Serie. Mits een goede.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:55 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik heb een dilemma, moet ik een game gaan spelen met 3FM op de achtergrond op moet ik een serie gaan kijken zonder 3FM?
tuurlijk, zuiden is nog steeds vrijquote:Op maandag 15 februari 2010 21:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Blijft er iemand tot laat wakker vanavond?
Ik bedoelde hier...quote:Op maandag 15 februari 2010 21:55 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Op de Twitter van Gerard Ekdom wel
Serie zonder 3fm.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:55 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik heb een dilemma, moet ik een game gaan spelen met 3FM op de achtergrond op moet ik een serie gaan kijken zonder 3FM?
Nice!quote:Op maandag 15 februari 2010 21:51 schreef Nfct het volgende:
3FM scrobbler voor last.fm. Kunnen nog bugs in zitten, ben er druk mee bezig
https://sourceforge.net/projects/dradioscrobbler/
ik moet morgen werken dus ik ga zometeen douchen en dan naar bed, ik zet m'n wekker om 's nachts de tweede heat van de 500meter te kijken (quote:Op maandag 15 februari 2010 21:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Blijft er iemand tot laat wakker vanavond?
Cool! gedownload en het werktquote:Op maandag 15 februari 2010 21:51 schreef Nfct het volgende:
leuk dat je het doet hoor, maar gaat dat niet een beetje tegen het nut van last.fm in? het gaat erom dat je je eigen muziek daar neer kan zetten, zo word et volgens mij veel te algemeenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:51 schreef Nfct het volgende:
Vind ik niet. Last.FM is om te laten zien wat je luistert, en als je veel 3FM luistert dient dat er dus ook in te staan. Anders heb je gaten van enkele dagen (in hele extreme gevallen) wat niet realistisch is. Je kan altijd nog besluiten een plaat niet te scrobbelen.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:07 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
leuk dat je het doet hoor, maar gaat dat niet een beetje tegen het nut van last.fm in? het gaat erom dat je je eigen muziek daar neer kan zetten, zo word et volgens mij veel te algemeen
Dat dusquote:Op maandag 15 februari 2010 22:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vind ik niet. Last.FM is om te laten zien wat je luistert, en als je veel 3FM luistert dient dat er dus ook in te staan. Anders heb je gaten van enkele dagen (in hele extreme gevallen) wat niet realistisch is. Je kan altijd nog besluiten een plaat niet te scrobbelen.
oké, maar het is ook om een beetje duidelijk te maken wat je mooi en niet mooi vind, en om nou om de hele tijd bezig te zijn met platen te de-scrobbelen ( of hoe je dat ook noemt )quote:Op maandag 15 februari 2010 22:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vind ik niet. Last.FM is om te laten zien wat je luistert, en als je veel 3FM luistert dient dat er dus ook in te staan. Anders heb je gaten van enkele dagen (in hele extreme gevallen) wat niet realistisch is. Je kan altijd nog besluiten een plaat niet te scrobbelen.
Mja, da's je eigen keuze hoe je Last.FM wilt gebruiken. De standaard Last.FM app scrobbelt ook automatisch toch?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:11 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
oké, maar het is ook om een beetje duidelijk te maken wat je mooi en niet mooi vind, en om nou om de hele tijd bezig te zijn met platen te de-scrobbelen ( of hoe je dat ook noemt )
Dan zal El Cortone 'm wel alvast op pauze hebben klaargezet, om 'm snel te starten.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:12 schreef Timo20 het volgende:
Er kwam die radio scrobbeller al eerder te staan welke plaat er gedraaid werd dan dat ie echt op de radio te horen was![]()
dan moet je de applicatie in wmp aanzetten, dan doet ie het ja, maar dan is het dus al je eigen muziekquote:Op maandag 15 februari 2010 22:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, da's je eigen keuze hoe je Last.FM wilt gebruiken. De standaard Last.FM app scrobbelt ook automatisch toch?
Haha luister je wel 'live' dan, en niet via zo'n internetstreampje?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:12 schreef Timo20 het volgende:
Er kwam die radio scrobbeller al eerder te staan welke plaat er gedraaid werd dan dat ie echt op de radio te horen was![]()
uiteraard via internet. dat doe ik altijd.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:14 schreef Nfct het volgende:
[..]
Haha luister je wel 'live' dan, en niet via zo'n internetstreampje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |