Orgineel?quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:14 schreef Asjen het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn weer-gadget werkt alleen nog niet.. Ik heb wel gewoon mijn Yahoo-weathercode ingevoerd, maar hij geeft alleen maar het Celcius-tekentje (een rondje) weer.. Hoe is dit op te lossen? Ik gebruik dus de weather-gadget van 10-foot HUD (dezelfde als de tijd).
Heb je die wallpaper toevallig voor me?quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:14 schreef Asjen het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn weer-gadget werkt alleen nog niet.. Ik heb wel gewoon mijn Yahoo-weathercode ingevoerd, maar hij geeft alleen maar het Celcius-tekentje (een rondje) weer.. Hoe is dit op te lossen? Ik gebruik dus de weather-gadget van 10-foot HUD (dezelfde als de tijd).
quote:
http://abduzeedo.com/wallpaper-contest-finals-top-20quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:34 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Heb je die wallpaper toevallig voor me?
Heel erg bedankt!quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:28 schreef Asjen het volgende:
[..]
[..]
http://abduzeedo.com/wallpaper-contest-finals-top-20
Staan nog meer mooie op
Nicequote:
Mijn vogel is mooierquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:14 schreef Asjen het volgende:
[ afbeelding ]
Wel zelfgemaaktquote:
en hoe heb je dat precies gedaan? Ik heb Rainmeter maar begrijp het niet helemaalquote:Op maandag 5 april 2010 14:19 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Met Rainmeter. Staat wel in de OP volgens mij.
quote:Op zondag 18 april 2010 12:47 schreef Asjen het volgende:
[..]
NiceHoe krijg je de breedte van je tijd/datum goed? Bij mij laat 'ie de M van PM maar voor de helft zien..
nope.quote:Op zondag 18 april 2010 16:48 schreef FP128 het volgende:
Dus jij kun geen kennis halen uit deze Google search? Heel apart!
Lees de OP dan. Zelfs de grootste computern00b kan dat voor elkaar krijgen.quote:Op maandag 19 april 2010 16:24 schreef SeeNoEvil het volgende:
[..]
nope.
dus nog maar een keer: hoe krijg je die tijd en datum zo mooi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |