natuurlijk we klagen altijd over het weerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
mjin vader zei net en als et straks zomer is dan klaagt iedereen dat et te warm is
marcquote:
daar heb ik gelukkig geen last vanquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kom net van buiten en ben moe... Dan heb ik het altijd koud
daar zijn we tenslotte nederlanders voorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
natuurlijk we klagen altijd over het weer
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah arme jij
* Giertje bied marijkezwolle warme chocomelk aan
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
douchen jullie buiten op straat
met slagroom erbijquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle is Giertje erg dankbaar en warmt zichzelf lekker op met de warme chocomelk
Wat een verwennerijquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
met slagroom erbij
en granny's appeltaart
oew fijn liedje moet ik effe delen
ik zie meer dan genoeg naakte mensen als ik aan het werken benquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Bij jullie niet dan? Je mist echt iets dan, al die naakte mensen op straat!
is niet mijn soort muziekquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een verwennerij![]()
Zal ik dan ook een liedje delenIs geen live nummer, al doet het begin dat wel vermoeden
Haar heb ik gisteren live gezienZe is zo mooi en ze zingt zo mooi
ik suikertaartje helemaal ingemaakt met patiencequote:
cool inderdaadquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een verwennerij![]()
Zal ik dan ook een liedje delenIs geen live nummer, al doet het begin dat wel vermoeden
Haar heb ik gisteren live gezienZe is zo mooi en ze zingt zo mooi
die van jou kan ik niet afspelenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
met slagroom erbij
en granny's appeltaart
oew fijn liedje moet ik effe delen
Ja, jij ja, maar ik nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zie meer dan genoeg naakte mensen als ik aan het werken ben
Ze maakt ook hele mooie rustige nummers hoor, met piano enzoquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is niet mijn soort muziek
kwaliteit is wat minderquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die van jou kan ik niet afspelen
Ik heb gisteren m'n rijbewijs opgehaald en voor het eerst zonder L op het dak geredenquote:
wat voor concert ga je heen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb gisteren m'n rijbewijs opgehaald en voor het eerst zonder L op het dak geredenEn dat ga ik morgen weer doen, in een Lada Niva!
![]()
En ik ga naar nog een concert morgen
Jij nog leuke plannen?
Ik ga morgen naar Omnia, Folk muziekquote:
omnia ken ik wel meerdere keren gezien ookquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Omnia, Folk muziek
En hoe was het rijden zonder L?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb gisteren m'n rijbewijs opgehaald en voor het eerst zonder L op het dak geredenEn dat ga ik morgen weer doen, in een Lada Niva!
![]()
En ik ga naar nog een concert morgen
Jij nog leuke plannen?
een CDquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is het nou radio of is het een cd die je ouders draaien ?
moet je maar naar hier toe komenquote:
Ze spelen morgen in Dordecht, een speciaal Valentijns gebeurenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
omnia ken ik wel meerdere keren gezien ook
gave band
waar spelen ze?
Leuk en het ging hartstikke goed!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe was het rijden zonder L?
Leuk weer morgen
Ik doe zeer weinig, echt even mijn ribben rust geven
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
kwaliteit is wat minder
maar deze kan je wel als et goed is afspelen
Ja maar, jouw hier is zo ver weg van mijn hier... Maar ik kom zeker een keertje langs om iets te drinkenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je maar naar hier toe komen
die kan je altijd per ongeluk laten vallen en dan erover heen rijdenquote:
aah oke beetje te ver helaasquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze spelen morgen in Dordecht, een speciaal Valentijns gebeuren
dordrecht is niet ver van hierquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar, jouw hier is zo ver weg van mijn hier... Maar ik kom zeker een keertje langs om iets te drinken![]()
Je gaat nu pas leren rijden hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leuk en het ging hartstikke goed!![]()
Alleen was ik af en toe een oud wijf omdat ik moest wennen aan de auto
Dus een hoop boze blikken
Wat heb je gedaan? Uitgegleden?
ik vind dat echt een fijn liedjequote:
Van hier echt nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dordrecht is niet ver van hier
Even een tank huren, momentje.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die kan je altijd per ongeluk laten vallen en dan erover heen rijden
Ik ook welquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind dat echt een fijn liedje
Jammerquote:
Ik ben morgen met m'n ex vriendje, niet echt ee combi dusquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dordrecht is niet ver van hier
Waar woon jij dan?quote:
quote:
die ken ik dan weer nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook welOok in de versie van Cyndi Lauper trouwens
Aan de andere kant van Rotterdam vanaf Dordrecht gezienquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Ik ben morgen met m'n ex vriendje, niet echt ee combi dus![]()
[..]
Waar woon jij dan?
Weet ik, maar is toch jammer om te zien hoe opgefokt mensen zijn van een paar seconden tijdsverliesquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat nu pas leren rijden hoor
Liggen stuiteren op straat gisteren op de weg naar werk. T was toch lichtelijk glad op sommige stukken. En met een fiets gaat dat wat minder handig.
zoietsquote:
die laat je gewoon buiten in de auto wachtenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben morgen met m'n ex vriendje, niet echt ee combi dus![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die laat je gewoon buiten in de auto wachten
daarom liggen ze op de bank te slapenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:35 schreef Giertje het volgende:
als ik bij mijn ouders ben zet ik echt wel mijn eigen muziek op
sommige bandjes waarderen ze ook nog
ze zijn alweer wakkerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom liggen ze op de bank te slapen
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom liggen ze op de bank te slapen
klopt die staan vanavond hier met hun sierradenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]In zijn auto zeker
Nee joh, die wil dan veel te graag mee naar binnen
Ik kom wel een keertje alleen of met Friemel
![]()
Die kwam vanavond toch sieraden verkopen bij jou?
of uit vervelingquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Over het algemeen slapen mensen omdat ze moe zijn, niet om de muziek![]()
Ik zal het eens met d'r overleggen, maar ik weet niet of ze dat leuk vindtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt die staan vanavond hier met hun sierraden![]()
je kan ook met suikertaartje komen
Ja, black metal is zo monotoon!quote:
ik weet het wel zeker van nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zal het eens met d'r overleggen, maar ik weet niet of ze dat leuk vindt
Ik denk het ook nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet het wel zeker van niet
zijn ouders zijn daardoor weer wakker gewordenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, black metal is zo monotoon!
Leuk is dat hequote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik, maar is toch jammer om te zien hoe opgefokt mensen zijn van een paar seconden tijdsverliesHartziekten FTW dan maar, want als je je zo snel druk maakt om dingen is dat niet echt gezond
![]()
Wat naar!
Rustig aan dan maar
Ja jij ja!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:40 schreef Giertje het volgende:
ik kan prima slapen op black metal geen enkel probleem mee
ik jullie ookquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk het ook nietMaar ik wil het wel eens zien
![]()
Ja, erg leuk!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuk is dat he
Daarom is zo nu en dan met opzet langzaam doen ook heel leuk hoor. Je ziet dan de frustraties er echt afspringen.
Thx, lukt goed het rustig aan doen.
Sorry, wij zijn platonische vriendinnetjes, al meer dan 15 jaarquote:
die horen et niet ik heb dopjes inquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja jij ja!maar je ouders ook?
Ik ken Burzum wel, is die Count Krisjnak oid nu al eens uit de bajes?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
die horen et niet ik heb dopjes in
denk niet dat ze blij worden met het gekrijs van Burzum
[ afbeelding ]
jazeker sterker nog er komt een nieuw album aanquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ken Burzum wel, is die Count Krisjnak oid nu al eens uit de bajes?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, wij zijn platonische vriendinnetjes, al meer dan 15 jaarMaar als je een leuke meid voor me regelt wie weet
![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
jazeker sterker nog er komt een nieuw album aan
en dit keer geen gepingel maar et schijnt echt weer een burzum album te worden als van ouds
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]jullie niet met mekaar
jullie met mij
ik ook dat is echt wel een cd die orgineel in bezit wil hebbenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik ben benieuwd
[..]En dat vindt je vrouw/vriendin goed?
![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En dat vindt je vrouw/vriendin goed?
![]()
reis ze giertjequote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ook dat is echt wel een cd die orgineel in bezit wil hebben
maar goed mensjes ik ga terug naar apeldoorn
tot straks
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]duh.
anders zou ik het ook niet doen![]()
Wel thuisquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ook dat is echt wel een cd die orgineel in bezit wil hebben
maar goed mensjes ik ga terug naar apeldoorn
tot straks
ik zie het vanzelf welquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja zo'n vermoeden had ik ook al hoor
Maar wie weet, kan niets beloven
Suikertaartje eet en logeert bij mij en wij eten spareribs met aardappeltjes en rauwkostquote:
Is goedquote:
gehaktballen in vleesjus met rucola/cashewnoten stamppot of bloemkool/prei stamppotquote:
gezellig is het altijdquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is goedMaar ik kom in elk geval gezellig wat drinken
Ik ben al onderwegquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Suikertaartje eet en logeert bij mij en wij eten spareribs met aardappeltjes en rauwkost![]()
En jij?
Die eerste danquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gehaktballen in vleesjus met rucola/cashewnoten stamppot of bloemkool/prei stamppot
dat klinkt lekkerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Suikertaartje eet en logeert bij mij en wij eten spareribs met aardappeltjes en rauwkost![]()
En jij?
* gf schept een bord vol en schuift het naar marc toequote:
Lekker!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gehaktballen in vleesjus met rucola/cashewnoten stamppot of bloemkool/prei stamppot
Is het ookquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:29 schreef Giertje het volgende:
en ik ben weer thuis
ijskoud verkleumt
mja ik zit nu ook bij de kachel te ontdooienquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Niets aan die kou, ja om lekker binnen te zitten
ooow nee zo erg is dat bij mij niet gelukkigquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja mijne ook wel hoor, daar niet vanMaar van ALLES moet ik aanhoren waar het vandaan komt, hoeveel er op bespaard is en waarom
heeyquote:
rustig hier...quote:
et is weekend he dan heb je datquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
rustig hier...
ik ga maar eens even onder een hete douche staan, ik haat spierpijn!
Zo zo, nou nou, poeh poeh, kom kom, ach achquote:
deed de verwarming het niet in de treinquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:29 schreef Giertje het volgende:
en ik ben weer thuis
ijskoud verkleumt
dan kom maar want die hebben we vandaag op het menu staan hierquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker!Als je die eerste eet dan kom ik langs
[..]
Is het ookEn de aardappeltjes zijn rösti rondjes geworden
suikertjequote:
wat heb jij dan gedaan ?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
rustig hier...
ik ga maar eens even onder een hete douche staan, ik haat spierpijn!
dat kloptquote:
ik welquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:09 schreef Giertje het volgende:
ik heb echt geen idee wat ik moet gaan doen vanavond
whehehe ik was niet met de treinquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
deed de verwarming het niet in de trein![]()
[..]
dan kom maar want die hebben we vandaag op het menu staan hier![]()
[..]
suikertje
[..]
wat heb jij dan gedaan ?
[..]
dat klopt![]()
[..]
ik wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |