Ik heb het helemaal gehad met die Star Wars obsessie van MacFarlane, leek ook een beetje of ze hun nieuwe animatie-programma wilden showen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Ze kunnen hem verstaan als het uitkomt voor het verhaal en anders nietquote:Op donderdag 1 april 2010 19:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Sinds wanneer kan iedereen ineens Stewie verstaan? Normaal was het alleen Brian die echt op hem reageerde, maar in de laatste afleveringen die ik heb gekeken reageert eigenlijk iedereen gewoon inhoudelijk op hem.
Volgens mij zijn ze laatst keer over gegaan, want toen vroeg Stewie zag dat ook al af.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze kunnen hem verstaan als het uitkomt voor het verhaal en anders niet.
Het werd zelfs een keer hardop afgevraagd door een karakter in de serie, is gewoon een geintje van de makers.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:45 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze laatst keer over gegaan, want toen vroeg Stewie zag dat ook al af.
The Cleveland Show - Spin-off van family Guyquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:01 schreef ujjain het volgende:
http://www.watchtheclevel(...)2%80%93-brown-knight
Echt hele leuke aflevering. Ik heb maar 5 afleveringen gezien en toen ben ik gestopt met kijken, wat vond ik dit een slechte show, maar deze aflevering is echt leuk!Misschien ga ik deze show ook wel weer volgen!
In Blue Harvest zit ie in de star wars cantinaquote:Op zondag 11 april 2010 22:36 schreef 9x19 het volgende:
Er was ook eens een hele korte verschijning van Roger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |