Dat was wel erg grappigquote:Op maandag 10 mei 2010 21:38 schreef chiren het volgende:
Dat gelach van Peter en Lois om die foto op die telefoon en even later die kotsscene en dat geschreeuw erna, ik hield het niet meer
Wel een mooie steen , in mijn verdedigingquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:38 schreef SinofEnvy het volgende:
Wow, wat? Je ziet nu voor het eerst Family Guy? Heb je onder een steen geleefd?
lol dan ga je echt een geniale tijd tegemoet alsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wel een mooie steen , in mijn verdediging
Mijn kijkachterstand met dvd series loopt nu wel opquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:42 schreef chiren het volgende:
[..]
lol dan ga je echt een geniale tijd tegemoet als
je alles nog moet zien en je er een paar per dag bekijkt
ik vond het overigens vanaf seizoen 4/5 pas echt droog en goed worden
Seizoen een is het allerbestequote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:42 schreef chiren het volgende:
[..]
lol dan ga je echt een geniale tijd tegemoet als
je alles nog moet zien en je er een paar per dag bekijkt
ik vond het overigens vanaf seizoen 4/5 pas echt droog en goed worden
Klopt, het was toen nog iemand anders.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:19 schreef chiren het volgende:
seizoen 1 heeft toch nog niet Mila Kunis als Meg?
Eerst was het Lacey Chabert.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:19 schreef chiren het volgende:
seizoen 1 heeft toch nog niet Mila Kunis als Meg?
Ik heb me bij de laatste aflevering echt kapot gelachen. Misschien word je inderdaad iets te serieus. Is niet echt gezondquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
De sterk dalende lijn van Family Guy zet zich in deze uiterst matige aflevering verder voor. Alleen de dubbelzinnige opmerking van die Marine vrienden waren leuk.
Misschien word ik te volwassen en te serieus, maar ik kan steeds minder lachen om FG.
Hoe weet je dit soort dingen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Daar maakte ze in afl s08e09 nog een grap over.
Omdat dat het in de file naam staat.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:19 schreef Symer het volgende:
[..]
Hoe weet je dit soort dingen?
Ik weet niet eens in welk seizoen we nu zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |