quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:09 schreef Copycat het volgende:
Ik ben geen zwembad, ik ben een waterijsje!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:09 schreef Copycat het volgende:
Ik ben geen zwembad, ik ben een waterijsje!
Ik zag pas wat er moest staan toen ik PS3 zag en wist dat het een spel moest zijn.quote:
Met de '.quote:
Als het Nederlands was, dan had je gelijk, maar het is een Engelse titel, dus met 'quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:29 schreef Markster het volgende:
[..]
wtf je hebt gelijk
slecht van me
ik moest even spieken op me Ezio poppetjequote:Op donderdag 18 februari 2010 22:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Als het Nederlands was, dan had je gelijk, maar het is een Engelse titel, dus met '
Dit is typisch de Intertoysquote:
Maar waar haalt dat systeem dan de naam vandaan? Dat moet dan toch ook eerst iemand ergens invoeren?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:42 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Dit is typisch de Intertoys... Heb er zelf ook gewerkt en ben me kapot geschrokken hoe vaak dit soort dingen voor komen. Nu hebben ze gelukkig een systeem (Via een scanner enz.) wat de naam automatisch invult in de applicatie.
Uit de database van de kassa enz. Maar deze namen kloppen wel, sommige filialen werken nog niet met het automatisch invullen en vullen dus alles met de hand in... Waardoor er veel fouten gemaakt worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:09 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Maar waar haalt dat systeem dan de naam vandaan? Dat moet dan toch ook eerst iemand ergens invoeren?
Die is niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:11 schreef MaxMark het volgende:
www.copytijgers.nl
Is dit van iemand uit dit topic? Wel héél toevallig dat de ondertitel hetzelfde is als de TT hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |