Heyquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik was er ook nog
Ik wil denk ik deze auto![]()
http://www.speurders.nl/o(...)59022879.html?q=lada
Tweetsquote:
Ja gaat goed hoor, ga zo denk ik nog even de stad in met mn zus!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tweets![]()
Hier alles okeeHoe is het met jou?
Gezellig!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:55 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja gaat goed hoor, ga zo denk ik nog even de stad in met mn zus!![]()
Een echte eerste week dus weerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:37 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey, het is prima hoor,
Deze week weer mijn 1e week terug op school, en dat is net als altijd een prutsweek waarin de leraren zelf niet schijnen te weten watvoor project we deze periode uit moeten voeren.
Het enige wat ik mis is mijn ritme, als je een baan hebt (kantoorbaan) heb je vrij vaak dezelfde uren, en nu heb ik dat niet en ben ik ineens de hele tijd moe. Dus daar moet ik even aan wennen.
Hoe is het verder met jou?
Ah das ook leuk, ik zit alleen nog ff te wachten totdat ze hier komt. Ze zou er een uur geleden al zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gezellig!Ik zit hier te laptoppen met Suikertaartje
![]()
Ja dat gaat helemaal goedkomen! Zo'n eerste week is altijd chaotisch.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een echte eerste week dus weerEn dan later gaan zeuren dat jullie moeten opschieten.
Dat ritme krijg je vanzelf weer, even wennen
Hier gaat het wel oke
Hoi Gierquote:
Oeh, da's wel balen... Is ze niet in slaap gevallen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:59 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ah das ook leuk, ik zit alleen nog ff te wachten totdat ze hier komt. Ze zou er een uur geleden al zijn.
quote:Op zondag 14 februari 2010 00:00 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja dat gaat helemaal goedkomen! Zo'n eerste week is altijd chaotisch.
Maar ik ga er vandoor, wil klaarstaan voor als mn zus nog komt! (geen zin in het: ZIt je nou alweer op Fok gezeur)
Have funquote:Op zondag 14 februari 2010 00:00 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja dat gaat helemaal goedkomen! Zo'n eerste week is altijd chaotisch.
Maar ik ga er vandoor, wil klaarstaan voor als mn zus nog komt! (geen zin in het: ZIt je nou alweer op Fok gezeur)
Goeie, ik ga dr zo even bellen. Doei!!quote:Op zondag 14 februari 2010 00:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi Gier![]()
[..]
Oeh, da's wel balen... Is ze niet in slaap gevallen?
heey hoe issie?quote:Op zondag 14 februari 2010 00:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi Gier![]()
[..]
Oeh, da's wel balen... Is ze niet in slaap gevallen?
Alles okee hierquote:
behoorlijk van de kaartquote:Op zondag 14 februari 2010 00:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles okee hierMet jou dan?
Wat dan?quote:
heb een beetje teveel gezopen alles draait nogalquote:Op zondag 14 februari 2010 00:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat dan?En als je dat niet hier wilt zeggen dan mag je natuurlijk PMen
quote:Op zondag 14 februari 2010 00:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb een beetje teveel gezopen alles draait nogal
aah is dat etquote:Op zondag 14 februari 2010 00:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee joh, dat is de aarde die draait
quote:Op zondag 14 februari 2010 00:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee joh, dat is de aarde die draait
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |