Goedemorgen !quote:Op maandag 15 februari 2010 19:06 schreef MichielV het volgende:
Hallekiedeehallo!
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:09 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Memories
Tuuut tuuut tuuuuut hey hey
is weer gemaakt! Gelukkigquote:Op maandag 15 februari 2010 18:56 schreef alors het volgende:
wat is er trouwens aan de hand met de webcam
Pijnlijk ! beterschap hoorquote:Op maandag 15 februari 2010 19:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik was vandaag heel boos op een leraar van me en toen rende ik naar mensen toe om mijn frustraties te uitten, maar ik moest een deur door. En ik gooide die deur zo hard open dat hij terugveerde en de deurklink (zo'n enorm lomp zwaar ding en ook een enorm lompe deur want het was op school) keihard op mijn heup knalde en nu istie volgens mij heel erg blauw.
hey heyquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hey hey![]()
![]()
hehe ik ben er ook weer, even een vrije dag van carnaval, mijn kater van gisteren is vndaag een tijger geworden volgens mij
Dat dus.quote:
ik hoor net dat Visual Radio het wel doet, de gewone webcam heeft helaas alleen geluid. We weten niet waardoor dat komt en kan waarschijnlijk pas morgenochtend gemaakt worden... sorry!quote:
zo lief is die van mij niet, meer zoiets:quote:
Haha wel een beetje jammer iddquote:Op maandag 15 februari 2010 19:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dankje.
Het was zo dom. Mijn hele betoog was in één keer in duigen gevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |