quote:Op maandag 22 maart 2010 10:40 schreef Vic_Vega het volgende:
[ afbeelding ]
verder geen heel bijzondere aflevering, had meer ingezeten
Dat vroeg ik dus ook al, eerder in dit topic.quote:Op woensdag 24 maart 2010 02:53 schreef EddyAlbena het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee uit welke aflevering dit komt?
The Tan Aquatic with Steve Zissouquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:34 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Dat vroeg ik dus ook al, eerder in dit topic.
Op Fox zijn sommige grapjes eruit gehaald, Adult Swim zendt ongecensureerd uit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:28 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Hm, vreemd, kan me die scene echt niet herinneren.
Ik ga het vanavond checken.
Dat is matig.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:42 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Op Fox zijn sommige grapjes eruit gehaald, Adult Swim zendt ongecensureerd uit.
Misschien via Hulu of op een player van de Adult Swim website. Dat soort service bieden steeds meer Amerikaanse zenders.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:44 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Dat is matig.
Ik 'verkrijg' altijd de releases die ruimschoots worden aangeboden via-via.
Hoe zou men aan die versies van Adult Swim kunnen komen dan? Hypothetisch gesproken natuurlijk.
Ik heb het helemaal gehad met die Star Wars obsessie van MacFarlane, leek ook een beetje of ze hun nieuwe animatie-programma wilden showen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Ze kunnen hem verstaan als het uitkomt voor het verhaal en anders nietquote:Op donderdag 1 april 2010 19:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Sinds wanneer kan iedereen ineens Stewie verstaan? Normaal was het alleen Brian die echt op hem reageerde, maar in de laatste afleveringen die ik heb gekeken reageert eigenlijk iedereen gewoon inhoudelijk op hem.
Volgens mij zijn ze laatst keer over gegaan, want toen vroeg Stewie zag dat ook al af.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze kunnen hem verstaan als het uitkomt voor het verhaal en anders niet.
Het werd zelfs een keer hardop afgevraagd door een karakter in de serie, is gewoon een geintje van de makers.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:45 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze laatst keer over gegaan, want toen vroeg Stewie zag dat ook al af.
The Cleveland Show - Spin-off van family Guyquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:01 schreef ujjain het volgende:
http://www.watchtheclevel(...)2%80%93-brown-knight
Echt hele leuke aflevering. Ik heb maar 5 afleveringen gezien en toen ben ik gestopt met kijken, wat vond ik dit een slechte show, maar deze aflevering is echt leuk!Misschien ga ik deze show ook wel weer volgen!
In Blue Harvest zit ie in de star wars cantinaquote:Op zondag 11 april 2010 22:36 schreef 9x19 het volgende:
Er was ook eens een hele korte verschijning van Roger.
Heb ik dat totaal gemistquote:Op zondag 11 april 2010 17:21 schreef Vic_Vega het volgende:
Title: April In Quahog
Original Airdate: Sunday April 11th, 2010
When the local news announces that the Earth will be destroyed by a black hole in 24 hours, everyone in Quahog goes nuts trying to live out their last day.
Episode Notes: Stan Smith & Francine Smith visit the Griffins in this episode which marks the third crossover with characters from “American Dad”
[ afbeelding ]
Ik heb het ook niet gezien, dus denk niet dat het er in zat.quote:
Leuke aflevering trouwens, niets beter dan fart jokes!quote:Op maandag 12 april 2010 14:57 schreef Tim86 het volgende:
Er zit wel een cross-over in de nieuwe Cleveland
Haha, hilarisch idd!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:27 schreef Ritmo het volgende:
Wel leuke aflevering ja.
Die referentie van Brain naar Muttley.
Dat was de 1 april grap van Family Guy, ik zou het supergaaf gevonden hebben. American Dad meets Family Guy.quote:Op maandag 12 april 2010 13:15 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gezien, dus denk niet dat het er in zat.
Is al een keer gebeurd, in een oude afleveringquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:38 schreef ujjain het volgende:
Dat was de 1 april grap van Family Guy, ik zou het supergaaf gevonden hebben. American Dad meets Family Guy.![]()
Idd, toen Stewie in een keer tegen Stan opliep.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:47 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Is al een keer gebeurd, in een oude aflevering.
Ben ik het niet mee eens, het niveau-verschil tussen seizoenen 1-2-3 en de rest is veel te hoog.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:44 schreef Ritmo het volgende:
Ik denk dat we met z'n allen wat te verwend zijn geraakt. Iedereen wil het elke ep en elk seizoen leuker en beter, maar dat is onmogelijk.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vond m zoals bijna het hele seizoen maar matig.
American Dad is qua humor Family guy echt voorbij gegaan!quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, het niveau-verschil tussen seizoenen 1-2-3 en de rest is veel te hoog.
En American Dad is nog wel altijd grappig, las dat McFarlane zich daar amper nog mee bemoeit, misschien dat het daaraan ligt.
quote:Op woensdag 14 april 2010 12:38 schreef Frenkel het volgende:
[..]
American Dad is qua humor Family guy echt voorbij gegaan!
Grappig dat daar altijd zo'n verschil in mening over bestaat. Ik vind American Dad namelijk veel en veel minder leuk dan Family Guy. Deze week heb ik de aflevering van AD niet eens afgekeken.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:38 schreef Frenkel het volgende:
[..]
American Dad is qua humor Family guy echt voorbij gegaan!
Het blijft natuurlijk allemaal subjectief he.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:06 schreef Mike het volgende:
[..]
Grappig dat daar altijd zo'n verschil in mening over bestaat. Ik vind American Dad namelijk veel en veel minder leuk dan Family Guy. Deze week heb ik de aflevering van AD niet eens afgekeken.
Ik vond hem geweldigquote:Op maandag 3 mei 2010 11:44 schreef Frenkel het volgende:
Waar slaat de nieuwe aflevering op ?!
Totaal niet grappig..
Volgens Wikipedia op een aflevering van All in the family waar Archie Bunker een weekend in de kelder zit, maar het is vaker gedaan, kan me ook een Spin City aflevering herinneren. Die overigens veel grappiger was, want ik vond hier ook echt niets aan eigenlijk. Wat vond je er leuk aan dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vond hem geweldigWas bang dat het saai zou worden, maar dat was het absoluut niet.
Waar was dit trouwens een persiflage op? Brokeback Mountain?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |