quote:
Euh wie is we? Oh, jij en Yash op de terugweg natuurlijk. En er is parkeerplek ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:17 schreef IrishBastard het volgende:
Nou, dat zou nog een reden kunnen zijn om wel in Eindhoven te slapen morgen. Mocht er veel parkeerplek zijn, en ik de auto dus kunnen laten staan voor een weekHoeven we namelijk niet met 2 tassen en 2 koffers de trein in
Bedenk wel dat mijn huis niet in t centrum van de stad is, maar eerst ongeveer 20 min met de bus. (Die bus heb je eerder dan de bus die er 10 min over doet)quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:22 schreef IrishBastard het volgende:
Dan is het misschien toch nog wel handig
Wen je wel aan, ik heb em zo vaak moeten horen dat ik em nu leuk vindquote:
Het kan nog altijd. Dus laat maar wetenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
True, maar we moeten anders in Nijmegen ook nog weer met de bus, dus een bus moeten we sowieso hebben
En daar is uit gekomen dat je dus niet hier komt morgenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:10 schreef IrishBastard het volgende:
Kwestie van overwegen, en wikken en wegen, enzo
Tijd om Nijmegen een keer te komen bezoekenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:53 schreef Dagoduck het volgende:
Nijmegen, nooit geweest, ken het eigenlijk niet, maar goeie TT
Veels te ver wegquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:54 schreef Dupje het volgende:
[..]
Tijd om Nijmegen een keer te komen bezoeken
Ja zie ik wel eens posten, leuk meisje volgens mij of niet?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:53 schreef Merel1808 het volgende:
Alles is verhuisd, ik woon nu officieel in mn nieuwe huis!en ik ben er achter gekomen dat ik naast P.F. woon, weet niet of iemand hier die kent?
Volgens mij ook wel! Ze had zich al aan me voorgesteld, maar toen had ik haar helemaal niet herkend, ik zag vandaag ineens allemaal bekende dingen door het raamquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja zie ik wel eens posten, leuk meisje volgens mij of niet?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:00 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Volgens mij ook wel! Ze had zich al aan me voorgesteld, maar toen had ik haar helemaal niet herkend, ik zag vandaag ineens allemaal bekende dingen door het raam
je bent afgelopen weken nooit bij de appie geweestquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:03 schreef royjn het volgende:
Lol kom ik net bij de Appie in meyhorst staan er letterlijk dranghekken voor kinderen vanwege die voetbalplaatjes
Das idd al heel lang bij alle Appies.. ook bij de vorige keer voetbalplaatjesquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:03 schreef royjn het volgende:
Lol kom ik net bij de Appie in meyhorst staan er letterlijk dranghekken voor kinderen vanwege die voetbalplaatjes
Ik had haar K&W-topic gevolgd omdat ik zo'n zelfde kamer zou krijgen, en vanmiddag had ze dr gordijnen open, en toen zag ik ineens allemaal bekende dingen (koelkast, roze schaaltjes, bloembak enzo)quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moblo kent dr wel, die zit veel in het slank topic..
Maar hoe kwam je daar achter dan
Weet ze al dat jij fokt?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:13 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik had haar K&W-topic gevolgd omdat ik zo'n zelfde kamer zou krijgen, en vanmiddag had ze dr gordijnen open, en toen zag ik ineens allemaal bekende dingen (koelkast, roze schaaltjes, bloembak enzo)
Ze 'kent' mij wel op fok denk ik, maar ik geloof niet dat ze mij-op-fok aan mij-het-nieuwe-buurmeisje heeft gekoppeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |