Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
doe die andere maar mooi dichtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
foutje in de communicatie
slotje
flesquote:Op zaterdag 13 februari 2010 06:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ha, ongedierte
Nog iemand de opening van de OWS gekeken? Ik sliep te lekker
Dat moet ik in de morgen doen, omdat ik dat Indonesische gehijg niet versta moet ik naar Nederland bellen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
zit je weer nachtelijke belspelletjes te doen Indah?
Oh dat wordt nog een prijzig verhaal dusquote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat moet ik in de morgen doen, omdat ik dat Indonesische gehijg niet versta moet ik naar Nederland bellen.
ik skype.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat wordt nog een prijzig verhaal dus
Heel KLB/ONZ zit toch vol met kutusers?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
"kutusers" bij de standaarden van CGM?
Ik skype dan weer niet met Fok-users.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:57 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik skype ookHaast heel onz en klb fok op skype in 1 conference gehad.
Aardige gesprekken. Laten we het erophouden die kutusers kunnen beter praten over skype dan zich in het schrijven uitdrukken.
Vroeger wel. Tegenwoordig is het:quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ONZ wel ja, dat is allemaal uitschot. KLB ben ik ook al lang niet meer geweest. Dat was vroegah weleens leuk toch
Wel handig..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vroeger wel. Tegenwoordig is het:
[ afbeelding ]
Geeneens meer ruimte voor een mooi klassiek MSPaint hoogstandjequote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vroeger wel. Tegenwoordig is het:
[ afbeelding ]
Typisch inderdaad. En hier mag je geen Valentijn vieren van die witjurken. Er is altijd wel iemand die iets niet wil wat de meerderheid wel gewoon wil.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik word ook wel schijt tering doodziek van die milieuclubs in dit land zeg
105 Teletekst za 13 feb
Milieuclub:geen roos voor Valentijn
` De stichting Natuur en Milieu roept
geliefden op om voor Valentijnsdag dit
jaar geen rozen te geven.Er zouden te
vaak illegale bestrijdingsmiddelen
gebruikt worden bij de teelt.
Volgens de stichting treedt de algemene
inspectiedienst AID nauwelijks op tegen
rozentelers die verkeerd gif gebruiken.
Uit controles van de AID is gebleken
dat meer dan de helft van de telers
verkeerde middelen gebruikt.Die vormen
een gevaar voor gezondheid en milieu.
Slechts enkele telers zouden een kleine
boete hebben gekregen.De stichting
pleit ervoor om voor Valentijnsdag
biologisch geteelde bloemen te geven.
volgende nieuws weer&verkeer sport
De tomeloze bemoeizucht, werkelijk![]()
Das ook onzin natuurlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:35 schreef indahnesia.com het volgende:
In Nederland zou een evenement worden afgelast, gelukkig hebben ze in het buitenland meer verstand van commercie en economie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets groots wordt echt niet zomaar afgelast idd, ook niet in Nederland.quote:
Het is vaak een heilige overtuiging in iets, letterlijk of figuurlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar denken mensen toch steeds weer de autoriteit vandaan te halen om anderen te vertellen wat ze moeten doen of laten?
Dan nogquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het is vaak een heilige overtuiging in iets, letterlijk of figuurlijk.
dat dus dat gezeik over wat wel en niet mag het draaft te ver doorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan nogben daar lekker zelf heilig van overtuigd en laat mij met rust of zo
giertjequote:
friemelquote:
zelfde giertjequote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:38 schreef Giertje het volgende:
en ik ben ook weer weg fijne dag iedereen
Ha spammertquote:
dat is een foutje van BXquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ha spammert![]()
Met z'n tweeën een heel topic vollullen en dan nog de nieuwe afgeven![]()
latersquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:14 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga boodschapjes doen.
Tot later
heb ik net gedaanquote:
voor erwtensoep hebben we nou wel het weerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:52 schreef Giertje het volgende:
ben ik weer vanuit mijn ouders thuis
lekker met erwtensoep
optyfen. Dat kan ook zonder sneeuw.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor erwtensoep hebben we nou wel het weer
welke sneeuwquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
optyfen. Dat kan ook zonder sneeuw.
jortquote:
De gele. Nog ff en ik pis die kutstraat schoon hier godverdommequote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
welke sneeuw
hier is het alleen aan het vriezen![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De gele. Nog ff en ik pis die kutstraat schoon hier godverdomme
Heerlijk wij eten pizza op zaterdagquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:52 schreef Giertje het volgende:
ben ik weer vanuit mijn ouders thuis
lekker met erwtensoep
Oh nee wacht, het is eoa graf CD met begrafenis-opera. Ik zat al te smachten naar dat zaadreclameblok, maar zelfs dat zit er niet in. WAT een kloteherriequote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Gadverdamme het lijkt wel zondag
graf classic FM
Je doet wat aan je muziekkennis zoquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee wacht, het is eoa graf CD met begrafenis-opera. Ik zat al te smachten naar dat zaadreclameblok, maar zelfs dat zit er niet in. WAT een kloteherrie
Donderopmanquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je doet wat aan je muziekkennis zo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kan je dat dan hier ook komen doenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is ijsquote:
kom dan effe hier zeiken de parkeerplaats is een grote ijsbaan gewordenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
qua temperatuur valt het wel mee maar die klote wind maakt dat het zo koud aanvoeltquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:56 schreef Giertje het volgende:
zoo dat was weer de optocht en het is me stervenskoud
dat komt omdat hij daar gisteravond bezig is geweestquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
kom dan effe hier zeiken de parkeerplaats is een grote ijsbaan geworden
is het nou radio of is het een cd die je ouders draaien ?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee wacht, het is eoa graf CD met begrafenis-opera. Ik zat al te smachten naar dat zaadreclameblok, maar zelfs dat zit er niet in. WAT een kloteherrie
et waait hier niet maar et is wel echt koudquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
qua temperatuur valt het wel mee maar die klote wind maakt dat het zo koud aanvoelt
het is hier rond het vriespunt maar door de wind lijkt het wel min 10quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
et waait hier niet maar et is wel echt koud
zowiezo is het in et zuiden warmer dan hier
op dit soort momenten verlang ik zo enorm naar de zomerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is hier rond het vriespunt maar door de wind lijkt het wel min 10
mjin vader zei net en als et straks zomer is dan klaagt iedereen dat et te warm isquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
het mag van mij warm water gaan regenen
Het is hier ook zo koudquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is hier rond het vriespunt maar door de wind lijkt het wel min 10
Hier in Zwolle noemen we dat een douche, you should try it sometimesquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
het mag van mij warm water gaan regenen
heb je de kachel niet aan?quote:
Ik kom net van buiten en ben moe... Dan heb ik het altijd koudquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb je de kachel niet aan?
of kom je net van buiten
aah arme jijquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kom net van buiten en ben moe... Dan heb ik het altijd koud
douchen jullie buiten op straatquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier in Zwolle noemen we dat een douche, you should try it sometimes![]()
natuurlijk we klagen altijd over het weerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
mjin vader zei net en als et straks zomer is dan klaagt iedereen dat et te warm is
marcquote:
daar heb ik gelukkig geen last vanquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kom net van buiten en ben moe... Dan heb ik het altijd koud
daar zijn we tenslotte nederlanders voorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
natuurlijk we klagen altijd over het weer
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah arme jij
* Giertje bied marijkezwolle warme chocomelk aan
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
douchen jullie buiten op straat
met slagroom erbijquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle is Giertje erg dankbaar en warmt zichzelf lekker op met de warme chocomelk
Wat een verwennerijquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
met slagroom erbij
en granny's appeltaart
oew fijn liedje moet ik effe delen
ik zie meer dan genoeg naakte mensen als ik aan het werken benquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Bij jullie niet dan? Je mist echt iets dan, al die naakte mensen op straat!
is niet mijn soort muziekquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een verwennerij![]()
Zal ik dan ook een liedje delenIs geen live nummer, al doet het begin dat wel vermoeden
Haar heb ik gisteren live gezienZe is zo mooi en ze zingt zo mooi
ik suikertaartje helemaal ingemaakt met patiencequote:
cool inderdaadquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een verwennerij![]()
Zal ik dan ook een liedje delenIs geen live nummer, al doet het begin dat wel vermoeden
Haar heb ik gisteren live gezienZe is zo mooi en ze zingt zo mooi
die van jou kan ik niet afspelenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
met slagroom erbij
en granny's appeltaart
oew fijn liedje moet ik effe delen
Ja, jij ja, maar ik nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zie meer dan genoeg naakte mensen als ik aan het werken ben
Ze maakt ook hele mooie rustige nummers hoor, met piano enzoquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is niet mijn soort muziek
kwaliteit is wat minderquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die van jou kan ik niet afspelen
Ik heb gisteren m'n rijbewijs opgehaald en voor het eerst zonder L op het dak geredenquote:
wat voor concert ga je heen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb gisteren m'n rijbewijs opgehaald en voor het eerst zonder L op het dak geredenEn dat ga ik morgen weer doen, in een Lada Niva!
![]()
En ik ga naar nog een concert morgen
Jij nog leuke plannen?
Ik ga morgen naar Omnia, Folk muziekquote:
omnia ken ik wel meerdere keren gezien ookquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Omnia, Folk muziek
En hoe was het rijden zonder L?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb gisteren m'n rijbewijs opgehaald en voor het eerst zonder L op het dak geredenEn dat ga ik morgen weer doen, in een Lada Niva!
![]()
En ik ga naar nog een concert morgen
Jij nog leuke plannen?
een CDquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is het nou radio of is het een cd die je ouders draaien ?
moet je maar naar hier toe komenquote:
Ze spelen morgen in Dordecht, een speciaal Valentijns gebeurenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
omnia ken ik wel meerdere keren gezien ook
gave band
waar spelen ze?
Leuk en het ging hartstikke goed!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe was het rijden zonder L?
Leuk weer morgen
Ik doe zeer weinig, echt even mijn ribben rust geven
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
kwaliteit is wat minder
maar deze kan je wel als et goed is afspelen
Ja maar, jouw hier is zo ver weg van mijn hier... Maar ik kom zeker een keertje langs om iets te drinkenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je maar naar hier toe komen
die kan je altijd per ongeluk laten vallen en dan erover heen rijdenquote:
aah oke beetje te ver helaasquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze spelen morgen in Dordecht, een speciaal Valentijns gebeuren
dordrecht is niet ver van hierquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar, jouw hier is zo ver weg van mijn hier... Maar ik kom zeker een keertje langs om iets te drinken![]()
Je gaat nu pas leren rijden hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leuk en het ging hartstikke goed!![]()
Alleen was ik af en toe een oud wijf omdat ik moest wennen aan de auto
Dus een hoop boze blikken
Wat heb je gedaan? Uitgegleden?
ik vind dat echt een fijn liedjequote:
Van hier echt nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dordrecht is niet ver van hier
Even een tank huren, momentje.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die kan je altijd per ongeluk laten vallen en dan erover heen rijden
Ik ook welquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind dat echt een fijn liedje
Jammerquote:
Ik ben morgen met m'n ex vriendje, niet echt ee combi dusquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dordrecht is niet ver van hier
Waar woon jij dan?quote:
quote:
die ken ik dan weer nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook welOok in de versie van Cyndi Lauper trouwens
Aan de andere kant van Rotterdam vanaf Dordrecht gezienquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Ik ben morgen met m'n ex vriendje, niet echt ee combi dus![]()
[..]
Waar woon jij dan?
Weet ik, maar is toch jammer om te zien hoe opgefokt mensen zijn van een paar seconden tijdsverliesquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat nu pas leren rijden hoor
Liggen stuiteren op straat gisteren op de weg naar werk. T was toch lichtelijk glad op sommige stukken. En met een fiets gaat dat wat minder handig.
zoietsquote:
die laat je gewoon buiten in de auto wachtenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben morgen met m'n ex vriendje, niet echt ee combi dus![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die laat je gewoon buiten in de auto wachten
daarom liggen ze op de bank te slapenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:35 schreef Giertje het volgende:
als ik bij mijn ouders ben zet ik echt wel mijn eigen muziek op
sommige bandjes waarderen ze ook nog
ze zijn alweer wakkerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom liggen ze op de bank te slapen
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom liggen ze op de bank te slapen
klopt die staan vanavond hier met hun sierradenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]In zijn auto zeker
Nee joh, die wil dan veel te graag mee naar binnen
Ik kom wel een keertje alleen of met Friemel
![]()
Die kwam vanavond toch sieraden verkopen bij jou?
of uit vervelingquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Over het algemeen slapen mensen omdat ze moe zijn, niet om de muziek![]()
Ik zal het eens met d'r overleggen, maar ik weet niet of ze dat leuk vindtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt die staan vanavond hier met hun sierraden![]()
je kan ook met suikertaartje komen
Ja, black metal is zo monotoon!quote:
ik weet het wel zeker van nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zal het eens met d'r overleggen, maar ik weet niet of ze dat leuk vindt
Ik denk het ook nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet het wel zeker van niet
zijn ouders zijn daardoor weer wakker gewordenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, black metal is zo monotoon!
Leuk is dat hequote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik, maar is toch jammer om te zien hoe opgefokt mensen zijn van een paar seconden tijdsverliesHartziekten FTW dan maar, want als je je zo snel druk maakt om dingen is dat niet echt gezond
![]()
Wat naar!
Rustig aan dan maar
Ja jij ja!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:40 schreef Giertje het volgende:
ik kan prima slapen op black metal geen enkel probleem mee
ik jullie ookquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk het ook nietMaar ik wil het wel eens zien
![]()
Ja, erg leuk!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuk is dat he
Daarom is zo nu en dan met opzet langzaam doen ook heel leuk hoor. Je ziet dan de frustraties er echt afspringen.
Thx, lukt goed het rustig aan doen.
Sorry, wij zijn platonische vriendinnetjes, al meer dan 15 jaarquote:
die horen et niet ik heb dopjes inquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja jij ja!maar je ouders ook?
Ik ken Burzum wel, is die Count Krisjnak oid nu al eens uit de bajes?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
die horen et niet ik heb dopjes in
denk niet dat ze blij worden met het gekrijs van Burzum
[ afbeelding ]
jazeker sterker nog er komt een nieuw album aanquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ken Burzum wel, is die Count Krisjnak oid nu al eens uit de bajes?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, wij zijn platonische vriendinnetjes, al meer dan 15 jaarMaar als je een leuke meid voor me regelt wie weet
![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
jazeker sterker nog er komt een nieuw album aan
en dit keer geen gepingel maar et schijnt echt weer een burzum album te worden als van ouds
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]jullie niet met mekaar
jullie met mij
ik ook dat is echt wel een cd die orgineel in bezit wil hebbenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik ben benieuwd
[..]En dat vindt je vrouw/vriendin goed?
![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En dat vindt je vrouw/vriendin goed?
![]()
reis ze giertjequote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ook dat is echt wel een cd die orgineel in bezit wil hebben
maar goed mensjes ik ga terug naar apeldoorn
tot straks
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]duh.
anders zou ik het ook niet doen![]()
Wel thuisquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ook dat is echt wel een cd die orgineel in bezit wil hebben
maar goed mensjes ik ga terug naar apeldoorn
tot straks
ik zie het vanzelf welquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja zo'n vermoeden had ik ook al hoor
Maar wie weet, kan niets beloven
Suikertaartje eet en logeert bij mij en wij eten spareribs met aardappeltjes en rauwkostquote:
Is goedquote:
gehaktballen in vleesjus met rucola/cashewnoten stamppot of bloemkool/prei stamppotquote:
gezellig is het altijdquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is goedMaar ik kom in elk geval gezellig wat drinken
Ik ben al onderwegquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Suikertaartje eet en logeert bij mij en wij eten spareribs met aardappeltjes en rauwkost![]()
En jij?
Die eerste danquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gehaktballen in vleesjus met rucola/cashewnoten stamppot of bloemkool/prei stamppot
dat klinkt lekkerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Suikertaartje eet en logeert bij mij en wij eten spareribs met aardappeltjes en rauwkost![]()
En jij?
* gf schept een bord vol en schuift het naar marc toequote:
Lekker!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gehaktballen in vleesjus met rucola/cashewnoten stamppot of bloemkool/prei stamppot
Is het ookquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:29 schreef Giertje het volgende:
en ik ben weer thuis
ijskoud verkleumt
mja ik zit nu ook bij de kachel te ontdooienquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Niets aan die kou, ja om lekker binnen te zitten
ooow nee zo erg is dat bij mij niet gelukkigquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja mijne ook wel hoor, daar niet vanMaar van ALLES moet ik aanhoren waar het vandaan komt, hoeveel er op bespaard is en waarom
heeyquote:
rustig hier...quote:
et is weekend he dan heb je datquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
rustig hier...
ik ga maar eens even onder een hete douche staan, ik haat spierpijn!
Zo zo, nou nou, poeh poeh, kom kom, ach achquote:
deed de verwarming het niet in de treinquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:29 schreef Giertje het volgende:
en ik ben weer thuis
ijskoud verkleumt
dan kom maar want die hebben we vandaag op het menu staan hierquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker!Als je die eerste eet dan kom ik langs
[..]
Is het ookEn de aardappeltjes zijn rösti rondjes geworden
suikertjequote:
wat heb jij dan gedaan ?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
rustig hier...
ik ga maar eens even onder een hete douche staan, ik haat spierpijn!
dat kloptquote:
ik welquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:09 schreef Giertje het volgende:
ik heb echt geen idee wat ik moet gaan doen vanavond
whehehe ik was niet met de treinquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
deed de verwarming het niet in de trein![]()
[..]
dan kom maar want die hebben we vandaag op het menu staan hier![]()
[..]
suikertje
[..]
wat heb jij dan gedaan ?
[..]
dat klopt![]()
[..]
ik wel
ok dat wist ik nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe ik was niet met de trein
mijn ouders wonen 20 min met de scooter bij me vandaan
en wat ga ik doen dan?
De batsbaas uit hangen en fokken?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ok dat wist ik niet
en scooters met verwarming ben ik ook nog niet tegen gekomen![]()
wat jij gaat doen weet ik niet maar wel wat ik ga doen
ik heb ze wel es gezien met beenverwarmingquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ok dat wist ik niet
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ok dat wist ik niet
quote:
precies goedquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb ze wel es gezien met beenverwarming
mja word et druk denk je?
biertje is bij mij pas na half 11quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kijken naar neucken
![]()
ik ga maar eens een biertje openen
graag met melk & suiker en een lepeltje om te roerenquote:
dan gaat hier al bijna het licht uitquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies goed![]()
[..]ik verwacht een koppel of 40
![]()
[..]
biertje is bij mij pas na half 11
Dus naast wilde neukseks wil je ook een lepeltje! Dat kan toch niet, dat gaat echt te ver!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
graag met melk & suiker en een lepeltje om te roeren
zal ik straks doenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan gaat hier al bijna het licht uit
doe Ll de groeten![]()
dat is toch lekker kinkyquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus naast wilde neukseks wil je ook een lepeltje! Dat kan toch niet, dat gaat echt te ver!
WAAR ga jij met dat theelepeltje roeren dan?quote:
dat is voor jou een vraag en voor mij een weetquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WAAR ga jij met dat theelepeltje roeren dan?![]()
tweetyquote:
Hey GF hoe is het?quote:
Hey, het is prima hoor,quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
Tweety![]()
Hoe bevalt het weer terug in een normaal land?
Heyquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik was er ook nog
Ik wil denk ik deze auto![]()
http://www.speurders.nl/o(...)59022879.html?q=lada
Tweetsquote:
Ja gaat goed hoor, ga zo denk ik nog even de stad in met mn zus!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tweets![]()
Hier alles okeeHoe is het met jou?
Gezellig!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:55 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja gaat goed hoor, ga zo denk ik nog even de stad in met mn zus!![]()
Een echte eerste week dus weerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:37 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey, het is prima hoor,
Deze week weer mijn 1e week terug op school, en dat is net als altijd een prutsweek waarin de leraren zelf niet schijnen te weten watvoor project we deze periode uit moeten voeren.
Het enige wat ik mis is mijn ritme, als je een baan hebt (kantoorbaan) heb je vrij vaak dezelfde uren, en nu heb ik dat niet en ben ik ineens de hele tijd moe. Dus daar moet ik even aan wennen.
Hoe is het verder met jou?
Ah das ook leuk, ik zit alleen nog ff te wachten totdat ze hier komt. Ze zou er een uur geleden al zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gezellig!Ik zit hier te laptoppen met Suikertaartje
![]()
Ja dat gaat helemaal goedkomen! Zo'n eerste week is altijd chaotisch.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een echte eerste week dus weerEn dan later gaan zeuren dat jullie moeten opschieten.
Dat ritme krijg je vanzelf weer, even wennen
Hier gaat het wel oke
Hoi Gierquote:
Oeh, da's wel balen... Is ze niet in slaap gevallen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:59 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ah das ook leuk, ik zit alleen nog ff te wachten totdat ze hier komt. Ze zou er een uur geleden al zijn.
quote:Op zondag 14 februari 2010 00:00 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja dat gaat helemaal goedkomen! Zo'n eerste week is altijd chaotisch.
Maar ik ga er vandoor, wil klaarstaan voor als mn zus nog komt! (geen zin in het: ZIt je nou alweer op Fok gezeur)
Have funquote:Op zondag 14 februari 2010 00:00 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja dat gaat helemaal goedkomen! Zo'n eerste week is altijd chaotisch.
Maar ik ga er vandoor, wil klaarstaan voor als mn zus nog komt! (geen zin in het: ZIt je nou alweer op Fok gezeur)
Goeie, ik ga dr zo even bellen. Doei!!quote:Op zondag 14 februari 2010 00:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi Gier![]()
[..]
Oeh, da's wel balen... Is ze niet in slaap gevallen?
heey hoe issie?quote:Op zondag 14 februari 2010 00:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi Gier![]()
[..]
Oeh, da's wel balen... Is ze niet in slaap gevallen?
Alles okee hierquote:
behoorlijk van de kaartquote:Op zondag 14 februari 2010 00:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles okee hierMet jou dan?
Wat dan?quote:
heb een beetje teveel gezopen alles draait nogalquote:Op zondag 14 februari 2010 00:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat dan?En als je dat niet hier wilt zeggen dan mag je natuurlijk PMen
quote:Op zondag 14 februari 2010 00:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb een beetje teveel gezopen alles draait nogal
aah is dat etquote:Op zondag 14 februari 2010 00:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee joh, dat is de aarde die draait
quote:Op zondag 14 februari 2010 00:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee joh, dat is de aarde die draait
ja, het is weer normaal tropisch warm nu. Wel zo fijn.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:13 schreef Symphonic het volgende:
Indah
Zijn de temperaturen inmiddels weer een beetje normaal?
Doe dat en alvast een goede nachtrustquote:Op zondag 14 februari 2010 02:16 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nog even OWS kijken en dan naar mijn mandje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Indahquote:
symquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 06:00 schreef friemelaar het volgende:
Thuis
Navigatie
friemelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 13-02-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 127 goldfinger1963
02. 104 indahnesia.com
03. 044 Giertje
04. 039 Marijkezwolle
05. 027 Dr_Flash
06. 022 marcb1974
07. 014 friemelaar
08. 008 Pheno
09. 007 --Tweety--
10. 005 suikertaartje
11. 003 cablegunmaster
12. 003 Stuart
13. 002 wel.o.k
14. 001 JortK
15. 001 Symphonic
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van zaterdag 13 februari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
19. 157 goldfinger1963
35. 119 indahnesia.com
53. 091 suikertaartje
54. 090 Marijkezwolle
quote:Op zondag 14 februari 2010 06:00 schreef friemelaar het volgende:
Thuis
Navigatie
en nou liggen jullie al in bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
En voor het zingen de kerk uit?quote:Op zondag 14 februari 2010 07:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik was wel wakker, was alleen in de kerk. Geldig excuus toch?
10 jaar geleden kon iedere vent kaartlezen. Wat is er gebeurd??quote:
Veel mensen zijn dom geworden. Ingekakt. Zonder navigatie komen ze nergens meer. Ik weiger de navigatie aan te zetten. Het zin notabene in mijn auto, maar ik gebruik het kreng echt nooitquote:Op zondag 14 februari 2010 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
10 jaar geleden kon iedere vent kaartlezen. Wat is er gebeurd??
Ik kan het gelukkig nog steeds...quote:Op zondag 14 februari 2010 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
10 jaar geleden kon iedere vent kaartlezen. Wat is er gebeurd??
Ik zet er zomaar mijn muziekjes voor op pauzequote:Op zondag 14 februari 2010 10:58 schreef Symphonic het volgende:
Eindelijk eens een van de mooiste nummers online gezet.
tnxquote:Op zondag 14 februari 2010 11:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zet er zomaar mijn muziekjes voor op pauze
Wel een beetje..dat je denkt..wat DOE je daar dan nog?quote:Op zondag 14 februari 2010 11:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx
Ik vind het een heerlijk nummer
Hee...hoe is het met je rib?quote:
Hoiquote:Op zondag 14 februari 2010 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee...hoe is het met je rib?
quote:Op zondag 14 februari 2010 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Mits rustig aan gaat het redelijk
En hoe is het met jou?
Ook zo aan het genieten van de sneeuw?
Weer zo'n vrij zeldzame uitslaapdagquote:Op zondag 14 februari 2010 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker
Ja, hier sneeuwt het weer
Zo zeldzaam zijn ze toch niet begin ik te gelovenquote:Op zondag 14 februari 2010 11:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weer zo'n vrij zeldzame uitslaapdag![]()
![]()
![]()
Nou, blijf jij maar lekker binnen dan , want vallen is stom
Nu iets minder omdat ik geen werk meer heb jaquote:Op zondag 14 februari 2010 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
Zo zeldzaam zijn ze toch niet begin ik te geloven
Uh, voorlopig wel ja
Maar wie weet straks
Ieder nadeel heeft zijn voordeeltjesquote:Op zondag 14 februari 2010 11:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nu iets minder omdat ik geen werk meer heb ja![]()
Eigenlijk ben ik stiekem wel klaar met de sneeuw...ik ben 2 keer hard onderuit gegaan en wil eigenlijk niet nog een keer
quote:Op zondag 14 februari 2010 11:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel een beetje..dat je denkt..wat DOE je daar dan nog?
True!quote:Op zondag 14 februari 2010 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ieder nadeel heeft zijn voordeeltjes
Ik ook hoor, wij gaan gewoon niet meer vallen
Misschien moet ik toch maar eens naar buiten kijkenquote:Op zondag 14 februari 2010 11:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Over sneeuw gesproken, het is weer eens raak
Toch tijd om maar eens iemand aan te klagen en er miljoenen uit te gaan slepen dan hequote:Op zondag 14 februari 2010 11:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
True!
Haha, precies. Maar dat vond ik na de eerste keer (verrekte enkelbanden) ook al..
En na de tweede keer (1 been blauw en geschaafd) was ik toch echt een klein beetje teleurgesteld
In Amerika was je nu rijk geweest...quote:Op zondag 14 februari 2010 11:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch tijd om maar eens iemand aan te klagen en er miljoenen uit te gaan slepen dan he
Jaa, de eerste keer was wel de schuld van de gemeente, want glad langs de gracht en een losse stoeptegel gaan niet goed samen met mij er opquote:Op zondag 14 februari 2010 11:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch tijd om maar eens iemand aan te klagen en er miljoenen uit te gaan slepen dan he
Minstens 300.000.000 ¤ eisen. Ze letten maar eens op, daar betaal je toch je belasting voor.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, de eerste keer was wel de schuld van de gemeente, want glad langs de gracht en een losse stoeptegel gaan niet goed samen met mij er op
En nu kan het, ik werk er toch niet meerquote:Op zondag 14 februari 2010 12:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Minstens 300.000.000 ¤ eisen. Ze letten maar eens op, daar betaal je toch je belasting voor.
Oh ja, met die voorgeschiedenis zou ik meer eisenquote:Op zondag 14 februari 2010 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En nu kan het, ik werk er toch niet meer
Hoiquote:Op zondag 14 februari 2010 12:20 schreef Giertje het volgende:
goeiemorgen
Hihi.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh ja, met die voorgeschiedenis zou ik meer eisen
kunnen we het knmi gewoon niet aanklagen?quote:Op zondag 14 februari 2010 12:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi.
Of gewoon blijven klagen dat het nog steeds niet over is
PLAN!quote:Op zondag 14 februari 2010 12:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kunnen we het knmi gewoon niet aanklagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |