Dan nogquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het is vaak een heilige overtuiging in iets, letterlijk of figuurlijk.
dat dus dat gezeik over wat wel en niet mag het draaft te ver doorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan nogben daar lekker zelf heilig van overtuigd en laat mij met rust of zo
giertjequote:
friemelquote:
zelfde giertjequote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:38 schreef Giertje het volgende:
en ik ben ook weer weg fijne dag iedereen
Ha spammertquote:
dat is een foutje van BXquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ha spammert![]()
Met z'n tweeën een heel topic vollullen en dan nog de nieuwe afgeven![]()
latersquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:14 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga boodschapjes doen.
Tot later
heb ik net gedaanquote:
voor erwtensoep hebben we nou wel het weerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:52 schreef Giertje het volgende:
ben ik weer vanuit mijn ouders thuis
lekker met erwtensoep
optyfen. Dat kan ook zonder sneeuw.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor erwtensoep hebben we nou wel het weer
welke sneeuwquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
optyfen. Dat kan ook zonder sneeuw.
jortquote:
De gele. Nog ff en ik pis die kutstraat schoon hier godverdommequote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
welke sneeuw
hier is het alleen aan het vriezen![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De gele. Nog ff en ik pis die kutstraat schoon hier godverdomme
Heerlijk wij eten pizza op zaterdagquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:52 schreef Giertje het volgende:
ben ik weer vanuit mijn ouders thuis
lekker met erwtensoep
Oh nee wacht, het is eoa graf CD met begrafenis-opera. Ik zat al te smachten naar dat zaadreclameblok, maar zelfs dat zit er niet in. WAT een kloteherriequote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Gadverdamme het lijkt wel zondag
graf classic FM
Je doet wat aan je muziekkennis zoquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee wacht, het is eoa graf CD met begrafenis-opera. Ik zat al te smachten naar dat zaadreclameblok, maar zelfs dat zit er niet in. WAT een kloteherrie
Donderopmanquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je doet wat aan je muziekkennis zo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kan je dat dan hier ook komen doenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is ijsquote:
kom dan effe hier zeiken de parkeerplaats is een grote ijsbaan gewordenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
qua temperatuur valt het wel mee maar die klote wind maakt dat het zo koud aanvoeltquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:56 schreef Giertje het volgende:
zoo dat was weer de optocht en het is me stervenskoud
dat komt omdat hij daar gisteravond bezig is geweestquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
kom dan effe hier zeiken de parkeerplaats is een grote ijsbaan geworden
is het nou radio of is het een cd die je ouders draaien ?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee wacht, het is eoa graf CD met begrafenis-opera. Ik zat al te smachten naar dat zaadreclameblok, maar zelfs dat zit er niet in. WAT een kloteherrie
et waait hier niet maar et is wel echt koudquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
qua temperatuur valt het wel mee maar die klote wind maakt dat het zo koud aanvoelt
het is hier rond het vriespunt maar door de wind lijkt het wel min 10quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
et waait hier niet maar et is wel echt koud
zowiezo is het in et zuiden warmer dan hier
op dit soort momenten verlang ik zo enorm naar de zomerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is hier rond het vriespunt maar door de wind lijkt het wel min 10
mjin vader zei net en als et straks zomer is dan klaagt iedereen dat et te warm isquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
het mag van mij warm water gaan regenen
Het is hier ook zo koudquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is hier rond het vriespunt maar door de wind lijkt het wel min 10
Hier in Zwolle noemen we dat een douche, you should try it sometimesquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
het mag van mij warm water gaan regenen
heb je de kachel niet aan?quote:
Ik kom net van buiten en ben moe... Dan heb ik het altijd koudquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb je de kachel niet aan?
of kom je net van buiten
aah arme jijquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kom net van buiten en ben moe... Dan heb ik het altijd koud
douchen jullie buiten op straatquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier in Zwolle noemen we dat een douche, you should try it sometimes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |