quote:
Euh wie is we? Oh, jij en Yash op de terugweg natuurlijk. En er is parkeerplek ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:17 schreef IrishBastard het volgende:
Nou, dat zou nog een reden kunnen zijn om wel in Eindhoven te slapen morgen. Mocht er veel parkeerplek zijn, en ik de auto dus kunnen laten staan voor een weekHoeven we namelijk niet met 2 tassen en 2 koffers de trein in
Bedenk wel dat mijn huis niet in t centrum van de stad is, maar eerst ongeveer 20 min met de bus. (Die bus heb je eerder dan de bus die er 10 min over doet)quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:22 schreef IrishBastard het volgende:
Dan is het misschien toch nog wel handig
Wen je wel aan, ik heb em zo vaak moeten horen dat ik em nu leuk vindquote:
Het kan nog altijd. Dus laat maar wetenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
True, maar we moeten anders in Nijmegen ook nog weer met de bus, dus een bus moeten we sowieso hebben
En daar is uit gekomen dat je dus niet hier komt morgenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:10 schreef IrishBastard het volgende:
Kwestie van overwegen, en wikken en wegen, enzo
Tijd om Nijmegen een keer te komen bezoekenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:53 schreef Dagoduck het volgende:
Nijmegen, nooit geweest, ken het eigenlijk niet, maar goeie TT
Veels te ver wegquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:54 schreef Dupje het volgende:
[..]
Tijd om Nijmegen een keer te komen bezoeken
Ja zie ik wel eens posten, leuk meisje volgens mij of niet?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:53 schreef Merel1808 het volgende:
Alles is verhuisd, ik woon nu officieel in mn nieuwe huis!en ik ben er achter gekomen dat ik naast P.F. woon, weet niet of iemand hier die kent?
Volgens mij ook wel! Ze had zich al aan me voorgesteld, maar toen had ik haar helemaal niet herkend, ik zag vandaag ineens allemaal bekende dingen door het raamquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja zie ik wel eens posten, leuk meisje volgens mij of niet?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:00 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Volgens mij ook wel! Ze had zich al aan me voorgesteld, maar toen had ik haar helemaal niet herkend, ik zag vandaag ineens allemaal bekende dingen door het raam
je bent afgelopen weken nooit bij de appie geweestquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:03 schreef royjn het volgende:
Lol kom ik net bij de Appie in meyhorst staan er letterlijk dranghekken voor kinderen vanwege die voetbalplaatjes
Das idd al heel lang bij alle Appies.. ook bij de vorige keer voetbalplaatjesquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:03 schreef royjn het volgende:
Lol kom ik net bij de Appie in meyhorst staan er letterlijk dranghekken voor kinderen vanwege die voetbalplaatjes
Ik had haar K&W-topic gevolgd omdat ik zo'n zelfde kamer zou krijgen, en vanmiddag had ze dr gordijnen open, en toen zag ik ineens allemaal bekende dingen (koelkast, roze schaaltjes, bloembak enzo)quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moblo kent dr wel, die zit veel in het slank topic..
Maar hoe kwam je daar achter dan
Weet ze al dat jij fokt?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:13 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik had haar K&W-topic gevolgd omdat ik zo'n zelfde kamer zou krijgen, en vanmiddag had ze dr gordijnen open, en toen zag ik ineens allemaal bekende dingen (koelkast, roze schaaltjes, bloembak enzo)
Ze 'kent' mij wel op fok denk ik, maar ik geloof niet dat ze mij-op-fok aan mij-het-nieuwe-buurmeisje heeft gekoppeldquote:
Zo jammer dat jij muziek niet op waarde kan schattenquote:
Iedereen kent de songtext en ook iedereen kan 'm onthouden. Wat wil je nog meerquote:
Hij is goed van slechte foutheid, bedoel je?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Deze was zegmaar, positief te slecht, want hij is wel briljant slecht, get it
johquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:16 schreef swarmahoer het volgende:
er is ook een porodie, goooisch r, dubbl d
Seriously?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:16 schreef swarmahoer het volgende:
No shit, Sherlock!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:16 schreef swarmahoer het volgende:
Ik heb het hier ook aan staan inderdaadquote:
Wel mooie sprongen in de finale nog. Morgenstern die vol door de mand gaat, maar ook een paar mannen die nog even wat ruimte goed maken!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:45 schreef royjn het volgende:
Net ski springen gekeken.
die Boomer. eerst pak stuk daarna net niet kwalificeren![]()
Nu schaatsen
Maar wel voldaan en weer centjes verdiendquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:44 schreef SLP_ het volgende:
Eindelijk weer thuis na een lange dag werken
Precies! Met een master ben je de bom!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ingenieur, alsof dat nog wat voorstelt
Wel gefeliciteer joh! Je doet nu toch een master of iets aan de uni?
Eerst je bachelor hè, stapje voor stapjequote:
Heb jij je bachelor dan al Master mikkie?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Eerst je bachelor hè, stapje voor stapje. Dat maakt je doelen wat beter haalbaar en dan ben je ook blijer met tussentijdse achievements
Zit eens niet onder mijn acc te postenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ster_eet_meisje.html
Maakt dat dan uit voor het punt dat ik wil maken?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Heb jij je bachelor dan al Master mikkie?
Ach, met de huidige verloedering van het onderwijsniveau maakt het allemaal niks uitquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ingenieur, alsof dat nog wat voorstelt
Wel gefeliciteer joh! Je doet nu toch een master of iets aan de uni?
Exactlyquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar wel voldaan en weer centjes verdiend.
Wil je niet liever met schrijven de kost verdienen? Jij schrijt toch regelmatig blogs en zulks? Je schrijft wel grappig. Dat ben jij toch?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:52 schreef Sander het volgende:
[..]
Ach, met de huidige verloedering van het onderwijsniveau maakt het allemaal niks uit.
Nu doe ik een master idd, of nu het voortraject daarvoor
Ben jij Sven? Jij hebt niets in de pocketquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:24 schreef Dupje het volgende:
Feeeeeeeeeeeeeeestje!Goud is nu echt wel in the pocket. Bokko en Hedrick rijden lang niet goed genoeg.
ook jij ligt te stuiteren in je bedje...geef maar toequote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben jij Sven? Jij hebt niets in de pocket
Haha maar hij wint ook een klein beetje goud voor Nederland, toch?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben jij Sven? Jij hebt niets in de pocket
Ben jij Nederland dan? Hij wint sowieso maar een beetje goud. Dat ding is verguld. De zilveren en bronzen zijn wel massief. De zilveren medaille is daarom meer waard dan de goudenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:30 schreef Dupje het volgende:
[..]
Haha maar hij wint ook een klein beetje goud voor Nederland, toch?
Hoe vaak hoor je door het jaar heen niemand over voetbal, maar met het EK/WK zit ineens iedereen voor de buis?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmmm, waarom hoor ik niemand over schaatsen met wereldkampioenschappen?
Omdat iedereen nu lekker hypocriet is....We hebben gewonnen!!!!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben jij Nederland dan? Hij wint sowieso maar een beetje goud. Dat ding is verguld. De zilveren en bronzen zijn wel massief. De zilveren medaille is daarom meer waard dan de gouden
Ouwe zeurpiet!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wk's tellen niet. Alleen Olympische plakken!
Honestly, I couldn't care less.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waren we straks niet tot de conclusie gekomen dat jij degene bent die oud is?quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waren we straks niet tot de conclusie gekomen dat jij degene bent die oud is?
Ja, dat ben ik, thxquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wil je niet liever met schrijven de kost verdienen? Jij schrijt toch regelmatig blogs en zulks? Je schrijft wel grappig. Dat ben jij toch?
De zomerspelen keek ik vanuit mijn ziekenhuisbedje, nu vanuit mijn ouders bedje. Tijdens WKs mankeer ik nooit wat dus die kijk ik nietquote:
Dat zien we dan wel weerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De zomerspelen keek ik vanuit mijn ziekenhuisbedje, nu vanuit mijn ouders bedje. Tijdens WKs mankeer ik nooit wat dus die kijk ik niet
Zeg dat soort dingen nou niet, anders kan ik gaan inzetten op het eerstvolgende EK/WK dat je dan iets mankeert.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De zomerspelen keek ik vanuit mijn ziekenhuisbedje, nu vanuit mijn ouders bedje. Tijdens WKs mankeer ik nooit wat dus die kijk ik niet
Wat gek, ik ga wel altijd over jouw moederquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
En cali, ik had het toch niet over je moeder
Ik maak graag vrienden voorafgaand aan een meetquote:
Juh vertelde ze me laatst, blijkbaar doe je het beter dan mijn vader, daar hoor ik nooit wat van..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat gek, ik ga wel altijd over jouw moeder.
Nee, van je vader blijf ik wel afquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh vertelde ze me laatst, blijkbaar doe je het beter dan mijn vader, daar hoor ik nooit wat van..
Pegging is de nieuwe trend, toch?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, dat zou ook een beetje raar zijn..
Dan ga je een bijbaantje zoeken als columnist!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:46 schreef Sander het volgende:
Hooguit met een column ofzo, denk ik.
Veilige gok!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:48 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zeg dat soort dingen nou niet, anders kan ik gaan inzetten op het eerstvolgende EK/WK dat je dan iets mankeert.
Komt omdat ik je vader bezig houd!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh vertelde ze me laatst, blijkbaar doe je het beter dan mijn vader, daar hoor ik nooit wat van..
quote:Op zondag 14 februari 2010 00:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kut LR, zet ik gewoon vrijwillig sjiek is miech dat op
Van wie/wat?quote:Op zondag 14 februari 2010 00:40 schreef Laysa het volgende:
Zolang jullie hier maar geen Sieneke gaan posten vind ik het prima
a) die laptop is toch nieuw? b) winamp? Neem foobar!quote:Op zondag 14 februari 2010 00:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
En swarma ook met zn eisberen![]()
Eigenlijk komt het door mijn laptop.. Ik wil niet weer winamp opstarten want dan gaat ie wss dood.. Maar wil wel muziek luisteren.. maar heb niet echt inspiratie
Waarom neem je die nieuwe dan niet mee? Herinstallatie vd oude?quote:Op zondag 14 februari 2010 01:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
nee ik zit hier in Italie op mn oude laptop.. Ik vond hem vroegah heel lief, maar nu moet/gaat ie dood..
Dan wordt het idd lastig ja!quote:Op zondag 14 februari 2010 01:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
volgens mij doet de cdlezer het niet meer want vorige keer wilde ik herinstalleren maar hij pakte de cd niet.. En nieuwe niet mee want dat moet over een week ook allemaal mee terug + 100 andere spullen
Gefeliciteerd! Knap hoor, zo'n strikkiequote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:51 schreef Sander het volgende:
Gisteren diplomauitreiking op de HAN. Het was erg tof, maar ook kut. Dat mijn vader er niet bij was, tja, hij leeft niet meer dus dat is vrij lastig. Maar mijn moeder was uitgerekend gisteren écht te ziek om haar bed uit te komen en dat was wel erg kut.
Desondanks toch een toffe avond gehad. Cadeautjes, vrienden, en ik ben nu ingenieur.
Oh, en ik had een strik!
[ link | afbeelding ]
Je mag toch beide gebruiken? EN/NL?quote:Op zondag 14 februari 2010 03:00 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Knap hoor, zo'n strikkie![]()
Ik word als allerlaatste van Nederland nog doctoranda
Morregen! Ge sid er vreug bij!quote:
Als het ding zo brak is en je hebt een nieuwe, waarom verkoop je 'm dan niet aan iemand daar?quote:Op zondag 14 februari 2010 01:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
volgens mij doet de cdlezer het niet meer want vorige keer wilde ik herinstalleren maar hij pakte de cd niet.. En nieuwe niet mee want dat moet over een week ook allemaal mee terug + 100 andere spullen
Daar is Sjaak-Pieter weerquote:Op zondag 14 februari 2010 10:45 schreef Mikkie het volgende:
http://www.youtube.com/v/gzN3CttekBs
Lekker wakker worden.
IQ'tje schoenmaat?quote:Op zondag 14 februari 2010 10:47 schreef SLP_ het volgende:
Een collega van mij laatst: Huh ik snap het niet. Hoe kan je nou weer een harde L hebben, die kan je toch niet hard of zacht uitspreken![]()
Nietquote:Op zondag 14 februari 2010 10:47 schreef SLP_ het volgende:
Een collega van mij laatst: Huh ik snap het niet. Hoe kan je nou weer een harde L hebben, die kan je toch niet hard of zacht uitspreken![]()
Kom vanavond maar langs bij Mikkie, hij kan het je dan wel uitleggenquote:Op zondag 14 februari 2010 10:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
NietDan snap ik em ook niet, leg eens uit!
Zeg, ga jij anders even geen mensen bij mij uitnodigenquote:Op zondag 14 februari 2010 10:52 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Kom vanavond maar langs bij Mikkie, hij kan het je dan wel uitleggen
Mikkie PMde me net dat ie het ook niet snapt. Jij bent dus de enige SLP, dus leg eens uit!quote:Op zondag 14 februari 2010 10:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeg, ga jij anders even geen mensen bij mij uitnodigen.
Hij vroeg jou om uitleg, niet mij
quote:Op zondag 14 februari 2010 11:09 schreef SLP_ het volgende:
Nou eigenlijk weet ik het zelf ook niet![]()
Want ik zei wel 'een collega' maar eigenlijk bedoelde ik 'ik'
Wil je vanavond hier langskomen, kan ik je laten zien wat ik denk dat het betekendquote:Op zondag 14 februari 2010 11:09 schreef SLP_ het volgende:
Nou eigenlijk weet ik het zelf ook niet![]()
Want ik zei wel 'een collega' maar eigenlijk bedoelde ik 'ik'
quote:Op zondag 14 februari 2010 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wil je vanavond hier langskomen, kan ik je laten zien wat ik denk dat het betekend
Kijk dat was dus helemaal mijn idee ja. Jij snapt het. Zitten we gewoon allemaal niet meer in het ongewisse, en SLP_ al helemaal niet meerquote:Op zondag 14 februari 2010 11:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als jij het SLP het even duidelijk maakt kan zij het ons weer uitleggen.
Kunnen we meteen die cake doenquote:Op zondag 14 februari 2010 11:13 schreef SLP_ het volgende:
Anders gaan we toch allemaal naar Hosti toe? Weet iedereen het meteen
Volgens mij was dat niet helemaal de planningquote:
Ik wil er best voor jou een chocolade cake van maken hoorquote:
Kan anders primaquote:Op zondag 14 februari 2010 11:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij was dat niet helemaal de planning.
Gaat lastig met een arm en een voet in het verband. Denk dat je toch ff langs hosti moet. Dan hoor ik het wel weer van jou!quote:Op zondag 14 februari 2010 11:13 schreef SLP_ het volgende:
Anders gaan we toch allemaal naar Hosti toe? Weet iedereen het meteen
Is geen probleem hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 11:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gaat lastig met een arm en een voet in het verband. Denk dat je toch ff langs hosti moet. Dan hoor ik het wel weer van jou!
Kom jij hierheen, leg ik het jou uit, voer ik je wat cake, ga jij de overige plakken en uitleg bij D_K afleverenquote:Op zondag 14 februari 2010 11:21 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Is geen probleem hoorDan komen wij met zn allen naar jou toe. Met een door Hosti gemaakte chocolade cake
Inderdaad een prima plan!quote:
Hmm beetje omslachtig. Ik denk dat het toch handiger is als jij het DK persoonlijk verteltquote:Op zondag 14 februari 2010 11:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom jij hierheen, leg ik het jou uit, voer ik je wat cake, ga jij de overige plakken en uitleg bij D_K afleveren
Nee hoor. Ik kan niet reizen en er ligt een flink pak sneeuw en het sneeuwt nog steeds. Wijchen-Nijmegen is veel beter te reizen.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:32 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Hmm beetje omslachtig. Ik denk dat het toch handiger is als jij het DK persoonlijk vertelt
Ik zeg toch niet dat jij moet reizen. We komen gewoon naar jou toe en dan kan Hosti het meteen aan iedereen uitleggenquote:Op zondag 14 februari 2010 11:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kan niet reizen en er ligt een flink pak sneeuw en het sneeuwt nog steeds. Wijchen-Nijmegen is veel beter te reizen.
Mijn ouders zeggen net dat dat niet goed is en dat jij maar naar hosti moet gaan!quote:Op zondag 14 februari 2010 11:38 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat jij moet reizen. We komen gewoon naar jou toe en dan kan Hosti het meteen aan iedereen uitleggen
quote:Op zondag 14 februari 2010 11:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn ouders zeggen net dat dat niet goed is en dat jij maar naar hosti moet gaan!
Chocoladecakequote:Op zondag 14 februari 2010 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
geen chocolade wietcake voor jou dus?
SLP doet er alles aan om niet naar je te hoeven gaan. Je charme is uitgewerkt ben ik bang!quote:Op zondag 14 februari 2010 11:43 schreef HostiMeister het volgende:
Ja moet ik nou wat gaan bakken of niet, ik begrijp er de ballen van
Ik ook van jou!quote:Op zondag 14 februari 2010 11:29 schreef IrishBastard het volgende:
En Mikkie, sterft met je Jos van Oss linkjes
Aaaah bah dat voelt ranzigquote:Op zondag 14 februari 2010 11:31 schreef IrishBastard het volgende:
Aaaargh, van het wasrek nét die ene boxer pakken die bovenaan droog is, 'm aandoen, en voelen dat 'ie aan de onderkant nog half nat isGoedemorgen
En daarna te lui zijn om een ander te pakken, en deze dan maar gewoon aanhouden
Als harde L niet genoeg is kan ik ook nog wat andere letters uitleggen, Harde G, Rollende R, Dikke P, Lange T en Blauwe B'squote:Op zondag 14 februari 2010 11:44 schreef IrishBastard het volgende:
Ouders SLP_: "Waar ga jij heen"
SLP_: "Naar Hosti, zodat hij me kan uitleggen wat een harde L is"
Met je ass op de verwarming gaan zitten, dan weet die bitch precies what upquote:Op zondag 14 februari 2010 11:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, en hij is nog steeds koud
Maarja, nou moet ik die boxer laten zien wie de baas is hè
Neehhheeeeeequote:Op zondag 14 februari 2010 01:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
a) die laptop is toch nieuw? b) winamp? Neem foobar!
@Laysa: Slaapze, lief oudje!
quote:Op zondag 14 februari 2010 11:44 schreef IrishBastard het volgende:
Ouders SLP_: "Waar ga jij heen"
SLP_: "Naar Hosti, zodat hij me kan uitleggen wat een harde L is"
Dat kan je SLP wel even duidelijk maken die weet dat volgens mij niet!quote:Op zondag 14 februari 2010 11:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als harde L niet genoeg is kan ik ook nog wat andere letters uitleggen, Harde G, Rollende R, Dikke P, Lange T en Blauwe B's
Hier wel!quote:Op zondag 14 februari 2010 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
Is er vandaag trouwens nog een optocht in Nijmegen?
Blijkbaar welquote:Starttijd en route
De optocht begint om 14.00 uur en doet de volgende straten aan: In de Betouwstraat, Molenstraat, Ziekerstraat, van Broeckhuizenstraat, Hertogplein, Hertogstraat, Burchtstraat, Grote Markt, Augustijnenstraat, Plein 44, Bloemerstraat, Smetiusstraat. Na afloop van de optocht is iedereen van harte welkom in de Vereeniging bij de Hostent waar de winnaars bekend worden gemaakt.
quote:Op zondag 14 februari 2010 11:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als harde L niet genoeg is kan ik ook nog wat andere letters uitleggen, Harde G, Rollende R, Dikke P, Lange T en Blauwe B's
Werken, jwtzquote:
Ik krijg in ieder geval geen enkel diploma waar Bachelor/Master opstaat, als ik nominaal blijf lopenquote:Op zondag 14 februari 2010 04:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je mag toch beide gebruiken? EN/NL?
Thanks, kom binnenkort een keer kijken!quote:Op zondag 14 februari 2010 04:56 schreef Swine het volgende:
Sander en Merel, allebei nog gefeliciteerd met jullie diploma en huisjerespectievelijk natuurlijk
Dat is wel grenzeloos zuur zegquote:Op zondag 14 februari 2010 12:06 schreef IrishBastard het volgende:
Gladheid: geen praalwagens in Maastricht
Das ook lullig, heb je maanden aan zo'n kar gewerkt, mag je er niet mee rijden
Voor ze het weten breken die faalbazen een elleboog..... o wacht...quote:Op zondag 14 februari 2010 12:14 schreef Mikkie het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel van die buize carnavalsgasten vandaag op hun muil gaan door de gladheid
En een paar tandenquote:Op zondag 14 februari 2010 12:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor ze het weten breken die faalbazen een elleboog..... o wacht...
Aha! Ik herken je! Wist niet dat jij de fluit bespeelde!quote:
Plak patatzak!quote:
Mên IB, zo moeilijk was die grap echt nietquote:
Zak erinquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 14:06 schreef Californium het volgende:
zak erin?Jij kan ook niets hebben he
quote:Op zondag 14 februari 2010 14:09 schreef IrishBastard het volgende:
Wellicht kun je SLP_ ook nog duidelijk maken wat dat inhoudt
Baas viert carnaval, dus een mailtje moet het nu maar even doen. Je zal zien dat dat volgende maand gecorrigeerd wordt, en dan weer niet klopt. Vorig jaar ben ik al veel te weinig uitbetaald volgens mij, dus ik ga er dit jaar echt keihard bovenop zitten.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:21 schreef IrishBastard het volgende:
Dat betekent dat er even fiks gebabbeld moet worden met de baas
bij aspen? ik moet ze ook eens bij gaan houden denk ik....quote:Op zondag 14 februari 2010 14:21 schreef Sander het volgende:
50 uur gewerkt, 35 uitbetaald krijgen. Fijn
Sjiek is miech datquote:Op zondag 14 februari 2010 14:21 schreef Sander het volgende:
50 uur gewerkt, 35 uitbetaald krijgen. Fijn
Nee, bij aspen heb ik januari helemaal niet gekregenquote:Op zondag 14 februari 2010 14:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bij aspen? ik moet ze ook eens bij gaan houden denk ik....
tegen het elke dag 100 kutlinkjes plaatsen ja, wat jij deedquote:Op zondag 14 februari 2010 14:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
swarmi, was jij niet altijd zo TEGEN youtubelinkjes
net afgelopenquote:Op zondag 14 februari 2010 14:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar, kijk die live versie danMet echt van die oude duitse rockers
Hoiquote:Op zondag 14 februari 2010 12:24 schreef Mikkie het volgende:
Kutzooi, waarom ben ik nou zelf niet gewoon vrij
Gezocht: vriendengroep die carnaval wél leuk vindt
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:54 schreef Swine het volgende:
O, btw
![]()
![]()
HAPPY NEWYEAR!!
![]()
![]()
![]()
Het is Chinees Nieuwjaar, het jaar van de Tijger is begonnen![]()
Mijn jaar!
En terrecht!!!!!quote:Op zondag 14 februari 2010 16:08 schreef Swine het volgende:
[..]
Dit jaar zijn wij vereerd met extra veel geluk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |