OH GOD NEE GOD NEEE MICHIEL DOE HET NIET MICHIEL ZET UIT ZET UITquote:
Michiel doe wat !!!!!!!!!quote:Op maandag 15 februari 2010 19:25 schreef Cee het volgende:
[..]
OH GOD NEE GOD NEEE MICHIEL DOE HET NIET MICHIEL ZET UIT ZET UIT
Wyclef. Als een zwangere walvis gevangen in 't net.
Oh, dat komt door de oude webcam-schakelaar naast het mengpaneel. Die slaat soms weleens op hol als 'ie te vaak/veel wordt gebruikt, en dan wordt het beeld zwart. Dit wordt meestal om 4 uur 's nachts automatisch gerepareerd met de stream-reset.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:20 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik hoor net dat Visual Radio het wel doet, de gewone webcam heeft helaas alleen geluid. We weten niet waardoor dat komt en kan waarschijnlijk pas morgenochtend gemaakt worden... sorry!
Dat speelt al jaren toch??quote:Op maandag 15 februari 2010 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh, dat komt door de oude webcam-schakelaar naast het mengpaneel. Die slaat soms weleens op hol, en dan wordt het beeld zwart. Dit wordt meestal om 4 uur 's nachts automatisch gerepareerd met de stream-reset.
Klopt, da's een oude bekende. Gelukkig hebben we er met VSR tegenwoordig weinig meer mee te maken.quote:
Wacht tot de rap begint.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:26 schreef alors het volgende:
Het lijkt wel een grap, iedereen die zo hard mogelijk probeert op te vallen...
Alleen Micheals stem kan me bekoren...
wat een kutartiesten die nog helemaal niks gepresteerd, een spuug in het gezicht van het origineelquote:
Ik vroeg me al af wie het was.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:28 schreef alors het volgende:
omg het cabaret is compleet, T Pain met z'n autotunemonster zit er ook in, oh god wat een gedrocht
Dit is echt briljant inderdaad. Wat een troep zegquote:Op maandag 15 februari 2010 19:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet superhard lachen nu.Thanks Michiel, vaker draaien.
Eigenlijk wel komisch ja.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet superhard lachen nu.Thanks Michiel, vaker draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |