Heb ik dat totaal gemistquote:Op zondag 11 april 2010 17:21 schreef Vic_Vega het volgende:
Title: April In Quahog
Original Airdate: Sunday April 11th, 2010
When the local news announces that the Earth will be destroyed by a black hole in 24 hours, everyone in Quahog goes nuts trying to live out their last day.
Episode Notes: Stan Smith & Francine Smith visit the Griffins in this episode which marks the third crossover with characters from “American Dad”
[ afbeelding ]
Ik heb het ook niet gezien, dus denk niet dat het er in zat.quote:
Leuke aflevering trouwens, niets beter dan fart jokes!quote:Op maandag 12 april 2010 14:57 schreef Tim86 het volgende:
Er zit wel een cross-over in de nieuwe Cleveland
Haha, hilarisch idd!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:27 schreef Ritmo het volgende:
Wel leuke aflevering ja.
Die referentie van Brain naar Muttley.
Dat was de 1 april grap van Family Guy, ik zou het supergaaf gevonden hebben. American Dad meets Family Guy.quote:Op maandag 12 april 2010 13:15 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gezien, dus denk niet dat het er in zat.
Is al een keer gebeurd, in een oude afleveringquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:38 schreef ujjain het volgende:
Dat was de 1 april grap van Family Guy, ik zou het supergaaf gevonden hebben. American Dad meets Family Guy.![]()
Idd, toen Stewie in een keer tegen Stan opliep.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:47 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Is al een keer gebeurd, in een oude aflevering.
Ben ik het niet mee eens, het niveau-verschil tussen seizoenen 1-2-3 en de rest is veel te hoog.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:44 schreef Ritmo het volgende:
Ik denk dat we met z'n allen wat te verwend zijn geraakt. Iedereen wil het elke ep en elk seizoen leuker en beter, maar dat is onmogelijk.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vond m zoals bijna het hele seizoen maar matig.
American Dad is qua humor Family guy echt voorbij gegaan!quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, het niveau-verschil tussen seizoenen 1-2-3 en de rest is veel te hoog.
En American Dad is nog wel altijd grappig, las dat McFarlane zich daar amper nog mee bemoeit, misschien dat het daaraan ligt.
quote:Op woensdag 14 april 2010 12:38 schreef Frenkel het volgende:
[..]
American Dad is qua humor Family guy echt voorbij gegaan!
Grappig dat daar altijd zo'n verschil in mening over bestaat. Ik vind American Dad namelijk veel en veel minder leuk dan Family Guy. Deze week heb ik de aflevering van AD niet eens afgekeken.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:38 schreef Frenkel het volgende:
[..]
American Dad is qua humor Family guy echt voorbij gegaan!
Het blijft natuurlijk allemaal subjectief he.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:06 schreef Mike het volgende:
[..]
Grappig dat daar altijd zo'n verschil in mening over bestaat. Ik vind American Dad namelijk veel en veel minder leuk dan Family Guy. Deze week heb ik de aflevering van AD niet eens afgekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |