Heb je hier een origineel van?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:46 schreef kippiej het volgende:
[ afbeelding ]
Met mn maten vlak voor awakenings
1920x1080.quote:
Klik.quote:
quote:
Die is wel stoer ja. Heb je die groter?quote:Op maandag 15 februari 2010 11:08 schreef Blizzie het volgende:
Deze staat op mijn desktop:
[ link | afbeelding ]
Vind hem gewoon zo moooii <3
orgineel formaal geupload zonder te resizenquote:Op maandag 15 februari 2010 11:22 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Die is wel stoer ja. Heb je die groter?
PM.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:16 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb wel smaak!Heb nog meer van die serie, iets bloter en niet geschikt voor jonge kijkers hier.
Die achtergrond op een windows computerquote:
origineel?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:45 schreef EvilMarc het volgende:
[ afbeelding ]
Groot.
Bijna perfect, als alleen die taakbalk ook nog maar links kon (smal) was het helemaal tof. Maar ik ben verliefd op m'n thema/ styling
Iets meer van het thema:
[ link | afbeelding ]
wtf? http://4walled.org/src/46afa654ba69d3d277b37e93a216b2a6.pngquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:45 schreef EvilMarc het volgende:
[ afbeelding ]
Groot.
Bijna perfect, als alleen die taakbalk ook nog maar links kon (smal) was het helemaal tof. Maar ik ben verliefd op m'n thema/ styling
Iets meer van het thema:
[ link | afbeelding ]
Heb je hier het origineel van?quote:
Dat is Rocketdock.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:37 schreef Sqoudson het volgende:
[..]
Heb je hier het origineel van?
En welke toolbar gebruik jij?
Eventueel linkje + uitleg ofzo :$
quote:Op zondag 28 februari 2010 15:37 schreef Sqoudson het volgende:
[..]
Heb je hier het origineel van?
En welke toolbar gebruik jij?
Eventueel linkje + uitleg ofzo :$
Origineel heb ik helaas niet meer sorry. En Suus dit is iets anders dan rocketdock als ik het goed heb, dit is een standaard dock die op je Dell laptop zit.quote:
Mooie bergenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Mezelf
Omdat het gewoon een mooie foto is
[ afbeelding ]
Lever die Smijn.zip maar even in jij.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Al die opgeruimde shit hiero...
Vette bar daaronderquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:45 schreef EvilMarc het volgende:
[ afbeelding ]
Groot.
Iets meer van het thema:
[ link | afbeelding ]
Mijn originele hardeschijf die in mijn Macbook zat doet het nog hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
He, wat jammer nou, dat krijg je met apple's hea.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dat zit automatisch op een dell laptop.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:48 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Die linkerzijkant, doe je dat ook via rainbrowser?
Ik ben al een paar uur bezig ermee hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mijn originele hardeschijf die in mijn Macbook zat doet het nog hoor [ afbeelding ]
Trouwens.... dat 'zie mij zogenaamd intressant zijn met een terminal window' is echt triest![]()
![]()
Heb je die wallpaper nog?quote:
Ja, maar Rocketdock kan exact hetzelfde.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[..]
Origineel heb ik helaas niet meer sorry. En Suus dit is iets anders dan rocketdock als ik het goed heb, dit is een standaard dock die op je Dell laptop zit.
Link van Stap 2 is dood, iemand goede link?quote:Grote tijd en andere info
Wil je ook zoiets als dit: *klik* ?
Stap 1: Download en Instaleer versie 0.14 van Rainmeter
Stap 2: Dan download en instaleer deze skin.
Stap 3: Voor de een grote weergave van de tijd zoals in het voorbeeld, download en pak deze uit in de map Skins van Rainmeter.
Stap 4(optioneel): Bewerkt de bestanden van 10-Foot_HUD met behulp van de volgende site *klik*.
Stap 5: Start Rainmeter, en rechtermuisknop op het icoontje in je taakbalk(een druppel), vervolgens ga je naar Config, en kies je de juiste items.
Hier joe go: http://bayimg.com/halhlAacBquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:20 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Heb je die wallpaper nog?
Ik heb heel wat wallpapers gezien maar die is echt nieuw voor me..
Ach , het ging me er meer om dat het nu 2010 is en er nog steeds een 2mb upload limit zit bij de meeste imagehosters.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:24 schreef James1988 het volgende:
Ja dude, sla die dan ook op als JPEG. Of gebruik een beter programma, Paint maakt niet echt goedgecomprimeerde PNG's.
Overigens, word je niet helemaal horendol van die diagonale strepen?
Dat kon in xp ook alquote:Op dinsdag 9 maart 2010 02:28 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
Handige feature van 7 dat je je icons even kunt verstoppen
en dat gebruik ik al 4 jaar niet meer ofzo dus jaquote:
ofcourse voor jou wel.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:41 schreef Tano_Stargazers het volgende:
Heerlijke achtergrond, heb je het origineel?
Voor de mensen die hud.vision zoeken: http://www.winmatrix.com/(...)-v2-0-for-rainmeter/ (bron: http://www.winmatrix.com/(...)-v2-0-for-rainmeter/
wat is jouw msn app?quote:
Adium ondersteunt geen cam toch? mijn aMSN soms wel, soms niet. Zwaar irriquote:
ij spiek no inglisjquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Adium zo te zien.
[..]
Nederlands!
Adium met Decay 2.0 als Color Theme, Geeky als List Layout en Contact Bubbles als WIndow Style. Met Facebook Status icons en het Messenger Live dock icon. Alsjeblieftquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:46 schreef kippiej het volgende:
[ afbeelding ]
Met mn maten vlak voor awakenings
Die isis leukkkquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:20 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn laptop:
[ link | afbeelding ]
i loledquote:
wat is dat ook voor een debiele resolutie?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:32 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Best kut om fraaie wallpapers te vinden in deze afmeting.
Tinypic verkleint grote plaatjes.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
wat is dat ook voor een debiele resolutie?
Hoe heet zijquote:
Dock niet startbalk.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:14 schreef holyshitpie het volgende:
[..]
hoe graag je die startbalk-dinges zo 8)?
Onder windows heet het geloof ik nog gewoon Task Bar, al is het een nageaapt Dock iddquote:
Windows 7 kopen XDquote:Op maandag 22 maart 2010 20:28 schreef holyshitpie het volgende:
[..]
ja lekker boeiend hoe het heet 8).
hoe krijg ik dat zo ?
ohja. want windows 7 heeft net als apple een apple logo linksboven in en ook nog een finder!quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:08 schreef leukvoorlater het volgende:
Ik gebruik zelf nooit desktop-icons, maar vond dit wel grappig om te zien:
[ afbeelding ]
Hier een lege kamer.
Gaafquote:Op maandag 22 maart 2010 23:08 schreef leukvoorlater het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een lege kamer.
Nicequote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:42 schreef i10TD het volgende:
[..]
ohja. want windows 7 heeft net als apple een apple logo linksboven in en ook nog een finder!boh wat een plagiaat
Dankuquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:08 schreef leukvoorlater het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een lege kamer.
Tnxquote:
Ghehequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
zeg, wie is die chick op die foto?quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zeg, wie is die chick op die foto?
http://ravenskar.deviantart.com/art/400-000-hits-123577125quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Toffe dingen maakt zijHeb je een linkje naar de wallpaper?
Bronpic?quote:
geeneens een hendig sjieke slip als achtergrond?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:06 schreef Maikuuul het volgende:
Oei ... volgens mij bentley brooklands 2008 wallpaper of iets dergelijks....
Heb het plaatje zelf niet meer op de pc
Vista = blehquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:22 schreef Tree het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb alleen het gevoel dat er iets niet helemaal klopt
Mooi!quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:07 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[ afbeelding ]
mijn nieuwe Desktop!![]()
Met Rainmeter. Staat wel in de OP volgens mij.quote:Op maandag 5 april 2010 14:16 schreef Asjen het volgende:
[..]
Tof!Met welke software krijg je de tijd + datum zo mooi op de achtergrond?
Er is ook een reeks in GC.quote:
Dat is Enigma, die zit bij Rainmeter in. Wel Rainmeter dusquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:35 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Welke balk heb je op je taakbalk? Geen Rainmeter lijkt wel?
Error: exceeded maximum number of unique IP addresses for this download ticket.quote:
Misschien wel handig om de oplossing te melden hierquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:25 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Hoe kan je desktop icons unlocken met zodat je ze onbeperkt kunt verschuiven? (dus niet per "vakje")
OS = XP
Nvm. Gevonden!![]()
Rechtermuisknop Bureaublad > Pictogrammen schikken op > Vinkje bij "Uitlijnen op raster"quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:20 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Misschien wel handig om de oplossing te melden hier
Juist "Uitlijnen op raster" uitvinkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:55 schreef Maxco het volgende:
[..]
Rechtermuisknop Bureaublad > Pictogrammen schikken op > Vinkje bij "Uitlijnen op raster"
En dat heeft wat met desktops te maken?quote:
Zie mijn desktop, een core i7.quote:
Orgineel?quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:14 schreef Asjen het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn weer-gadget werkt alleen nog niet.. Ik heb wel gewoon mijn Yahoo-weathercode ingevoerd, maar hij geeft alleen maar het Celcius-tekentje (een rondje) weer.. Hoe is dit op te lossen? Ik gebruik dus de weather-gadget van 10-foot HUD (dezelfde als de tijd).
Heb je die wallpaper toevallig voor me?quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:14 schreef Asjen het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn weer-gadget werkt alleen nog niet.. Ik heb wel gewoon mijn Yahoo-weathercode ingevoerd, maar hij geeft alleen maar het Celcius-tekentje (een rondje) weer.. Hoe is dit op te lossen? Ik gebruik dus de weather-gadget van 10-foot HUD (dezelfde als de tijd).
quote:
http://abduzeedo.com/wallpaper-contest-finals-top-20quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:34 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Heb je die wallpaper toevallig voor me?
Heel erg bedankt!quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:28 schreef Asjen het volgende:
[..]
[..]
http://abduzeedo.com/wallpaper-contest-finals-top-20
Staan nog meer mooie op
Nicequote:
Mijn vogel is mooierquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:14 schreef Asjen het volgende:
[ afbeelding ]
Wel zelfgemaaktquote:
en hoe heb je dat precies gedaan? Ik heb Rainmeter maar begrijp het niet helemaalquote:Op maandag 5 april 2010 14:19 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Met Rainmeter. Staat wel in de OP volgens mij.
quote:Op zondag 18 april 2010 12:47 schreef Asjen het volgende:
[..]
NiceHoe krijg je de breedte van je tijd/datum goed? Bij mij laat 'ie de M van PM maar voor de helft zien..
nope.quote:Op zondag 18 april 2010 16:48 schreef FP128 het volgende:
Dus jij kun geen kennis halen uit deze Google search? Heel apart!
Lees de OP dan. Zelfs de grootste computern00b kan dat voor elkaar krijgen.quote:Op maandag 19 april 2010 16:24 schreef SeeNoEvil het volgende:
[..]
nope.
dus nog maar een keer: hoe krijg je die tijd en datum zo mooi?
Zo. Dat is tof.quote:
Er staat dat je man bent. Oh en soberzo limewirequote:Op dinsdag 20 april 2010 16:04 schreef Linus. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Tsja, ik ben en blijf toch een meisje he.
Ja maar die gebruik ik heul niet meerquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Er staat dat je man bent. Oh en soberzo limewire
Waar zijn je picsquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:14 schreef Linus. het volgende:
[..]
Ja maar die gebruik ik heul niet meer
hey, ik vroeg me af hoe je zo die tijd en datum daar krijgt? heb je dreamscene gebruikt?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:04 schreef Linus. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Tsja, ik ben en blijf toch een meisje he.
Ik zou eventjes in de OP kijkenquote:Op maandag 26 april 2010 19:45 schreef PirateStef het volgende:
[..]
hey, ik vroeg me af hoe je zo die tijd en datum daar krijgt? heb je dreamscene gebruikt?
Dat stelt toch niets voorquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat stelt toch niets voor
Ik word zo moe van mensen die zo'n klinisch bureaublad moeten hebben... Een bureaublad is er om gebruikt te worden
Jij moet 3D Desktop downloadenquote:
Mijn desktop is 3600x1080 en het enigste icoontje is prullenbakquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik word zo moe van mensen die zo'n klinisch bureaublad moeten hebben... Een bureaublad is er om gebruikt te worden
Ja en ik word moe van mensen die hun hele bureaublad volplempen met nutteloze links.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Geen idee wat het precies is, maar ik vind het mooi. Niet zelf gemaakt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:00 schreef fyah het volgende:
[..]
ik ben 23 en wat is dit?heb je trouwens al een KvK-nummer?
Goed ideequote:Op dinsdag 27 april 2010 18:03 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Geen idee wat het precies is, maar ik vind het mooi. Niet zelf gemaakt.
Nee.Ben nu even aan het kijken of er überhaupt animo is voor mijn werk.
Zodra ik wat klussen binnen heb ga ik mij registreren.
Dat is inderdaad heel erg nice. Je moet gewoon inderdaad zorgen voor een beetje naamsbekendheid en dan gaat het balletje vanzelf rollen. Maar ik wil wel eerst een aantal opdrachten hebben voordat ik mij bij de KvK inschrijf. Voor één enkele opdracht ga ik dat natuurlijk niet doen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:21 schreef fyah het volgende:
[..]
Goed ideeJe hebt er sowieso maar 1 goede nodig om door te kunnen starten. Klanten met veel contacten (en dat zijn bijna alle ondernemers) hoeven je vaak niet eens actief aan te bevelen, als jij ergens onderaan je referentie mag zetten krijg je met 1 goede site al snel een aantal nieuwe opdrachten. Meest crazy wat ik heb gezien was bij een vriend van me. In zijn eerste jaar (in het zwart ook, zonder opleiding) begon hij met de site voor een lokale betonfabriek
Weinig glamour aan, maar die hele industrie is ons-kent-ons net als boeren. Hij heeft via die ene kleine site alleen al zeker 5 grotere sites in zijn eerste jaar gemaakt.
Jij bent de eerste in lange tijd die ik tegen kom die alle icoontjes (twitter/msn/flickr) ingevuld heeftquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:03 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Geen idee wat het precies is, maar ik vind het mooi. Niet zelf gemaakt.
Nee.Ben nu even aan het kijken of er überhaupt animo is voor mijn werk.
Zodra ik wat klussen binnen heb ga ik mij registreren.
Geen ICQ.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij bent de eerste in lange tijd die ik tegen kom die alle icoontjes (twitter/msn/flickr) ingevuld heeft
waarom dubbele snelkoppelingen lolz, IE, WoWquote:
chrome ook dubbel..quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:22 schreef i10TD het volgende:
[..]
waarom dubbele snelkoppelingen lolz, IE, WoW
quote:
Link naar origineel?quote:
Mooie websitequote:Op woensdag 28 april 2010 13:13 schreef Macy-Lynn het volgende:
Ik gebruik meestal een wallpaper van deze website.![]()
Nu toevallig niet:
[ afbeelding ]
Wallpaperquote:Op woensdag 28 april 2010 08:45 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Link naar origineel?
Wat een vette interface trouwens, wat is dat?
Hoe krijg je die tijd zo kewl linksboven? widget?quote:
Check de OPquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:47 schreef ApenkoppieNED het volgende:
[..]
Hoe krijg je die tijd zo kewl linksboven? widget?
Eentje doet het niet meer (die bij stap 2) maar die heb ik ook niet gebruikt. Ik heb rainmeter geinstalleerd (stap 1) en 10 foot hud (stap 3). Die linkjes doen het bij mij nog welquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:22 schreef seetjai het volgende:
[..]
Rainmeter toch ?
Alleen die links doen het niet meer
quote:
Nadat ik 10 foot hud heb 'uitgepakt' in de map van Skins > Rainmeter.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:28 schreef Asjen het volgende:
[..]
Eentje doet het niet meer (die bij stap 2) maar die heb ik ook niet gebruikt. Ik heb rainmeter geinstalleerd (stap 1) en 10 foot hud (stap 3). Die linkjes doen het bij mij nog wel
Je moet hem bij mijn documenten in de map skins zetten.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:03 schreef seetjai het volgende:
[..]
Nadat ik 10 foot hud heb 'uitgepakt' in de map van Skins > Rainmeter.
Maar bij Config (Rainmeter) kan ik het niet vinden..
Ik zie wel Clock&Date - Black en White, maar dan opent ie in Word..
Wat doe ik fout
Thnx, het is geluktquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je moet hem bij mijn documenten in de map skins zetten.
Rechtermuis op Rainmeter-icon en dan op 10 FOOT HUD/ Clock date klikken.. Wat heb je daar aangevinkt?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:43 schreef seetjai het volgende:
[..]
Thnx, het is gelukt
Maar als ik zeg maar bureaublad wilt weergeven, dan gaat die Rainmeter ook weg, maar als ik gewoon op Firefox zelf gaat 'minimaliseren' dan blijft ie gewoon staan.
Is er een manier om dat tegen te houden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |