SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen excuus, je had in eerste instantie gewoon moeten weten hoe je enigszins speltquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:22 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Oeps...![]()
* Pandora73 moet beter leren lezen...![]()
Als excuus wil ik nog proberen aan te voeren dat ik op het werk een woordenboek heb dat duidelijker aangeeft dat het woord niet goed gespeld is maar dat het goedgespelde woord ... betekent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:15 schreef GizartFRL het volgende:
Zag er vandaag een op een gevel van een Slagerij.
"Uw slager Alie & Brenda"
Wie van de twee is de slager dan?
Zet er dan neer:
Slagerij Alie & Brenda
uw slagers Alie en BrendaIs toch duidelijk? Alie is slager, en is getrouwd met Brenda, die achter de kassa staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:15 schreef GizartFRL het volgende:
Zag er vandaag een op een gevel van een Slagerij.
"Uw slager Alie & Brenda"
Wie van de twee is de slager dan?
Zet er dan neer:
Slagerij Alie & Brenda
uw slagers Alie en Brenda| Uw slager Alie | & | Brenda |SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alie = slager
Brenda heeft geen functie.![]()
Is dat uranium uit Iran?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gisteren in een reportage gehoord in het NOS-journaal: "Iranium"
Welnee.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:39 schreef Felixa het volgende:
Tvp met een klassieker.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:01 schreef Iblis het volgende:
Van Showcase via Onze Taal, eentje uit de (zeer) oude doos:
[ afbeelding ]
Ja dat wist ik ook wel, ik dacht alleen dat beide varianten mochten. Daarom dook ik Van Dale in, om te checken of de variant zonder s ook voorkwam. En toen er dus wel een resultaat kwam, keek ik niet goed of dat resultaat inderdaad ook zonder s gespeld was.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen excuus, je had in eerste instantie gewoon moeten weten hoe je enigszins spelt
Taal is belangrijk op school!quote:Op zondag 14 februari 2010 15:54 schreef Felixa het volgende:
Deze foto stond in het vorige topic:
[ afbeelding ]
En luister dan nu eens naar de eerste 35 sec. van dit filmpje (aan de rechterkant op het filmpje klikken).
Het is in het Fries, maar toch is het wel te verstaan waar het om draait.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.leeuwardercour(...)langen-Menaldumadeel
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:12 schreef blckbb het volgende:
Een vriend van me heeft een DVD Speler, als je die op stop drukt zegt 'ie ''persen spelen knop om aa''
persen = druk uitoefenen = drukkenquote:Op zondag 14 februari 2010 17:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
enig idee wat er zou moeten staan?
SPAM!quote:Op zondag 14 februari 2010 17:44 schreef BrandX het volgende:
ladies & gents, graag vestig ik nog even de aandacht op deze gave prijsvraag
[WIN] Ferrari rijden, vliegen en meer (LAATSTE DAG!)
je hoeft er haast niets voor te doen, alleen maar hier Kadopagina, inzendingen only (LAATSTE DAG!!) posten welke prijs je zou willen winnen en waarom
En helaas mogen mods niet meedoen
Je weet heel goed dat het dat niet isquote:
I knowquote:Op zondag 14 februari 2010 17:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je weet heel goed dat het dat niet is
we doen deze prijsvragen voor users. Maar omdat sticky topics enzo niet zo veel worden gezien, doen we dit aanvullend. gebeurt wel vaker
Geweldig (triest) dergelijke sites, ben benieuwd hoeveel mensen zo hun gegevens kwijtrakenquote:Op maandag 15 februari 2010 01:28 schreef PiRANiA het volgende:
http://anoniemberichtvoorjou.nl/
de site is aangepast
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:42 schreef Zapper het volgende:
Het bewijs dat mensen die Carnaval vieren dom zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:57 schreef BroesWillems het volgende:
Wat is er mis met de onderste, ik dacht eerst dat er verassent met een T stond. Maar volgens mij lijkt dat zo door een vouw in het doek.
Verder, Bornerbroek.
bronquote:Buurvrouwen op de vuist
17 februari 2010
IJMUIDEN - Twee buurvrouwen gingen dinsdagmiddag in de Piet Heinstraat in IJmuiden met elkaar op de vuist waren gegaan. Toen de agenten arriveerden was de vechtpartij al voorbij. De beide dames zijn aangesproken. Ze zijn niet gewond geraakt. Het bleek dat er al langer problemen zijn. De gemoederen zijn gesust en er wordt buurtbemiddeling ingeschakeld.
I feel me a king too rich.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:01 schreef Iblis het volgende:
Van Showcase via Onze Taal, eentje uit de (zeer) oude doos:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:51 schreef banapples het volgende:
Blijft leuk die IQ testen
[ afbeelding ]
origineel plaatje was wel een gif dus er draaide wel iets.
Zo te zien doet de spek in dat kwartet voor spek en bonen mee...quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:14 schreef Bart het volgende:
En tot slot een menukaart:
[ afbeelding ]
Da's nog eens een mooi trio!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:09 schreef Copycat het volgende:
Ik ben geen zwembad, ik ben een waterijsje!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:09 schreef Copycat het volgende:
Ik ben geen zwembad, ik ben een waterijsje!
Ik zag pas wat er moest staan toen ik PS3 zag en wist dat het een spel moest zijn.quote:
Met de '.quote:
Als het Nederlands was, dan had je gelijk, maar het is een Engelse titel, dus met 'quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:29 schreef Markster het volgende:
[..]
wtf je hebt gelijk
slecht van me
ik moest even spieken op me Ezio poppetjequote:Op donderdag 18 februari 2010 22:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Als het Nederlands was, dan had je gelijk, maar het is een Engelse titel, dus met '
Dit is typisch de Intertoysquote:
Maar waar haalt dat systeem dan de naam vandaan? Dat moet dan toch ook eerst iemand ergens invoeren?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:42 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Dit is typisch de Intertoys... Heb er zelf ook gewerkt en ben me kapot geschrokken hoe vaak dit soort dingen voor komen. Nu hebben ze gelukkig een systeem (Via een scanner enz.) wat de naam automatisch invult in de applicatie.
Uit de database van de kassa enz. Maar deze namen kloppen wel, sommige filialen werken nog niet met het automatisch invullen en vullen dus alles met de hand in... Waardoor er veel fouten gemaakt worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:09 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Maar waar haalt dat systeem dan de naam vandaan? Dat moet dan toch ook eerst iemand ergens invoeren?
Die is niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:11 schreef MaxMark het volgende:
www.copytijgers.nl
Is dit van iemand uit dit topic? Wel héél toevallig dat de ondertitel hetzelfde is als de TT hier.
Je bedoelt dat alleen 'tenenkrommend' hetzelfde is? Zie dan mijn vorige bericht, alsof tenenkrommend niet door meerdere sites gebruikt kan worden.quote:
Ik vind een argument altijd zo sterk als het eindigt met een "quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je bedoelt dat alleen 'tenenkrommend' hetzelfde is? Zie dan mijn vorige bericht, alsof tenenkrommend niet door meerdere sites gebruikt kan worden.
Maar ook in die database van de kassa en/of op het Hoofdkantoor moet ooit iemand het ingevoerd hebben, toch? Dus ook dan heb je nog kans op fouten. Dat bedoelde ik eigenlijk. Maar ik snap je uitleg.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:55 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Uit de database van de kassa enz. Maar deze namen kloppen wel, sommige filialen werken nog niet met het automatisch invullen en vullen dus alles met de hand in... Waardoor er veel fouten gemaakt worden.
Dan nog is het behoorlijk slecht dat er dit soort dingen uit voor komen....
Hoe gaat het in zijn werk: Hoofdkantoor voert alles in > Filialen updaten Terminals (Hand scanners) > Product(en) word gescand > Terminal word aangesloten op computer > Applicatie ziet de Terminal en geeft een lijst weer met de product(en) > En Fin alles word uitgeprint.
(Het kan ook met de hand nog worden ingevoerd voor eigen acties en dergelijke, veel filialen doen dit nog wat ik dus dom vind als je dit soort dingen tegenkomt. Dit soort mensen moeten zich echt diep schamen
)
Klopt, maar de namen in de database worden nog wel 2x nagekeken ofzoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:05 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Maar ook in die database van de kassa en/of op het Hoofdkantoor moet ooit iemand het ingevoerd hebben, toch? Dus ook dan heb je nog kans op fouten. Dat bedoelde ik eigenlijk. Maar ik snap je uitleg.
P.S. En Fin?
Oke, gelukkig vindt daar dan wel controle op plaats. Dat scheelt. De kans op typefouten is dan inderdaad al een heel stuk kleiner.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:13 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Klopt, maar de namen in de database worden nog wel 2x nagekeken ofzoNatuurlijk is er wel kans op typefouten maar niet zoveel als met de hand geschreven (Dus door de medewerker).
En Fin bedoel ik mee: En als dat allemaal gedaan is kan het worden uitgeprint
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:18 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Oke, gelukkig vindt daar dan wel controle op plaats. Dat scheelt. De kans op typefouten is dan inderdaad al een heel stuk kleiner.
Ah, je bedoelt "enfin" dus. Ik snapte al niet wat Scandinavië er ineens mee te maken had.
Ja, van het Franse en (aan/bij) en fin (einde)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:19 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Ooh haha, ja ik dacht dat he En Fin was, maar het is dus enfin![]()
Ooh oke, bedankt voor de infoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:31 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ja, van het Franse en (aan/bij) en fin (einde)
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:31 schreef Erasmo het volgende:
Schoonmoedersgehakt oke, maar dit gaat echt te ver![]()
[ afbeelding ]
Ik weet niet van wie die is, maar diegene googelt wel zijn eigen site geregeld:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:11 schreef MaxMark het volgende:
www.copytijgers.nl
Is dit van iemand uit dit topic? Wel héél toevallig dat de ondertitel hetzelfde is als de TT hier.
Aaneengebrokenquote:Reddingswerkers werken aaneengebroken om het vee te redden, wat vaak moeizaam verloopt.
En losgebroken vee is lastig inderdaad.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:30 schreef banapples het volgende:
[..]
Dat is het tegenovergestelde van losgebroken.
Deze reeks loopt al langer.quote:Op maandag 22 februari 2010 02:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik weet niet van wie die is, maar diegene googelt wel zijn eigen site geregeld:
[ afbeelding ]
Al vraag ik me af of deze reeks langer loopt of hun site.
Wel de donutsen worden genoemd, pluspunt.
Auwquote:Op maandag 22 februari 2010 17:41 schreef Pien85 het volgende:
Bij een winkel met de naam Superstar zijn ze geen ster in Nederlands
[ afbeelding ]
Het is dat ik geen tijd had om naar binnen te lopen, maar ik zit te twijfelen om ze te mailenquote:
Zo heb ik een keer geprobeerd de betekenis van het woord "wellen" te achterhalen. Ik moest bepaald voedsel wellen. Ik bedacht dat je dingen vast kan nieten dus dan zal ik het wel los moeten wellen.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:56 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En losgebroken vee is lastig inderdaad.
Dus jij stond met dit ding je rozijnen te bewerken?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:02 schreef banapples het volgende:
[..]
Zo heb ik een keer geprobeerd de betekenis van het woord "wellen" te achterhalen. Ik moest bepaald voedsel wellen. Ik bedacht dat je dingen vast kan nieten dus dan zal ik het wel los moeten wellen.![]()
Maar dat was het helaas niet.
Die kan bijna in het topic over "Dingen waar je pas jaaaaaren later achter komt"quote:Op maandag 22 februari 2010 18:02 schreef banapples het volgende:
[..]
Zo heb ik een keer geprobeerd de betekenis van het woord "wellen" te achterhalen. Ik moest bepaald voedsel wellen. Ik bedacht dat je dingen vast kan nieten dus dan zal ik het wel los moeten wellen.![]()
Maar dat was het helaas niet.
Het enige dat er op dit stukje aan te merken valt is de manier waarop de beste man onderaan wordt omschreven. Of ik zie iets gruwelijk over het hoofd in het stukje zelf.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:58 schreef Bart het volgende:
'Aantal landen gaat 'failliet' door crisis'
[ afbeelding ]
Ik zie 'm niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bij Metro hebben ze een nieuwe bron van spraakmakende interviews aangeboord:
[ afbeelding ]
Oef!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bij Metro hebben ze een nieuwe bron van spraakmakende interviews aangeboord:
[ afbeelding ]
normaal gesproken lees je de zin zo:quote:
Nou accuut bijvoorbeeld, maar dat is lang niet de enige fout.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:32 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het enige dat er op dit stukje aan te merken valt is de manier waarop de beste man onderaan wordt omschreven. Of ik zie iets gruwelijk over het hoofd in het stukje zelf.
Kwam ook in mij op jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Op bladzijde 4 staat het trouwens wel minder dubbelzinnig: Praat met je kinderen over seks...
Dat is het merk...quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:58 schreef nikky het volgende:
Ik heb er geen foto van gemaakt maar:
Ik ben op de Huishoudbeurs geweest en daar ( jaja ik weet![]()
)zag ik een groot reclamebord staan. Hierop was aangegeven dat je bij zoveel pakjes thee een glas met een speciale bodum kreeg.
Aha, zo lazen mijn vriendinnen en ik het niet om eerlijk te zijn. Volgens mij stond er iets in de trant van:quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat is het merk...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow ok, dan kan het natuurlijk alsnog een echte fout zijn. Of een grapje ofzo inderdaad. Die bodum-glazen hebben natuurlijk ook een speciale bodem.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:13 schreef nikky het volgende:
[..]
Aha, zo lazen mijn vriendinnen en ik het niet om eerlijk te zijn. Volgens mij stond er iets in de trant van:
* Twee pakjes voor de prijs van huppelepup euro
* En een glas met een speciale bodum.
Het woordgrapje kwam in elk geval niet aan.
Mocht iemand nog heengaan, graag een foto.
Accuut.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:32 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het enige dat er op dit stukje aan te merken valt is de manier waarop de beste man onderaan wordt omschreven. Of ik zie iets gruwelijk over het hoofd in het stukje zelf.
ik denk dat we allemaal wel een keer heengaan, maar foto maken is er dan niet meer bij...quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:13 schreef nikky het volgende:
[..]
Aha, zo lazen mijn vriendinnen en ik het niet om eerlijk te zijn. Volgens mij stond er iets in de trant van:
* Twee pakjes voor de prijs van huppelepup euro
* En een glas met een speciale bodum.
Het woordgrapje kwam in elk geval niet aan.
Mocht iemand nog heengaan, graag een foto.
net als clitoris...ook zo'n overbodig dingquote:Op maandag 22 februari 2010 19:15 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Die kan bijna in het topic over "Dingen waar je pas jaaaaaren later achter komt"
Beetje gratis dan...quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:53 schreef PiRANiA het volgende:
Toen ik kwaliteitschrift Donald Duck zat te lezen kwam ik deze tegen:
[ afbeelding ]
Wat is daar fout aan? Je koopt een blad voor 3,45 en krijgt daar gratis stickers bij.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:53 schreef PiRANiA het volgende:
Toen ik kwaliteitschrift Donald Duck zat te lezen kwam ik deze tegen:
[ afbeelding ]
Of je koopt het blad voor 2 euro en krijgt daar 'gratis' stickers bij voor maar 3,45.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat is daar fout aan? Je koopt een blad voor 3,45 en krijgt daar gratis stickers bij.
Nee dat is begrijpend lezenquote:
Zul je zien dat dat blad de volgende keer ¤3,25 kostquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat is daar fout aan? Je koopt een blad voor 3,45 en krijgt daar gratis stickers bij.
In elk geval is de Hyve van mij. Dit is gewoon te leuk en grappig om niet met anderen te delen. Wie er gaat kijken vindt daar de leukste, ergste en meest tenenkromende fouten van dit topic.quote:Op maandag 22 februari 2010 02:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik weet niet van wie die is, maar diegene googelt wel zijn eigen site geregeld:
[ afbeelding ]
Al vraag ik me af of deze reeks langer loopt of hun site.
Wel de donutsen worden genoemd, pluspunt.
Wat doen al mijn copyrighted foto's op die hyvequote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:01 schreef Nerrick het volgende:
[..]
In elk geval is de Hyve van mij. Dit is gewoon te leuk en grappig om niet met anderen te delen. Wie er gaat kijken vindt daar de leukste, ergste en meest tenenkromende fouten van dit topic.
http://vaut.hyves.nl/
Voor het geval er hier nog een en ander verloren gaat dat eigenlijk leuk is om terug te zien hebben we daar nog een refuge....
Wat ben je sneu met je Hyvesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:01 schreef Nerrick het volgende:
In elk geval is de Hyve van mij. Dit is gewoon te leuk en grappig om niet met anderen te delen. Wie er gaat kijken vindt daar de leukste, ergste en meest tenenkromende fouten van dit topic.
http://vaut.hyves.nl/
Voor het geval er hier nog een en ander verloren gaat dat eigenlijk leuk is om terug te zien hebben we daar nog een refuge....
Vaak soevereine landen staat ook ongelukkig. Alsof die landen niet altijd, maar wel vaak soeverein zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:32 schreef SummerBreeze het volgende:
Oh nee hoor, gewoon plaatsen hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:11 schreef Nerrick het volgende:
Zucht... gelukkig zijn er nog mensen zoals jij Zapper, volmaakt en niet zo (ver)oordelend over andere mensen.
Bart als je echt daar bezwaar tegen hebt, laat het me even weten. Eerlijk is eerlijk: ik haal ze er natuurlijk dan weer af.
Geen probleem!
Wel een bar slechte vertaalmachine dan... En dan vervolgens ook nog erg slordig overgetikt (Zoep? Kasskroketten? Taost? Enzovoorts)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:38 schreef Frannhere het volgende:
Deze stond ook op een ander forum:
[ afbeelding ]
door een vertaalmachine gehaald, Franse menukaart
Vervolgens wordt verwezen naar deze site:quote:Oproep: Sierraden verkopen via internet
Om snel aan geld te komen, kunt u uw sierraden verkopen. Steeds vaker kan dat via internet. Ook op televisie wordt reclame hiervoor gemaakt.
We zijn op zoek naar mensen die ervaringen hebben met het verkopen van met name gouden sierraden via internet.
Heeft u deze ervaringen vul dan dit formulier in.
Nee echt ik vind het geen gezeik...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:22 schreef Pandora73 het volgende:
@Nerrick: je kan het wel gezeik vinden, maar de normale manier bij het plaatsen van materiaal van anderen, is om eerst toestemming te vragen, en pas na die toestemming te plaatsen. Niet om het eerst te plaatsen en bij bezwaar te verwijderen. Anders hebben zaken als auteursrecht en copyright ook weinig zin he... Als je zelf het hele internet moet afstruinen om te kijken waar jouw dingen staan.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zul je zien dat dat blad de volgende keer ¤3,25 kost
Dat was ook de bedoeling, graag gedaanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:56 schreef Nerrick het volgende:
Het grapje dat Bart maakte, maakte me wel even wakker hierin... (bedankt nog!)
Onverwacht?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:39 schreef GimmeGore het volgende:
ow ja: op mijn (sinds net voormalige *snik*) werk
Dat wel, ik ben net gebeld dat mijn contract niet verlengd wordt, maar ik was het er stiekem ook best wel zat. Beetje schandalig alleen dat ze vandaag bellen... Mijn contract liep tot zaterdag.quote:
Erg lullig van ze, ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:54 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat wel, ik ben net gebeld dat mijn contract niet verlengd wordt, maar ik was het er stiekem ook best wel zat. Beetje schandalig alleen dat ze vandaag bellen... Mijn contract liep tot zaterdag.
En ik heb nog een bijbaantje, dus ik hoef niet bang te zijn dat ik verhonger ofzo.
Denemarken ziet er dan wel weer erg bekend uit...quote:Op maandag 1 maart 2010 15:09 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat Nederland er zo uitzag
BELGLUM...quote:Op maandag 1 maart 2010 15:09 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze je niets gemeld hebben voor je contract afliep (neem aan dat je afgelopen zaterdag bedoelde) dan mag je aannemen dat het stilzwijgend verlengd is. Gewoon naar je werk gaan, dan moeten ze je doorbetalen dusquote:Op maandag 1 maart 2010 14:54 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat wel, ik ben net gebeld dat mijn contract niet verlengd wordt, maar ik was het er stiekem ook best wel zat. Beetje schandalig alleen dat ze vandaag bellen... Mijn contract liep tot zaterdag.
En ik heb nog een bijbaantje, dus ik hoef niet bang te zijn dat ik verhonger ofzo.
Zou eigenlijk in WGR moeten, maar volgens mij is het andersom: het eindigt per definitie op een vooraf afgesproken datum. TENZIJ ze je anders mededelen.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Als ze je niets gemeld hebben voor je contract afliep (neem aan dat je afgelopen zaterdag bedoelde) dan mag je aannemen dat het stilzwijgend verlengd is. Gewoon naar je werk gaan, dan moeten ze je doorbetalen dus
Nee, als je een jaarcontract oid hebt, en ze melden niet op tijd dat het je laatste werkdag is, dan kan je gewoon weer naar je werk gaan, en heb je weer een jaarcontract.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:24 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Zou eigenlijk in WGR moeten, maar volgens mij is het andersom: het eindigt per definitie op een vooraf afgesproken datum. TENZIJ ze je anders mededelen.
Maar buiten kijf staat dat het niet heel netjes is dat ze je helemaal niks van te voren melden.
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:35 schreef Turbomuis het volgende:
Stukje van de prijslijst van 'onze chinees':
[ afbeelding ]
Als we daarop gaan letten waren we al bij deel duizend.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:26 schreef ElectricEye het volgende:
Wat dacht je van 'avondvullend', dat 1 woord moet zijn.
Tja voor sommigen is dit Nederland denk ik...quote:Op maandag 1 maart 2010 15:09 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
En bij Denmark staat ons landjequote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:06 schreef Ferry_76 het volgende:
Da's Denemarken op dat plaatje hoor, net naast 'BelgLum'.
Hoe lees jij dat dan?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:55 schreef GizartFRL het volgende:
Hoe correct is dit?
[ afbeelding ]
Was 50 winkels in Assen niet genoeg?
(of ligt het aan mijn manier van lezen?)
Dat dit het 51e filiaal in Assen is, het is wat onduidelijk, maar niet fout imo.quote:
O zo. Niet bepaald fout inderdaad.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat dit het 51e filiaal in Assen is, het is wat onduidelijk, maar niet fout imo.
quote:Rewimo, verreik je kast met de nieuwe collectie van bonprix!
Is al een paar keer eerder hier besproken. Het is inderdaad erg slecht geformuleerd.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:24 schreef L-ady het volgende:
in de Carglass-reclame:
"binnen 30 minuten is het resultaat bijna onzichtbaar".
Dat zou betekenen dat niet het sterretje in je ruit onzichtbaar is, maar gewoon je hele ruit?
aangezien een gemaakte ruit het resultaat is..
Ik zocht er dus schijnbaar teveel achter.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:37 schreef Zelva het volgende:
Niet fout en al zeker niet tenenkrommend. Meer een 'ruggespraak', maar dan ook niet een erg sterke.
Je kunt hem ook zien als: "binnen 30 minuten is het resultaat: bijna onzichtbaar".quote:Op zondag 7 maart 2010 22:24 schreef L-ady het volgende:
in de Carglass-reclame:
"binnen 30 minuten is het resultaat bijna onzichtbaar".
Dat zou betekenen dat niet het sterretje in je ruit onzichtbaar is, maar gewoon je hele ruit?
aangezien een gemaakte ruit het resultaat is..
Lekker de glijbanaan opklauwteren.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:26 schreef Blue Thunder het volgende:
2 voor de prijs van 1
[ afbeelding ]
hehe neuh, niet bepaaldquote:Op maandag 8 maart 2010 13:00 schreef MaxMark het volgende:
Misschien zijn het wel glijbanen in de vorm van bananen: glijbananen
Nog steedsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:40 schreef Felixa het volgende:
Ik heb een mail naar de NS gestuurd.
Op de lichtkrant in de trein heet het nieuwe station Amsterdam Science Park namelijk nog steeds Amsterdam Siencepark.
Haha, ja ik zie het ook nog steeds elke dag.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nog steeds
Paar dagen geleden gemaakt.
[ afbeelding ]
Op de site van Radar hebben ze het inmiddels verbeterd...quote:Op maandag 8 maart 2010 19:50 schreef Gwywen het volgende:
Ik zag gisteren ergens op teletekst wéér sierraden staan. Het lijkt wel een besmettelijke ziekte.
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:09 schreef Corkscrew het volgende:
Volgens mij gaat dit bericht in het plaatselijke krantje hier over een opkomende tak van de uitvaartbranche, maar hoe zou zo'n gecremeerde nou smaken? (het zou heel eventueel ook een spelfout kunnen zijn natuurlijk)
[ afbeelding ]
Gelukkig gaat het in de eerste alinea wel goed.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:09 schreef Corkscrew het volgende:
Volgens mij gaat dit bericht in het plaatselijke krantje hier over een opkomende tak van de uitvaartbranche, maar hoe zou zo'n gecremeerde nou smaken? (het zou heel eventueel ook een spelfout kunnen zijn natuurlijk)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 maart 2010 12:26 schreef Blue Thunder het volgende:
2 voor de prijs van 1
[ afbeelding ]
Zie: Spoedgeldquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:40 schreef Zelva het volgende:
Maar sowieso lijkt me dit zwaar illegaal. Als ik voor 28 'dag' een lening van 50 euro neem, dan moet ik daarvoor 62 euro 90 kosten betalen. Dat is 125,8 procent per vier weken, maakt 1635,4 procent per jaar.
Al jaren geleden, maar in de folder van de plaatselijke C1000 bij mijn ouders stond eens Kipgekakt in de aanbieding. Zo jammer dat we die niet bewaard hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:43 schreef Pandora73 het volgende:
Foto gemaakt door een vriendin van me, maar mag ik vast wel posten hier:
[ afbeelding ]
ja maar dat is niet echt een tekstfout toch..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:04 schreef Pandora73 het volgende:
O ik moet nog even een foto maken van een folder van onze shoarmaboer/pizzeria: die heeft bij de vegetarische pizza's ook een pizza Bambino staan, en de pizza Bambino is bij hem mét ham.
Ach het is een tekst in het openbaar en ik vind het wel tenenkrommend eigenlijk... Maar da's weer persoonlijk he!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:42 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
ja maar dat is niet echt een tekstfout toch..
Waarom? Waarom nou toch??quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:29 schreef stavromulabeta het volgende:
Gisteravond op minimaal 100 displays in heel Den Haag: "Wegens op onthoudt rijdt RR3 en RR4 met vertraging"
Hoe kom je er überhaupt op?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:29 schreef stavromulabeta het volgende:
Gisteravond op minimaal 100 displays in heel Den Haag: "Wegens op onthoudt rijdt RR3 en RR4 met vertraging"
vies hequote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:48 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Nooit geweten dat ze daar brood van maken
Op staande voet ontslaan!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:34 schreef Gulo het volgende:
[ afbeelding ]
Echt schokkend dat dit gewoon op televisie komt, op de publieke omroep nota bene.
Zo om deze lig ik nou helemaal strak1quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:39 schreef Felixa het volgende:
Tvp met een klassieker.![]()
[ afbeelding ]
Lege pagina?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:14 schreef Slickk het volgende:
http://web7.twitpic.com/i(...)60.4b9cfd42-full.jpg
dat je naar dj jean gaat is sowiesoquote:Op zondag 14 maart 2010 16:14 schreef Slickk het volgende:
http://web7.twitpic.com/i(...)60.4b9cfd42-full.jpg
Zo dus:quote:Op zondag 14 maart 2010 18:05 schreef Slickk het volgende:
[..]
Oh, dan linkt dat blijkbaar niet goed door. Foto staat hier; http://twitpic.com/18ke8a
Is beter eetbaar dan vissensoep.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:21 schreef Aotearoa het volgende:
Op de voorpagina van nu.nl
Het is niet echt een fout, maar staat wel een beetje raar door het ontbreken van het afbreekstreepje.
Verbijs tering![]()
[ afbeelding ]
Misschien zijn ze gerecycled?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:24 schreef Felixa het volgende:
Ik had online wat lampen gekocht bij Nuon.
Krijg net de pakbon/factuur waarop staat dat ik "voorruitbetaald" heb.
Was het niet een factuurtje van de Carglass?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:24 schreef Felixa het volgende:
Ik had online wat lampen gekocht bij Nuon.
Krijg net de pakbon/factuur waarop staat dat ik "voorruitbetaald" heb.
Ja precies, er staat immers niet "De oma (12) van Milly..."quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat lijkt me gewoon een interpretatiefout van jouw kant.
wtfquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:32 schreef catzencut het volgende:
In de metro van vandaag.
[ afbeelding ]
Misschien dat het niet opviel omdat het lettertype zo klein is..?
Als ik 'Jesse' zou heten zou ik m'n naam ook zo schrijvenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:04 schreef mafkees01 het volgende:
Op de Universiteit Utrecht in het BBL:
[ afbeelding ]
WO niveau zou je zeggen
Die viel me ook zodanig op dat ik in eerste instantie dacht dat dat het tenenkrommende aan die poster was...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:33 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Als ik 'Jesse' zou heten zou ik m'n naam ook zo schrijven
En daar heb ik me bij Kiss ook altijd aan gestoordquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:52 schreef Felixa het volgende:
Hij kan ook een fan van Kiss zijn, die schrijven hun s ook zo.
O.i.d.quote:Vanaf nu ook s' morgens geopend!
Waar slaat die poster überhaupt op?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:04 schreef mafkees01 het volgende:
Op de Universiteit Utrecht in het BBL:
[ afbeelding ]
WO niveau zou je zeggen
Dat is nog steeds een vraag waar ik ook mee zit. Ik heb er vaak naar zitten kijken, en elke keer als ik hem zie denk ik weer: wat zouden ze in godsnaam bedoelen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:55 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Waar slaat die poster überhaupt op?
ze kunnen een chaotische slinger tekenen op een manier dat niemand het snaptquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:36 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds een vraag waar ik ook mee zit. Ik heb er vaak naar zitten kijken, en elke keer als ik hem zie denk ik weer: wat zouden ze in godsnaam bedoelen?
Maarja, blijkbaar ben ik niet de enige dusHet slaat gewoon werkelijk nergens op! (en het is nog fout ook
)
Gek genoeg waren alle balies bezet met mensen die wilden boeken, anders was ik even binnengelopenquote:Op zondag 21 maart 2010 16:41 schreef Zelva het volgende:
Sowieso slaat die slogan al helemaal nergens op, ook al was ie in correct Nederlands geplaatst.
Nee, het is nu ook alweer weggehaald overigens. Sowieso hangt het op een verdieping waar ik niets te zoeken hebquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:51 schreef omearos het volgende:
[..]
ze kunnen een chaotische slinger tekenen op een manier dat niemand het snapt
Hangen er niet nog meer posters daar? Dat je kan gokken wat de opdracht geweest moet zijn?
En een regel verderop staat 't wel goedquote:Op zondag 21 maart 2010 18:19 schreef M.rak het volgende:
Ik was net m'n scheikunde nog even aan het oefenen, ik dacht dat ik het wel snapte, maar hier volgde ik het toch even nietmeer...[ link | afbeelding ]
ze hadden een affaire met de fietsen en werden op die fietsen naar het bureau genomenquote:Op maandag 22 maart 2010 12:24 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
van politie.nl
Ik snap het niet hoor, waarom het nodig schijnt te zijn te pas en te onpas een spatie in samengestelde woorden te prutsen. Vage gewoonte...
offtopic: Ik ook. Nou ja, ook in Stratum iig...quote:Op maandag 22 maart 2010 12:26 schreef Copycat het volgende:
Er staan wel meer domme fouten in. En dan ben ik ook nog vlakbij de Korianderstraat in Eindhoven geboren.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Engelse_ziekte_%28taal%29quote:Op maandag 22 maart 2010 12:46 schreef teamlead het volgende:
soms zie ik echt niet wat jullie bedoelen.
* teamlead voelt zich dom
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef Ofresca het volgende:
www.pakjoulaptop.nl
Nee, pakjouwlaptop.nl bestaat niet.
Wat verwacht je ook.quote:Contact: info@clh.com.hk
verdorie, is hij nu weer weg dan? mij nooit opgevallen, stoorde me er altijd een ongeluk aan en heb ook nooit begrepen wat ze ermee bedoelde.. academisch raadseltjequote:Op zondag 21 maart 2010 22:32 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Nee, het is nu ook alweer weggehaald overigens. Sowieso hangt het op een verdieping waar ik niets te zoeken heb
ja.. maar dan zie ik het nog niet altijdquote:Op maandag 22 maart 2010 14:00 schreef Bart het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Engelse_ziekte_%28taal%29
quote:
Kop van het eerste artikel uit de laatste 24 uurquote:Op maandag 22 maart 2010 23:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja.. maar dan zie ik het nog niet altijd
deze zie ik bv niet
[..]
quote:Opleidingen
2004 – 2008 VMBO theoretische leerweg (sector zorg en welzijn)
Accent College te Maassluis.
Diploma behaalt.
of stukje vergeten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |