natuurlijk we klagen altijd over het weerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
mjin vader zei net en als et straks zomer is dan klaagt iedereen dat et te warm is
marcquote:
daar heb ik gelukkig geen last vanquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kom net van buiten en ben moe... Dan heb ik het altijd koud
daar zijn we tenslotte nederlanders voorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
natuurlijk we klagen altijd over het weer
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah arme jij
* Giertje bied marijkezwolle warme chocomelk aan
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
douchen jullie buiten op straat
met slagroom erbijquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle is Giertje erg dankbaar en warmt zichzelf lekker op met de warme chocomelk
Wat een verwennerijquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
met slagroom erbij
en granny's appeltaart
oew fijn liedje moet ik effe delen
ik zie meer dan genoeg naakte mensen als ik aan het werken benquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Bij jullie niet dan? Je mist echt iets dan, al die naakte mensen op straat!
is niet mijn soort muziekquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een verwennerij![]()
Zal ik dan ook een liedje delenIs geen live nummer, al doet het begin dat wel vermoeden
Haar heb ik gisteren live gezienZe is zo mooi en ze zingt zo mooi
ik suikertaartje helemaal ingemaakt met patiencequote:
cool inderdaadquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een verwennerij![]()
Zal ik dan ook een liedje delenIs geen live nummer, al doet het begin dat wel vermoeden
Haar heb ik gisteren live gezienZe is zo mooi en ze zingt zo mooi
die van jou kan ik niet afspelenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
met slagroom erbij
en granny's appeltaart
oew fijn liedje moet ik effe delen
Ja, jij ja, maar ik nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zie meer dan genoeg naakte mensen als ik aan het werken ben
Ze maakt ook hele mooie rustige nummers hoor, met piano enzoquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is niet mijn soort muziek
kwaliteit is wat minderquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die van jou kan ik niet afspelen
Ik heb gisteren m'n rijbewijs opgehaald en voor het eerst zonder L op het dak geredenquote:
wat voor concert ga je heen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb gisteren m'n rijbewijs opgehaald en voor het eerst zonder L op het dak geredenEn dat ga ik morgen weer doen, in een Lada Niva!
![]()
En ik ga naar nog een concert morgen
Jij nog leuke plannen?
Ik ga morgen naar Omnia, Folk muziekquote:
omnia ken ik wel meerdere keren gezien ookquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Omnia, Folk muziek
En hoe was het rijden zonder L?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb gisteren m'n rijbewijs opgehaald en voor het eerst zonder L op het dak geredenEn dat ga ik morgen weer doen, in een Lada Niva!
![]()
En ik ga naar nog een concert morgen
Jij nog leuke plannen?
een CDquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is het nou radio of is het een cd die je ouders draaien ?
moet je maar naar hier toe komenquote:
Ze spelen morgen in Dordecht, een speciaal Valentijns gebeurenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
omnia ken ik wel meerdere keren gezien ook
gave band
waar spelen ze?
Leuk en het ging hartstikke goed!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe was het rijden zonder L?
Leuk weer morgen
Ik doe zeer weinig, echt even mijn ribben rust geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |