Mag deze dag NU eindigen, opdat morgen een betere dag wordt?
 Mag deze dag NU eindigen, opdat morgen een betere dag wordt? 

*knuffel geeft*...quote:Op maandag 15 februari 2010 21:25 schreef Yuki het volgende:
Ronduit kutMag deze dag NU eindigen, opdat morgen een betere dag wordt?
Wel blij voor één iemand, though

Mag ik vragen waarvan je geschrokken bent? Is het van de botsing in Belgie?quote:

Wat heb je met je rug? Sterktequote:Op maandag 15 februari 2010 12:01 schreef RealZeus het volgende:
Nog steeds last van mijn rug dus straks maar even een afspraak maken met de huisarts.

Oh jee... Can we help?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:45 schreef Houniet het volgende:
Ik weet niet wat ik met de sms aan moet.

zelfde hierquote:Op maandag 15 februari 2010 22:45 schreef Houniet het volgende:
Ik weet niet wat ik met de sms aan moet.

schrok me wild....euhhh.......wat moet ik met deze info
 schrok me wild....euhhh.......wat moet ik met deze info

Das gewoon vervelend. Het ergste is dat men dan ook zegt dat je juist door moet lopen. Heb het zelf nooit gehad, maar ik ken mensen die vaker spit hebben (schijnt vaker terug te komen).
 Das gewoon vervelend. Het ergste is dat men dan ook zegt dat je juist door moet lopen. Heb het zelf nooit gehad, maar ik ken mensen die vaker spit hebben (schijnt vaker terug te komen). 

Ik heb het niet supererg,sommigen kunnen hun bed niet eens uitkomen,dat heb ik gelukkig niet,dus ik loop vrolijk door al ontzie ik mijn rug nu wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:19 schreef nateke het volgende:
Valt mee??Das gewoon vervelend. Het ergste is dat men dan ook zegt dat je juist door moet lopen. Heb het zelf nooit gehad, maar ik ken mensen die vaker spit hebben (schijnt vaker terug te komen).
Beterschap nogmaals.

.
 .

al niet met je kan doen.
 al niet met je kan doen.

Ja, die botsing inderdaad..quote:Op maandag 15 februari 2010 22:28 schreef nateke het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarvan je geschrokken bent? Is het van de botsing in Belgie?
Enne ja, de combi tramadol en lyrica werkt goed. sta nog steeds te tollen en als een dronkenvrouw alles te bekijken.(heb ik toch nog een beetje het gevoel van carnaval).
 Ik heb een aantal bekenden in die omgeving wonen ..
 Ik heb een aantal bekenden in die omgeving wonen .. Hoeveel krijg je zo op een dag eigelijk?
 Hoeveel krijg je zo op een dag eigelijk? 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |