quote:
Ergerquote:
Komt meer in de buurtquote:Op maandag 15 februari 2010 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
Carnaval Festival is er niets bij
Nee, daar is de muzieksmaak hier te goed voorquote:Op maandag 15 februari 2010 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Lijkt net een echte wereld.
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:19 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, daar is de muzieksmaak hier te goed voor
Taaaa ta ta taaaa ta ta ta tadaaaaaquote:Op maandag 15 februari 2010 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Carnaval Festival is er niets bij
hetzelfde hier, erg fijnquote:Op maandag 15 februari 2010 21:21 schreef Brennel het volgende:
[..]
Taaaa ta ta taaaa ta ta ta tadaaaaa
Taaaa ta ta taaaa ta ta taaaa...
...
... Bedankt hè!
Ik heb de hele drama gemist, was er drama, waar drama, drama, echt? Ik wil drama, show me the dramaquote:Op maandag 15 februari 2010 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe ze iedereen hier "beledigde", ik mis haar niet.
Dat dus.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb de hele drama gemist, was er drama, waar drama, drama, echt? Ik wil drama, show me the drama
quote:
De Twitterpagina waar je profiel naar verwijst doet het trouwens nietquote:Op maandag 15 februari 2010 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb de hele drama gemist, was er drama, waar drama, drama, echt? Ik wil drama, show me the drama
Potverdikkie.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:26 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
De Twitterpagina waar je profiel naar verwijst doet het trouwens niet
the swede escape?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:26 schreef Cee het volgende:
Dat Bad Romans, is dat zoiets als The Swede Escape van Gwen Stefani?
Volgens mij zitten er nog veel meer typische persoonlijkheden in ONZ en KLB hoor.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Er zitten hier zoveel 'typische' persoonlijkheden, vooral in dit topic![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |