Heb ik dat totaal gemistquote:Op zondag 11 april 2010 17:21 schreef Vic_Vega het volgende:
Title: April In Quahog
Original Airdate: Sunday April 11th, 2010
When the local news announces that the Earth will be destroyed by a black hole in 24 hours, everyone in Quahog goes nuts trying to live out their last day.
Episode Notes: Stan Smith & Francine Smith visit the Griffins in this episode which marks the third crossover with characters from “American Dad”
[ afbeelding ]
Ik heb het ook niet gezien, dus denk niet dat het er in zat.quote:
Leuke aflevering trouwens, niets beter dan fart jokes!quote:Op maandag 12 april 2010 14:57 schreef Tim86 het volgende:
Er zit wel een cross-over in de nieuwe Cleveland
Haha, hilarisch idd!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:27 schreef Ritmo het volgende:
Wel leuke aflevering ja.
Die referentie van Brain naar Muttley.
Dat was de 1 april grap van Family Guy, ik zou het supergaaf gevonden hebben. American Dad meets Family Guy.quote:Op maandag 12 april 2010 13:15 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gezien, dus denk niet dat het er in zat.
Is al een keer gebeurd, in een oude afleveringquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:38 schreef ujjain het volgende:
Dat was de 1 april grap van Family Guy, ik zou het supergaaf gevonden hebben. American Dad meets Family Guy.![]()
Idd, toen Stewie in een keer tegen Stan opliep.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:47 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Is al een keer gebeurd, in een oude aflevering.
Ben ik het niet mee eens, het niveau-verschil tussen seizoenen 1-2-3 en de rest is veel te hoog.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:44 schreef Ritmo het volgende:
Ik denk dat we met z'n allen wat te verwend zijn geraakt. Iedereen wil het elke ep en elk seizoen leuker en beter, maar dat is onmogelijk.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vond m zoals bijna het hele seizoen maar matig.
American Dad is qua humor Family guy echt voorbij gegaan!quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, het niveau-verschil tussen seizoenen 1-2-3 en de rest is veel te hoog.
En American Dad is nog wel altijd grappig, las dat McFarlane zich daar amper nog mee bemoeit, misschien dat het daaraan ligt.
quote:Op woensdag 14 april 2010 12:38 schreef Frenkel het volgende:
[..]
American Dad is qua humor Family guy echt voorbij gegaan!
Grappig dat daar altijd zo'n verschil in mening over bestaat. Ik vind American Dad namelijk veel en veel minder leuk dan Family Guy. Deze week heb ik de aflevering van AD niet eens afgekeken.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:38 schreef Frenkel het volgende:
[..]
American Dad is qua humor Family guy echt voorbij gegaan!
Het blijft natuurlijk allemaal subjectief he.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:06 schreef Mike het volgende:
[..]
Grappig dat daar altijd zo'n verschil in mening over bestaat. Ik vind American Dad namelijk veel en veel minder leuk dan Family Guy. Deze week heb ik de aflevering van AD niet eens afgekeken.
Ik vond hem geweldigquote:Op maandag 3 mei 2010 11:44 schreef Frenkel het volgende:
Waar slaat de nieuwe aflevering op ?!
Totaal niet grappig..
Volgens Wikipedia op een aflevering van All in the family waar Archie Bunker een weekend in de kelder zit, maar het is vaker gedaan, kan me ook een Spin City aflevering herinneren. Die overigens veel grappiger was, want ik vond hier ook echt niets aan eigenlijk. Wat vond je er leuk aan dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vond hem geweldigWas bang dat het saai zou worden, maar dat was het absoluut niet.
Waar was dit trouwens een persiflage op? Brokeback Mountain?
Gewoon, de stiltes, Stewie die eigenlijk een andere gevoelens had voor Bryan dan andersom. De telefoon van stewie met een naakt bovenlichaam van een vent als achtergrond. Stewie die toegeeft dat tie dat te dure vest gekocht had omdat hij gecharmeerd was van de verkoper, en zo kan ik nog wel even door gaanquote:Op maandag 3 mei 2010 13:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia op een aflevering van All in the family waar Archie Bunker een weekend in de kelder zit, maar het is vaker gedaan, kan me ook een Spin City aflevering herinneren. Die overigens veel grappiger was, want ik vond hier ook echt niets aan eigenlijk. Wat vond je er leuk aan dan?
Van mij had die niet gemaakt hoeven worden, wat een drama.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:37 schreef flyguy het volgende:
Deze ep kon zo'n 35 minuten korter wat mij betreft...
Het was de 150e... Maar de teaser er voor is leuker dan de hele afleveringquote:Op maandag 3 mei 2010 11:44 schreef Frenkel het volgende:
Waar slaat de nieuwe aflevering op ?!
Totaal niet grappig..
Dat dusquote:Op maandag 3 mei 2010 17:04 schreef Sinofiel het volgende:
Ik vond het juist een goede aflevering, alhoewel de luiergrap erg smerig was. Verder een heel mooi uitgewerkt plot dat ook wat dieps en serieus had, dat kan ik wel waarderen.
Voor een "heel mooi uitgewerkt plot dat ook wat dieps en serieus heeft" ga ik wel een andere serie kijken. Bij family guy wil ik flauwe, droge humor.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:04 schreef Sinofiel het volgende:
Ik vond het juist een goede aflevering, alhoewel de luiergrap erg smerig was. Verder een heel mooi uitgewerkt plot dat ook wat dieps en serieus had, dat kan ik wel waarderen.
Die zin refereerde natuurlijk naar de afleveringen tot nu toe, niet noodzakelijk naar ep 150.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:37 schreef schijffie het volgende:
[..]
Voor een "heel mooi uitgewerkt plot dat ook wat dieps en serieus heeft" ga ik wel een andere serie kijken. Bij family guy wil ik flauwe, droge humor.
Sowieso die hele teaser voor deze aflevering: "We fired jokes at you like an automatic weapon of comedy". En dan komen ze met dit.
"Never Change a winning team"quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:15 schreef Sinofiel het volgende:
[..]
Die zin refereerde natuurlijk naar de afleveringen tot nu toe, niet noodzakelijk naar ep 150.
Op het moment dat-ie dat zegt, is er sowieso iets mis met 'm.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Seth op boze toon: "Ik ben Seth Macfarlane, bedenker van Family Guy, Futurama en Family Dad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |