitten die opties niet.
... en eigenlijk woon je niet in Maastricht, maar in Roodeschool.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik een lekker wijf, blond, blauwe ogen, 90-60-90 en stiekem ben ik ook nog heel aardig.
En eigenlijk slaapt hij met een poster van Kings of Leon onder z'n kussen.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en eigenlijk woon je niet in Maastricht, maar in Roodeschool.
Had ik ook een tijdje last van, maar in plaats van een nieuw wachtwoord aan te vragen had ik in de opgeslagen wachtwoorden van Firefox gekeken. Scheelt me weer een rondje opnieuw inloggen.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ondertussen voor de tigste keer een nieuw wachtwoord aangevraagd. Ik vergeet 'm steeds. Ik ben grootverbruiker van de passmailer.
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en eigenlijk woon je niet in Maastricht, maar in Roodeschool.
En 30 Seconds to Mars als ringtone.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
En eigenlijk slaapt hij met een poster van Kings of Leon onder z'n kussen.
Niet Begin de dag met een dansje?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En 30 Seconds to Mars als ringtone.![]()
.
* Ofyles2 sprakeloos is...quote:Op maandag 15 februari 2010 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ondertussen voor de tigste keer een nieuw wachtwoord aangevraagd. Ik vergeet 'm steeds. Ik ben grootverbruiker van de passmailer.
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stiekem is 'ie gewoon Joss Stone herself, die zit ondergedoken in Lutjebroek.
Staat in feedback topic , zal het even opzoeken.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Maakt niet uit, nadenken is moeilijk.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 nog steeds sprakeloos is dat hij de volgende vraag ook niet kan beantwoorden...
Yessssssquote:Op maandag 15 februari 2010 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Staat in feedback topic , zal het even opzoeken.
Oh, er is echt iets gebeurd hier?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Staat in feedback topic , zal het even opzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |