quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
kwaliteit is wat minder
maar deze kan je wel als et goed is afspelen
Ja maar, jouw hier is zo ver weg van mijn hier... Maar ik kom zeker een keertje langs om iets te drinkenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je maar naar hier toe komen
die kan je altijd per ongeluk laten vallen en dan erover heen rijdenquote:
aah oke beetje te ver helaasquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze spelen morgen in Dordecht, een speciaal Valentijns gebeuren
dordrecht is niet ver van hierquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar, jouw hier is zo ver weg van mijn hier... Maar ik kom zeker een keertje langs om iets te drinken![]()
Je gaat nu pas leren rijden hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leuk en het ging hartstikke goed!![]()
Alleen was ik af en toe een oud wijf omdat ik moest wennen aan de auto
Dus een hoop boze blikken
Wat heb je gedaan? Uitgegleden?
ik vind dat echt een fijn liedjequote:
Van hier echt nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dordrecht is niet ver van hier
Even een tank huren, momentje.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die kan je altijd per ongeluk laten vallen en dan erover heen rijden
Ik ook welquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind dat echt een fijn liedje
Jammerquote:
Ik ben morgen met m'n ex vriendje, niet echt ee combi dusquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dordrecht is niet ver van hier
Waar woon jij dan?quote:
quote:
die ken ik dan weer nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook welOok in de versie van Cyndi Lauper trouwens
Aan de andere kant van Rotterdam vanaf Dordrecht gezienquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Ik ben morgen met m'n ex vriendje, niet echt ee combi dus![]()
[..]
Waar woon jij dan?
Weet ik, maar is toch jammer om te zien hoe opgefokt mensen zijn van een paar seconden tijdsverliesquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat nu pas leren rijden hoor
Liggen stuiteren op straat gisteren op de weg naar werk. T was toch lichtelijk glad op sommige stukken. En met een fiets gaat dat wat minder handig.
zoietsquote:
die laat je gewoon buiten in de auto wachtenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben morgen met m'n ex vriendje, niet echt ee combi dus![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die laat je gewoon buiten in de auto wachten
daarom liggen ze op de bank te slapenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:35 schreef Giertje het volgende:
als ik bij mijn ouders ben zet ik echt wel mijn eigen muziek op
sommige bandjes waarderen ze ook nog
ze zijn alweer wakkerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom liggen ze op de bank te slapen
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom liggen ze op de bank te slapen
klopt die staan vanavond hier met hun sierradenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]In zijn auto zeker
Nee joh, die wil dan veel te graag mee naar binnen
Ik kom wel een keertje alleen of met Friemel
![]()
Die kwam vanavond toch sieraden verkopen bij jou?
of uit vervelingquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Over het algemeen slapen mensen omdat ze moe zijn, niet om de muziek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |