Heb je hier een origineel van?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:46 schreef kippiej het volgende:
[ afbeelding ]
Met mn maten vlak voor awakenings
1920x1080.quote:
Klik.quote:
quote:
Die is wel stoer ja. Heb je die groter?quote:Op maandag 15 februari 2010 11:08 schreef Blizzie het volgende:
Deze staat op mijn desktop:
[ link | afbeelding ]
Vind hem gewoon zo moooii <3
orgineel formaal geupload zonder te resizenquote:Op maandag 15 februari 2010 11:22 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Die is wel stoer ja. Heb je die groter?
PM.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:16 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb wel smaak!Heb nog meer van die serie, iets bloter en niet geschikt voor jonge kijkers hier.
Die achtergrond op een windows computerquote:
origineel?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:45 schreef EvilMarc het volgende:
[ afbeelding ]
Groot.
Bijna perfect, als alleen die taakbalk ook nog maar links kon (smal) was het helemaal tof. Maar ik ben verliefd op m'n thema/ styling
Iets meer van het thema:
[ link | afbeelding ]
wtf? http://4walled.org/src/46afa654ba69d3d277b37e93a216b2a6.pngquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:45 schreef EvilMarc het volgende:
[ afbeelding ]
Groot.
Bijna perfect, als alleen die taakbalk ook nog maar links kon (smal) was het helemaal tof. Maar ik ben verliefd op m'n thema/ styling
Iets meer van het thema:
[ link | afbeelding ]
Heb je hier het origineel van?quote:
Dat is Rocketdock.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:37 schreef Sqoudson het volgende:
[..]
Heb je hier het origineel van?
En welke toolbar gebruik jij?
Eventueel linkje + uitleg ofzo :$
quote:Op zondag 28 februari 2010 15:37 schreef Sqoudson het volgende:
[..]
Heb je hier het origineel van?
En welke toolbar gebruik jij?
Eventueel linkje + uitleg ofzo :$
Origineel heb ik helaas niet meer sorry. En Suus dit is iets anders dan rocketdock als ik het goed heb, dit is een standaard dock die op je Dell laptop zit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |