Waar laat je hem zetten ,ik heb er pas een laten zetten op mijn decolothequote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:40 schreef heavenstar het volgende:
super blij...!!...LovelyLady zit nu in de trein richting Nijmegen (eindelijk...)
...en om 12 uur laat ik mijn microdermal plaatsen...!!
![]()
![]()
![]()
Dan mag je nog wel even oefenen voor de Elfstedentocht.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:10 schreef Miam het volgende:
24 km geschaatst.. ben behoorlijk kapot.
Ik vond dit al zwaar, laat staan de elfstedentochtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan mag je nog wel even oefenen voor de Elfstedentocht.
OT: Al ietsje beter.
Meh, voor haar een zwak die vaak terug komtquote:
Das naarquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Meh, voor haar een zwak die vaak terug komt.
OT: voel me nu wel lekker.
net tussen mijn decolleté en mijn nek....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:29 schreef candygirl het volgende:
[..]
Waar laat je hem zetten ,ik heb er pas een laten zetten op mijn decolothe
zo mooi..................
OT; Spierpijn van een avondje carnaval en nu werken
Doe eens een fotootje zetten op je fobo danquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:48 schreef heavenstar het volgende:
[..]
net tussen mijn decolleté en mijn nek.......is zo super mooi geworden en ik ben echt super blij!!!!!
![]()
OT: ja blij dus: super leuke dag gehad met LL en erg trots op mijn MD...![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doe eens een fotootje zetten op je fobo dan
Schuif op, heb het koudquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:48 schreef Miam het volgende:
moe, heel erg moe. ik lig zelfs al in m`n nestje.
quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:44 schreef Yuki het volgende:
Koud en alleen
Thank youquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OT: Nog steeds last van mijn rug.Gisteravond was het even beter maar nu is er nog niks meer verbeterd.
Daar heb ik hem ook zitten, deed het pijn bij jou? Bij mij totaal niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:48 schreef heavenstar het volgende:
[..]
net tussen mijn decolleté en mijn nek.......is zo super mooi geworden en ik ben echt super blij!!!!!
![]()
OT: ja blij dus: super leuke dag gehad met LL en erg trots op mijn MD...![]()
het prikken met de naald deed heel ff zeer maar viel echt reuze mee...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:17 schreef candygirl het volgende:
[..]
Daar heb ik hem ook zitten, deed het pijn bij jou? Bij mij totaal niet.
Ot ; uitgeteld ,hard gewerkt en nog spierpijn van gisteren
Ik heb het gezien,die plaats heb ik hem ook en krijr er heel veel complimentjes overquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:18 schreef heavenstar het volgende:
[..]
het prikken met de naald deed heel ff zeer maar viel echt reuze mee...![]()
zie foto in fobo...
Vroeg opstaan is kutquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OT: Nog steeds last van mijn rug.Gisteravond was het even beter maar nu is er nog niks meer verbeterd.
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:16 schreef Miam het volgende:
afschuwelijk. ik heb sinds gisteren ontzettende hoofdpijn wat me ook een misselijk gevoel
geeft .. paracetamol lijkt niets te helpen.![]()
Luilak.quote:Op zondag 14 februari 2010 08:24 schreef Heidi- het volgende:
[..].
Heeeeeeeeeerlijk. Lekker geen verplichtingen vandaag weer, moet ik vaker regelen
Ga lekker op de bank straks series kijken![]()
![]()
Morgen begint alles weer....
Oja, die combinatie is heerlijkquote:Op zondag 14 februari 2010 12:25 schreef nateke het volgende:
Stoned. Heb een nieuw medicijn gekregen. Lyrica, die met de tramadol en paracetamol (= samen Zaldiar) in mijn wentijd mij wel pijnloos maakt. Maar ik zweef helemaal.
Oei, dat krijg je niet zomaarquote:Op zondag 14 februari 2010 12:25 schreef nateke het volgende:
Stoned. Heb een nieuw medicijn gekregen. Lyrica, die met de tramadol en paracetamol (= samen Zaldiar) in mijn wentijd mij wel pijnloos maakt. Maar ik zweef helemaal.
Spannend!quote:Op zondag 14 februari 2010 20:36 schreef Prosperity het volgende:
zenuwachtig!!!! maar ook in a good way... soms dan![]()
dinsdag praktijk examen autorijden
Ja maar, jij bent heeeeeel eng, jij spamt mensenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Spannend!
Zal voor je duimen
OT: beetje raar, ook soort van opgelucht.
Als ik nou eens zou leren dat mensen me helemaal niet zo eng vinden...
Ja... voel me nu ook weer wat enger.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:20 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
Ja maar, jij bent heeeeeel eng, jij spamt mensen
Ik voel me goed!! Zometeen lekker mijn bed in!
quote:I'm scary and damaged
Nee maar wel red bullquote:Op maandag 15 februari 2010 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft iemand houtjes? M'n ogen vallen nonstop dicht.![]()
![]()
Dat wordt wat vanmiddag
Is het na 10 maanden nog niet genoeg geweest?quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 15:54 schreef Yuki het volgende:
.... en waarom komt borstkanker ZO VAAK voor in artikelen?
Ik studeer psychologie, geen geneeskunde
* Yuki is er ff helemaal ziek van
quote:
*knuffel geeft*...quote:Op maandag 15 februari 2010 21:25 schreef Yuki het volgende:
Ronduit kutMag deze dag NU eindigen, opdat morgen een betere dag wordt?
Wel blij voor één iemand, though
Mag ik vragen waarvan je geschrokken bent? Is het van de botsing in Belgie?quote:
Wat heb je met je rug? Sterktequote:Op maandag 15 februari 2010 12:01 schreef RealZeus het volgende:
Nog steeds last van mijn rug dus straks maar even een afspraak maken met de huisarts.
Oh jee... Can we help?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:45 schreef Houniet het volgende:
Ik weet niet wat ik met de sms aan moet.
zelfde hierquote:Op maandag 15 februari 2010 22:45 schreef Houniet het volgende:
Ik weet niet wat ik met de sms aan moet.
Ik heb het niet supererg,sommigen kunnen hun bed niet eens uitkomen,dat heb ik gelukkig niet,dus ik loop vrolijk door al ontzie ik mijn rug nu wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:19 schreef nateke het volgende:
Valt mee??Das gewoon vervelend. Het ergste is dat men dan ook zegt dat je juist door moet lopen. Heb het zelf nooit gehad, maar ik ken mensen die vaker spit hebben (schijnt vaker terug te komen).
Beterschap nogmaals.
Ja, die botsing inderdaad..quote:Op maandag 15 februari 2010 22:28 schreef nateke het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarvan je geschrokken bent? Is het van de botsing in Belgie?
Enne ja, de combi tramadol en lyrica werkt goed. sta nog steeds te tollen en als een dronkenvrouw alles te bekijken.(heb ik toch nog een beetje het gevoel van carnaval).
Had ik maar niets gezegtquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:24 schreef Heidi- het volgende:
GoedKoppijn en misselijkheid is eindelijk weg ! (nu hopen dat het weg blijft
)
Niets meer van je laten horen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:43 schreef crazy987 het volgende:
voel me kut.
ruzie gehad met vriendin en toen zei ze dat ze me niet meer wilde zien.
diezelfde avond nog wat gesmst en vandaag niets meer gehoord.
al tig smsjes en een lieve mail en alles geschreven.
en daarbij moet ik nog de hele dag werken ook
ik wil dr niet kwijt
Kun je beter even niet sms-en enzo, laat haar even tot rust komen en gun haar wat tijd en ruimte. Als ze boos is en jij smst haar steeds zal ze dat als vervelend ervaren en dan drijft ze nog verder van je weg.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:43 schreef crazy987 het volgende:
voel me kut.
ruzie gehad met vriendin en toen zei ze dat ze me niet meer wilde zien.
diezelfde avond nog wat gesmst en vandaag niets meer gehoord.
al tig smsjes en een lieve mail en alles geschreven.
en daarbij moet ik nog de hele dag werken ook
ik wil dr niet kwijt
dat is het probleem, dat kan ik juist niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:56 schreef laforest het volgende:
[..]
Kun je beter even niet sms-en enzo, laat haar even tot rust komen en gun haar wat tijd en ruimte. Als ze boos is en jij smst haar steeds zal ze dat als vervelend ervaren en dan drijft ze nog verder van je weg.
Als ze nog steeds van je houdt en de boosheid is voorbij zal ze je heus wel contacteren. Geef het tijd en dan heb jij ook wat tijd om weer wat bij te komen.
Succes
Verplaats je in haar positie, als jij heel boos op haar zou zijn en ze valt je steeds met sms lastig? Word je toch nog meer boos? Zo van laat me ff met rust.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:59 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dat is het probleem, dat kan ik juist niet.
gewoonweg omdat zij me met zoveel dingen heeft geholpen dat ik gewoon niet zonder haar kan.
en dat we afgelopen weekend het zo leuk hadden (weekend weg) en nu dat het zo gaat
mja maar dat is juist het moeilijke, zeker nu met carnaval maakt het extra moeilijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:01 schreef laforest het volgende:
[..]
Als je haar wilt behouden moet je maar op je handen bijten, delete haar telefoonnummer tijdelijk ofzo.
Wees sterk.
Als ik haar was zou ik je heel erg opdringerig vinden als je dat zou doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:02 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mja maar dat is juist het moeilijke, zeker nu met carnaval maakt het extra moeilijk.
ik denk dat ik vanavond maar gewoon langsga, is ook niet goed maar ik weet het ook niet meer
Sjuust, dat denk ik ook. Als iemand zo bij mij doet zou ik de kriebels over mijn lijf krijgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik je heel erg opdringerig vinden als je dat zou doen.![]()
Ik denk dat je haar dan alleen nog maar meer kwijtraakt.
Het goedmaken is een heel andere fase. Als je haar zo opdringerig blijft contacteren vindt ze je alleen maar zwak en vervelend, nou dan is dat laatste beetje wat nog over was ook zo weg. Maar ja, het is aan jou, wat jij wilt doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:23 schreef crazy987 het volgende:
naja het probleem is dat het voornamelijk mijn schuld is, dus als ik niks doe komt het zeker niet goed.
Nou dan had je moeten smsen: Sorry voor alles, ik laat je nu alles op een rijtje zetten en laat maar weten wanneer je weer contact wilt... ofzo.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:23 schreef crazy987 het volgende:
naja het probleem is dat het voornamelijk mijn schuld is, dus als ik niks doe komt het zeker niet goed.
oooe erg irritant jah, en zo iemand komt zometeen met een big smile binnen alsof er niets aan de hand isquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:41 schreef EviL_AleX het volgende:
Geïrriteerd, een klant laat maar op zich wachten…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |