Vaak automatische scriptjes.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:53 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik vraag me trouwens soms af hoe mensen in hemels naam op mijn Twitter profiel komen en mij dan volgenMaar meestal als ik in het Nederlands wat heb getwitterd dan zijn ze ook zo weer weg
Eens! op Noorderslag waren ze ook tof @ Heineken zaal.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
The Madd is sowieso leuk!
Gruwelijk lekker dit!!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:04 schreef -Hans- het volgende:
Customs - Rex. Wow !!!!!!!!1 verwoestende plaat
Schrijf hem op! Niet meer vergeten. Wat een trackquote:Op maandag 15 februari 2010 23:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zo'n vet nummer. En nu weet ik eindelijk hoe 'ie heet!
Jaaaaaaaa!!! telkens als die plaat wordt ingestart spring ik door de kamer heen. Wat een track!quote:
dat sowiesoquote:Op maandag 15 februari 2010 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa!!! telkens als die plaat wordt ingestart spring ik door de kamer heen. Wat een track!
Bol_Wan, eens! En Megahit maken zou ook wel tof zijn
Had 'm voor deze week eigenlijk Megahit verwacht (naja, gehoopt), maar de plaat staat nu in elk geval bij de nieuwe singles.quote:
stond ie vorige week ook al, nu word ie eigenlijk pas veel gedraaid, dat is wel een pluspuntquote:Op maandag 15 februari 2010 23:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had 'm voor deze week eigenlijk Megahit verwacht (naja, gehoopt), maar de plaat staat nu in elk geval bij de nieuwe singles.
Serieus? Wist ik nietquote:Op maandag 15 februari 2010 23:10 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
stond ie vorige week ook al, nu word ie eigenlijk pas veel gedraaid, dat is wel een pluspunt
die zijn wel verscrikkelijk goed bezig de laatste tijd zeg, daar hobbelt Nederland helaas (ondanks ook een prima lichting nu) nog steeds achteraanquote:Op maandag 15 februari 2010 23:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Serieus? Wist ik niet. Nah, tof! Blijven draaien dat ding. Weer goed werk uit Belgie
.
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:21 schreef Brennel het volgende:
Ik ga nog even wat bladzijdes lezen uit 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen' (wat is dat super vermakelijk om te lezen, lig soms hardop te lachen) en dan heerlijk naar dromenland vertrekken. Ben benieuwd wat voor bizars ik vannacht weer droom
![]()
Truste!
Filmpje or it didn't happen!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa!!! telkens als die plaat wordt ingestart spring ik door de kamer heen. Wat een track!
Trustenquote:Op maandag 15 februari 2010 23:21 schreef Brennel het volgende:
Ik ga nog even wat bladzijdes lezen uit 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen' (wat is dat super vermakelijk om te lezen, lig soms hardop te lachen) en dan heerlijk naar dromenland vertrekken. Ben benieuwd wat voor bizars ik vannacht weer droom
![]()
Truste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |