Als ie ook weer zingt alsof ie met z'n vinger tussen de deur zit, gok ik van wel.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:50 schreef -Hans- het volgende:
Nou, de nieuwe 30 seconds to mars. Zit daar ook weer zo'n koortje in?
Danku! Wat voor bier is het eigenlijk?quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ie ook weer zingt alsof ie met z'n vinger tussen de deur zit, gok ik van wel.
Heinekenquote:Op maandag 15 februari 2010 19:51 schreef Brennel het volgende:
[..]
Danku! Wat voor bier is het eigenlijk?
Woehoe!quote:Op maandag 15 februari 2010 19:53 schreef Cee het volgende:
Koortje! Daar is ie Hans!
Oh, laat dan maar zittenquote:
Ik was zo brutaal om erom te vragenquote:
Haha, ja idd !quote:Op maandag 15 februari 2010 20:28 schreef Brennel het volgende:
Nou Hans, we zijn wel eensgezind hè?
Sinds dat ze de meeste hier onderschikte onderkruipsels vond en zichzelf geweldig vond zie je haar niet meer. Haar holmaatje marc is in haar kont gekropen.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:54 schreef Brennel het volgende:
Weet iemand eigenlijk waar On_Air gebleven is?
Ohja, Marc, die miste ik niet eensquote:Op maandag 15 februari 2010 20:38 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
Sinds dat ze de meeste hier onderschikte onderkruipsels vond en zichzelf geweldig vond zie je haar niet meer. Haar holmaatje marc is in haar kont gekropen.
Dan nog nietquote:Op maandag 15 februari 2010 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen als hij ijs en ijs koud is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
over vingers tussen deuren gesprokenquote:Op maandag 15 februari 2010 19:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ie ook weer zingt alsof ie met z'n vinger tussen de deur zit, gok ik van wel.
ze was een tijdje undergroundquote:Op maandag 15 februari 2010 20:45 schreef alors het volgende:
wat is dit voor sirene, Avril Lavigne die weer opgegraven is?
Avrils Zombie Song, het luchtalarm en PSP-alarm zijn er niets bij.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:45 schreef alors het volgende:
wat is dit voor sirene, Avril Lavigne die weer opgegraven is?
Gewoon geld betalen werkt beter dan Twitter hoorquote:Op maandag 15 februari 2010 20:56 schreef Captain_Slow het volgende:
We zouden een Twitter actie moeten beginnen om het de Megahit te maken
Oja, doen ze bij DiRect ookquote:Op maandag 15 februari 2010 20:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon geld betalen werkt beter dan Twitter hoor
En dat is 'ie!quote:Op maandag 15 februari 2010 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen als hij ijs en ijs koud is
Hoe ze iedereen hier "beledigde", ik mis haar niet.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:38 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
Sinds dat ze de meeste hier onderschikte onderkruipsels vond en zichzelf geweldig vond zie je haar niet meer. Haar holmaatje marc is in haar kont gekropen.
Er zitten hier zoveel 'typische' persoonlijkheden, vooral in dit topicquote:Op maandag 15 februari 2010 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe ze iedereen hier "beledigde", ik mis haar niet.
Carnaval Festival is er niets bijquote:Op maandag 15 februari 2010 21:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Er zitten hier zoveel 'typische' persoonlijkheden, vooral in dit topic![]()
't Lijkt net een echte wereldquote:Op maandag 15 februari 2010 21:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Er zitten hier zoveel 'typische' persoonlijkheden, vooral in dit topic![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |