quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OT: Nog steeds last van mijn rug.Gisteravond was het even beter maar nu is er nog niks meer verbeterd.
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:16 schreef Miam het volgende:
afschuwelijk. ik heb sinds gisteren ontzettende hoofdpijn wat me ook een misselijk gevoel
geeft .. paracetamol lijkt niets te helpen.![]()
Luilak.quote:Op zondag 14 februari 2010 08:24 schreef Heidi- het volgende:
[..].
Heeeeeeeeeerlijk. Lekker geen verplichtingen vandaag weer, moet ik vaker regelen
Ga lekker op de bank straks series kijken![]()
![]()
Morgen begint alles weer....
Oja, die combinatie is heerlijkquote:Op zondag 14 februari 2010 12:25 schreef nateke het volgende:
Stoned. Heb een nieuw medicijn gekregen. Lyrica, die met de tramadol en paracetamol (= samen Zaldiar) in mijn wentijd mij wel pijnloos maakt. Maar ik zweef helemaal.
Oei, dat krijg je niet zomaarquote:Op zondag 14 februari 2010 12:25 schreef nateke het volgende:
Stoned. Heb een nieuw medicijn gekregen. Lyrica, die met de tramadol en paracetamol (= samen Zaldiar) in mijn wentijd mij wel pijnloos maakt. Maar ik zweef helemaal.
Spannend!quote:Op zondag 14 februari 2010 20:36 schreef Prosperity het volgende:
zenuwachtig!!!! maar ook in a good way... soms dan![]()
dinsdag praktijk examen autorijden
Ja maar, jij bent heeeeeel eng, jij spamt mensenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Spannend!
Zal voor je duimen
OT: beetje raar, ook soort van opgelucht.
Als ik nou eens zou leren dat mensen me helemaal niet zo eng vinden...
Ja... voel me nu ook weer wat enger.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:20 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
Ja maar, jij bent heeeeeel eng, jij spamt mensen
Ik voel me goed!! Zometeen lekker mijn bed in!
quote:I'm scary and damaged
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |