Gewoon, de stiltes, Stewie die eigenlijk een andere gevoelens had voor Bryan dan andersom. De telefoon van stewie met een naakt bovenlichaam van een vent als achtergrond. Stewie die toegeeft dat tie dat te dure vest gekocht had omdat hij gecharmeerd was van de verkoper, en zo kan ik nog wel even door gaanquote:Op maandag 3 mei 2010 13:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia op een aflevering van All in the family waar Archie Bunker een weekend in de kelder zit, maar het is vaker gedaan, kan me ook een Spin City aflevering herinneren. Die overigens veel grappiger was, want ik vond hier ook echt niets aan eigenlijk. Wat vond je er leuk aan dan?
Van mij had die niet gemaakt hoeven worden, wat een drama.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:37 schreef flyguy het volgende:
Deze ep kon zo'n 35 minuten korter wat mij betreft...
Het was de 150e... Maar de teaser er voor is leuker dan de hele afleveringquote:Op maandag 3 mei 2010 11:44 schreef Frenkel het volgende:
Waar slaat de nieuwe aflevering op ?!
Totaal niet grappig..
Dat dusquote:Op maandag 3 mei 2010 17:04 schreef Sinofiel het volgende:
Ik vond het juist een goede aflevering, alhoewel de luiergrap erg smerig was. Verder een heel mooi uitgewerkt plot dat ook wat dieps en serieus had, dat kan ik wel waarderen.
Voor een "heel mooi uitgewerkt plot dat ook wat dieps en serieus heeft" ga ik wel een andere serie kijken. Bij family guy wil ik flauwe, droge humor.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:04 schreef Sinofiel het volgende:
Ik vond het juist een goede aflevering, alhoewel de luiergrap erg smerig was. Verder een heel mooi uitgewerkt plot dat ook wat dieps en serieus had, dat kan ik wel waarderen.
Die zin refereerde natuurlijk naar de afleveringen tot nu toe, niet noodzakelijk naar ep 150.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:37 schreef schijffie het volgende:
[..]
Voor een "heel mooi uitgewerkt plot dat ook wat dieps en serieus heeft" ga ik wel een andere serie kijken. Bij family guy wil ik flauwe, droge humor.
Sowieso die hele teaser voor deze aflevering: "We fired jokes at you like an automatic weapon of comedy". En dan komen ze met dit.
"Never Change a winning team"quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:15 schreef Sinofiel het volgende:
[..]
Die zin refereerde natuurlijk naar de afleveringen tot nu toe, niet noodzakelijk naar ep 150.
Op het moment dat-ie dat zegt, is er sowieso iets mis met 'm.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Seth op boze toon: "Ik ben Seth Macfarlane, bedenker van Family Guy, Futurama en Family Dad.
Ik vind dat hele homoseksuele gedoe rond stewie maar niks, voegt vrij weinig toe en echt grappig vind ik het ook nooit worden. Ik vond zijn wereldveroverplannen leuker.quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:14 schreef copilco het volgende:
Heerlijk die verknipte persoonlijkheid van Stewie, en dan ook nog eens gay
quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:01 schreef Mike het volgende:
[..]
Op het moment dat-ie dat zegt, is er sowieso iets mis met 'm.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Seth op boze toon: "Ik ben Seth Macfarlane, bedenker van Family Guy, Futurama en Family Dad American Dad en The Cleveland Show.
Even voor de duidelijkheid dan, want ik zie een hoop kritiek op die liedjes: dat had niets te maken met de 150e aflevering, heeft niets te maken met 'opvulling' en is niet bedacht door de makers van Family Guy. Fox had die hele week een 'Fox Rocks' evenement, waarbij allerlei programma's 'muzikale dingen deden'.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Alleen dat stuk erna met die herhaling van liedjes getuigt echt van absolute creatieve armoede van Seth.
Heb je gelijk de beste seizoenen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
TVP
Krijg vandaag de eerste 2 seizoenen thuis op dvd, dus ga beginnen met kijken. Al een paar afleveringen gezien op internet en ziet er tof uit! Leuker dan Simpsons en Southpark in ieder geval
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid dan, want ik zie een hoop kritiek op die liedjes: dat had niets te maken met de 150e aflevering, heeft niets te maken met 'opvulling' en is niet bedacht door de makers van Family Guy. Fox had die hele week een 'Fox Rocks' evenement, waarbij allerlei programma's 'muzikale dingen deden'.
Is dus van bovenaf opgelegd en heeft niets met MacFarlane te maken. Al had hij de invulling beter moeten doen en gewoon the FCC Song moeten uitzenden na de aankondiging
JAquote:Op zondag 9 mei 2010 14:08 schreef Quyxz_ het volgende:
Was meer mensen dit opgavellen: Dastardly and Muttley: Stop that pigeon! ?
Is die ergens online te zien?quote:Op maandag 10 mei 2010 12:26 schreef Tim86 het volgende:
Naast de gewone aflevering was er ook een special @ BBC over de 20 best characters met wat interviews ed
Echt een hele leuke special![]()
Veel te makkelijke tijdopvulling. Stop anders gewoon de show als je niet gewoon 30 seconden extra verhaal kan verzinnen.quote:
Family Guy heeft heel vaak dat soort grappen; herhalingen die net te lang duren en daardoor hilarisch zijn. Denk maar eens aan:quote:Op maandag 10 mei 2010 14:14 schreef schijffie het volgende:
[..]
Veel te makkelijke tijdopvulling. Stop anders gewoon de show als je niet gewoon 30 seconden extra verhaal kan verzinnen.
Dat is een goeiequote:Op maandag 10 mei 2010 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Family Guy heeft heel vaak dat soort grappen; herhalingen die net te lang duren en daardoor hilarisch zijn. Denk maar eens aan:
of deze klassieker:
Da's nog leuk, maar een tijdje geleden zat er een heel nummer van Conway Twitty inquote:Op maandag 10 mei 2010 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Family Guy heeft heel vaak dat soort grappen; herhalingen die net te lang duren en daardoor hilarisch zijn. Denk maar eens aan:
of deze klassieker:
Gisteravond was er een nieuwe aflevering, Quagmire's Dad.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:32 schreef SinofEnvy het volgende:
Is er al een nieuwe aflevering sinds die Stewie&Brian centric?
Dat was wel erg grappigquote:Op maandag 10 mei 2010 21:38 schreef chiren het volgende:
Dat gelach van Peter en Lois om die foto op die telefoon en even later die kotsscene en dat geschreeuw erna, ik hield het niet meer
Wel een mooie steen , in mijn verdedigingquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:38 schreef SinofEnvy het volgende:
Wow, wat? Je ziet nu voor het eerst Family Guy? Heb je onder een steen geleefd?
lol dan ga je echt een geniale tijd tegemoet alsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wel een mooie steen , in mijn verdediging
Mijn kijkachterstand met dvd series loopt nu wel opquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:42 schreef chiren het volgende:
[..]
lol dan ga je echt een geniale tijd tegemoet als
je alles nog moet zien en je er een paar per dag bekijkt
ik vond het overigens vanaf seizoen 4/5 pas echt droog en goed worden
Seizoen een is het allerbestequote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:42 schreef chiren het volgende:
[..]
lol dan ga je echt een geniale tijd tegemoet als
je alles nog moet zien en je er een paar per dag bekijkt
ik vond het overigens vanaf seizoen 4/5 pas echt droog en goed worden
Klopt, het was toen nog iemand anders.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:19 schreef chiren het volgende:
seizoen 1 heeft toch nog niet Mila Kunis als Meg?
Eerst was het Lacey Chabert.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:19 schreef chiren het volgende:
seizoen 1 heeft toch nog niet Mila Kunis als Meg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |