quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat is dat?
Dan ga ik daarna weg
Voor het eerst deze week zit ik achter een echte pcquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:02 schreef Bragi het volgende:
Oh, dacht, die zit vast weer mobiel te FOK!ken.![]()
Oh, ik dacht dat je er meerdere had.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Een aantal van mijn smileys? Er zit er maar een bij van mij.
Die ene gast bij blik op de weg ofzo, die zich helemaal kapot schaamde, niet wilde dat de boete hardop gezegd werd, iedereen de hand schudde, beroemd wilde worden, en wilde weten wat een PDA was, die was geweldigquote:
Volgens mij was dit [FO][FEA] Smileyrequest [huillach.gif] de aanleiding.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je er meerdere had.
Wie heeft trouwens besloten ze toe te voegen aan fok! ? Heeft danny je dat gevraagd of het mocht ofzo?
Heb je wel geklikt?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die ene gast bij blik op de weg ofzo, die zich helemaal kapot schaamde, niet wilde dat de boete hardop gezegd werd, iedereen de hand schudde, beroemd wilde worden, en wilde weten wat een PDA was, die was geweldig
Spring dan.quote:
Michael.quote:
michael jackson lekker vindenquote:
diequote:
....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier vind ik hem echt lekker
Ik denk dat het zonder chirurgie er niet echt beter uit had gezien..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap echt niet dat zoveel celeberties hun uiterlijk gewoon helemaal gaan verneuken.
Dolly Parton was ook echt knap
[ afbeelding ]
Serieus, plastische chirurgie.
Bij Sharon Osbourne is het wel aardig gelukt. Niet dat ze mooi is.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap echt niet dat zoveel celeberties hun uiterlijk gewoon helemaal gaan verneuken.
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat ze knap zou zijn, ze is al oud..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:27 schreef Ochtendjas het volgende:
[..]
Ik denk dat het zonder chirurgie er niet echt beter uit had gezien..
Nicequote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:31 schreef Maisnon het volgende:
de tekening voor mn oma zit in de lijstalleen vind ik het passepartout (of hoe je dat ook schrijft) niet zo mooi zo, dus dat ga ik nog ff aanpassen
Mwa, Dolly is oud, die had er sowieso anders uit gezien. Maar Heidi Montagquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand mij inlichten waarom de beste man een ban heeft? Desnoods via PM?quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, Dolly is oud, die had er sowieso anders uit gezien. Maar Heidi Montag![]()
![]()
Ja, en nu een foto van hoe ze er nu uit ziet.quote:
Dit dus. Barbie is er niks bij:quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en nu een foto van hoe ze er nu uit ziet.
Oh, ik zat allemaal naar iemand kei dik en lelijk te zoekenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit dus. Barbie is er niks bij:
[ afbeelding ]
Of Lisa, wat mij betreft.
[ afbeelding ]
Ik neem het terugquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik zat allemaal naar iemand kei dik en lelijk te zoeken. Maarr bij haar vind ik als je niet weet dat ze chirurgie heeft gehad dan zou je het denk ik ook niet zomaar zien
.
Nee, dat niet, maar je zou haar dan wel ouder schatten dan 23 (zoiets is ze geloof ik nu). Vind het gewoon zonde, want ze was al leuk om te zien.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik zat allemaal naar iemand kei dik en lelijk te zoeken. Maarr bij haar vind ik als je niet weet dat ze chirurgie heeft gehad dan zou je het denk ik ook niet zomaar zien
.
Iets met constant beginnen over de break-up met Crack hier in de SC.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan iemand mij inlichten waarom de beste man een ban heeft? Desnoods via PM?
Iets met wat doe jij nuquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iets met constant beginnen over de break-up met Crack hier in de SC.
Ja, sneu eigenlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar je zou haar dan wel ouder schatten dan 23 (zoiets is ze geloof ik nu). Vind het gewoon zonde, want ze was al leuk om te zien.
Wat zeg ik er dan van? Wees eens duidelijk en volledig, in plaats van mij te laten raden naar wat je bedoeltquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, met die opmerking zeg je er zelf toch ook iets van?
Omdat ik het vroeg en hij niet weet dat ik al antwoord heb op de vraag.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, met die opmerking zeg je er zelf toch ook iets van?
Ik zei toch laat maar!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat zeg ik er dan van? Wees eens duidelijk en volledig, in plaats van mij te laten raden naar wat je bedoelt
Met banaan smaak.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, niets laat maar. Begin er dan niet over als je eigenlijk niets wilt zeggen.
quote:
omfg, dat nummer heb ik echt al zo lang niet meer gehoord. Wat foutquote:
Ja, blijf er vooral over doorgaan.quote:
Geweldig nummer, helemaal vergetenquote:
On nom nom nomquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, blijf er vooral over doorgaan.
wtf is this shit.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yea, in de zomer zo
Had je dit gezien trouwens?
quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jezus christus. vooral die albino met d'r hoge stemmetje. damn.
Voor 28 euro? Neequote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:19 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Schoenverwarmers, zouden die heel nuttig zijn?
Ik leg in de winter altijd mijn jas en handschoenen op de verwarming voordat ik weggaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:19 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Schoenverwarmers, zouden die heel nuttig zijn?
Zodat je het na 10 meter nog kouder hebt, dan wanneer je dat niet gedaan hadquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:21 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik leg in de winter altijd mijn jas en handschoenen op de verwarming voordat ik wegga![]()
Maar dan heb ik het de eerste 10meter WEL warmquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zodat je het na 10 meter nog kouder hebt, dan wanneer je dat niet gedaan had
Dat dus jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zodat je het na 10 meter nog kouder hebt, dan wanneer je dat niet gedaan had
En de rest van je tochtje buiten koudquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar dan heb ik het de eerste 10meter WEL warm
Welke van de 3?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
En dat lichaam van die gast is eng
en die met dat gekke hoofd ook
28 euro is geen geld, man!quote:
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeerdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb de baanNet gebeld
En met welk account heb ik in het vorige topic gepost?
Janies gaat nu d'r 1e werkdag met d'r billen op de printer.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb de baanNet gebeld
Ja, kennelijk welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd![]()
![]()
![]()
En deze dacht ik
Nee want ik zit met nog 3 of 4 anderen in een hokquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Janies gaat nu d'r 1e werkdag met d'r billen op de printer.
de pc staat uit?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:28 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom kan ik niet meer printen vanaf mijn laptop?
Die hangt in mijn thuisnetwerk, en de printer zit aan de pc. Die uiteraard ook in hetzelfde netwerk zit.
Aaahhwwww...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee want ik zit met nog 3 of 4 anderen in een hok
Ja doe eens, dan gaat het vriezenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:29 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dan pis ik toch in mn broekdan ishet weer warm
Nou ja, dat vind ik op zich wel gezellig, maar niet om met mn blote billen op een printer te gaan zittenquote:
Oh nee toch, zit KLB volgende week vol met tienersletjes die zich doodvervelen?quote:
Nee, dat is in mei pas, dit is een baantje tot 30 aprilquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:31 schreef Adelante het volgende:
Feli met de baan, JB, is dat al in Polderland?
hihihiquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh nee toch, zit KLB volgende week vol met tienersletjes die zich doodvervelen?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh nee toch, zit KLB volgende week vol met tienersletjes die zich doodvervelen?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb de baanNet gebeld
Nee, vrouwen worden pas geil na hun 25e.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ade heeft niet zoveel met tienersletjes?
Hm, das toch meer verschil met Ado dan die ene letter dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor deze post dus
A 2 euro per stukquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:36 schreef Devvie het volgende:
Het is dondersdruk hier met mensen die rozen willen kopen
Dat kan ik me wel voorstellen eigenlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:38 schreef Lamon. het volgende:
Zo, even wat bier gehaald. Eigenlijk heb ik niets met overdag drinken, maar ik ga echt niet nuchter naar die FOK!meet.
Ja echt van dat stille lijden. Geen gepomp met zware gewichten maar gewoon net zo lang je been bewegen tot het gaat branden etcquote:
Ik neem wel mijn fototoestel mee, dus jullie kunnen straks nagenieten.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen eigenlijk
Precies, dan maar chocola met Valentijn en neem ik de week er op wel weer bloemen mee ofzo. Moet natuurlijk geen standaard worden, dan verwacht ze het straksquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
2,95 laatst zelfs ergens, schrok me dood
Dat is Hayden toch?quote:
Niet TE veel drinken dan he, dan krijgen we onscherpe foto'squote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik neem wel mijn fototoestel mee, dus jullie kunnen straks nagenieten.
Hij krijgt van mij niks met Valentijn, vorige week nog rozen meegebracht voor m, tios niet ele week feestquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Precies, dan maar chocola met Valentijn en neem ik de week er op wel weer bloemen mee ofzo. Moet natuurlijk geen standaard worden, dan verwacht ze het straks![]()
Dank jequote:
Hij heeft een vorm van motion control waar iemand met Parkinson nog mee zou kunnen werken, dus geen zorgen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet TE veel drinken dan he, dan krijgen we onscherpe foto's
Ik ga morgen misschien ook wel een biertje drinken voor ik de stad in ga
O, zuip ze danquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hij heeft een vorm van motion control waar iemand met Parkinson nog mee zou kunnen werken, dus geen zorgen.
Wat moet een man nou met rozen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij krijgt van mij niks met Valentijn, vorige week nog rozen meegebracht voor m, tios niet ele week feest
Ach, ik vind het wel grappig, alleen niet als ik dus vorige week al iets heb gehaald voor m, dat wordt wat overdrevenquote:
Dan heb je de hint niet helemaal goed opgepikt denkelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft twee vazen staan waar niets in stond
Ik heb m'n vriendin al een weekendje Antwerpen cadeau gedaan. De rest van het jaar kan ze op een houtje bijten.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel grappig, alleen niet als ik dus vorige week al iets heb gehaald voor m, dat wordt wat overdreven
En maandag moet ik een lamp afbetalen als het goed is
nog van zn verjaardag
Ik moest bedenken dat die vazen voor iets anders waren ofzo?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan heb je de hint niet helemaal goed opgepikt denkelijk
CRAB PEOPLE, TASTE LIKE CRAB, LOOK LIKE PEOPLE.quote:
Ik vind rozen sowieso wel mooiquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:54 schreef wolvendagen het volgende:
De enige roos die ik digg is een scarlet carson. Omdat die mooi vol zijn.
Zie jou er 's verstand va hebben!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:54 schreef wolvendagen het volgende:
De enige roos die ik digg is een scarlet carson. Omdat die mooi vol zijn.
Ik zo tegen m'n vriendje: Ik heb iets voor je voor Valentijnsdagquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:53 schreef Bragi het volgende:
Nee, maar gewoon.Hou het lekker spontaan of zo in plaats van het te doen op een vooraf besproken dag waardoor er ook een soort van sociale druk heerst.
Ik heb opgezocht welke rozen het in V for Vendetta waren.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zie jou er 's verstand va hebben!
Maar na googelen ben ik het wel met je eens.
Als je lelies geeft krijg ik er gelijk zo'n doodsgevoel bij.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind rozen sowieso wel mooi
Eigenlijk houd ik het meest van lelies, maar das niet logisch om te geven
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zo tegen m'n vriendje: Ik heb iets voor je voor Valentijnsdag
Hij: Dat zouden we niet doen toch?
Ik: Tsja ik heb wel iets voor je
Hij: Dan moet ik morgen ook maar iets voor jou kopen dan..
Ik: Nee grapje ik heb niets
Hij:
V fot Vendetta!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb opgezocht welke rozen het in V for Vendetta waren.
Ik wil dat masker nog steeds, vriend van me heeft het. Ik ben supah jealous.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
V fot Vendetta!!![]()
De enige film waar ik een t-shirt van heb.
Dat bedoelde ik. Maar ze zijn gewoon mooi!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je lelies geeft krijg ik er gelijk zo'n doodsgevoel bij.
O, dat maakt mij dus echt niet uitquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:57 schreef Bragi het volgende:
[..]!
Mja, dat bedoel ik dusAls de een wat heeft, voelt de ander zich (vaak) kut, omdat die niks heeft en dan gaat 'ie toch maar snel wat kopen.......
![]()
Ik at ze altijd rauw, ik weet niet of ze gekookt wel lekker zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Over krab gesproken, ik eet vanavond krabsticksmaar eet je die dingen gewoon rauw of wat
?
Kan jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Over krab gesproken, ik eet vanavond krabsticksmaar eet je die dingen gewoon rauw of wat
?
Jou misschien niet, maar de ander wellicht wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik. Maar ze zijn gewoon mooi!
[..]
O, dat maakt mij dus echt niet uitAls ik niks krijg en wel iets geef, ben toch al gewend dat ik vaker kleine dingetjes geef dan mn vriendjes
Terecht, bij het t-shirt krijg ik altijd al veel response, als je op carnaval dat masker opzet is het helemaal ultiem.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil dat masker nog steeds, vriend van me heeft het. Ik ben supah jealous.
Jupquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:57 schreef Bragi het volgende:
[..]!
Mja, dat bedoel ik dusAls de een wat heeft, voelt de ander zich (vaak) kut, omdat die niks heeft en dan gaat 'ie toch maar snel wat kopen.......
![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb mad veel popcorn trouwens, er lijkt niks uit mijn schaal te verdwijnen.
Kleine dingetjes zijn tof.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jup! Maar ik heb wel echt iets voor 'm, een kaart
dus dat kan nog wel.
Erg de moeite, zeker doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:59 schreef Bragi het volgende:
V for Vendetta moet ik ook nog steeds kijken.Heb er ooit een kwartier van gezien of zo.
Ga ik morgen wel doen, als m'n vriendin carnaval viert
![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
CRAB PEOPLE, TASTE LIKE CRAB, LOOK LIKE PEOPLE.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik at ze altijd rauw, ik weet niet of ze gekookt wel lekker zijn.
quote:
Top!quote:
Althans, dat is wat ze altijd zegt als ik m'n broek omlaag doe.quote:
Bij de bios eet ik altijd twee grote leeg en 2 liter cola gaat erachteraan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:01 schreef Bragi het volgende:
[..]Ik bestel daarom ook nooit meer een grote popcorn in de bios.
Met z'n tweeën van gegeten, bodem kwam nooit in zicht.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij de bios eet ik altijd twee grote leeg en 2 liter cola gaat erachteraan.
Kus me.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]oh oh oh, voor zo een lekker ding faal je
Wat?quote:
Nah, dat maak ik altijd heel snel duidelijk, dat dat me niet zo boeitquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jou misschien niet, maar de ander wellicht wel.Da's wat ik zeg...
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Althans, dat is wat ze altijd zegt als ik m'n broek omlaag doe.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:05 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil een keer zo een grote kreeft eten.
Vorig jaar was er een vrouw die haar man voor zijn verjaardag een jaar lang elke dag seks gaf!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nah, dat maak ik altijd heel snel duidelijk, dat dat me niet zo boeit
Ik weet alleen bij Ado nooit wat ik m moet gevenBehalve een beurt dan, haha
Handboeien leek hij wel opgewonden van te worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nah, dat maak ik altijd heel snel duidelijk, dat dat me niet zo boeit
Ik weet alleen bij Ado nooit wat ik m moet gevenBehalve een beurt dan, haha
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat?Ik krijg van zoute popcorn heel erg dorst en dan is mijn tweede grote bak met karamel popcorn en daar krijg ik ook dorst van. Daarna zeik ik dat allemaal weer uit.
Braaf.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]Sensuele kus op je bovenlip dan
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:06 schreef Bragi het volgende:
Zoet is voor watjes.
En dat zeg ik heus niet om de poll te beïnvloeden...
Lots of 'em!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:04 schreef Bragi het volgende:
Bt has crabs. Bt has crabs. Bt has crabs.
quote:
quote:
Ik ben niet zo moeilijk, als ie wil kan ie dat ook wel krijgen zonder jarig te zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Vorig jaar was er een vrouw die haar man voor zijn verjaardag een jaar lang elke dag seks gaf!
We hebben al vanallesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Handboeien leek hij wel opgewonden van te worden.
Oeh tell me more.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo moeilijk, als ie wil kan ie dat ook wel krijgen zonder jarig te zijn
[..]
We hebben al vanalles
Ik vind zoet lekkerderquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:09 schreef Bragi het volgende:
Wat is dit voor faggotbende? Zout-zoet staat 3-3!
Als jij er niet bent, trekt hij zich altijd af op posts van jou over hem, dusss...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat? Ik weet niet o Ado dat wel goed vindt
Ik denk dat eigenlijk nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als jij er niet bent, trekt hij zich altijd af op posts van jou over hem, dusss...
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:14 schreef RickoKun het volgende:
Ik liever zoet, zoet als een mooi gewassen vaginaatje
Niet mijn schuldquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:09 schreef Bragi het volgende:
Wat is dit voor faggotbende? Zout-zoet staat 3-3!
Wat ist? Weer t zelfde?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:17 schreef Crack_ het volgende:
Mag ik nu ook even zielig doen?
Ik voel me zo tyfuskut, wat een fucking gezeik is dit.. en het enige echt het enige wat ik wil is gewoon rust
Zou 't? (quote:
quote:
Tijd hequote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Herkenbaar...
Je kunt eigenlijk alleen maar hopen dat ie inziet dat t niet werkt...
jammer johquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:22 schreef Bragi het volgende:
[FOK] Win een levenslang FOK!abonnement!
Corruptie op FOK!! Waar gaat het heen met deze wereld?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:22 schreef Bragi het volgende:
Het werkt wel.quote:
Komt wel, maar ik wil wel weer een beetje kunnen spelen eerst, en wennen aan de toetsen en de aanslag, en een stand hebben zodat ik het pedaal niet met mijn knie in hoef te drukken.quote:
juist welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Komt wel, maar ik wil wel weer een beetje kunnen spelen eerst, en wennen aan de toetsen en de aanslag, en een stand hebben zodat ik het pedaal niet met mijn knie in hoef te drukken.
En omdat ik vanaaf naar die meet ga ben ik aan t indrinken, dus nu lijkt me even geen goed moment.
Hahaha, ik hou van je.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:22 schreef Bragi het volgende:
Zatte filmpjes zijn ook leukquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Komt wel, maar ik wil wel weer een beetje kunnen spelen eerst, en wennen aan de toetsen en de aanslag, en een stand hebben zodat ik het pedaal niet met mijn knie in hoef te drukken.
En omdat ik vanaaf naar die meet ga ben ik aan t indrinken, dus nu lijkt me even geen goed moment.
Insgelijks.quote:
IT'S A MINDFUCK!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik werd nieuwsgierig door wat de rest zei
Anders had ik niet geklikt
Er is pas nog een geweldig stoned filmpje van me gemaaktquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zatte filmpjes zijn ook leuk
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er is pas nog een geweldig stoned filmpje van me gemaaktkan 'm alleen niet posten want een vriend van me staat er ook op en dat vind ik lullig.
En daarna een zoutvaatje legen in de wondenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is wat subtieler
Nou ja, om te beginnen dan
Ja, of gewoon door blijven slaanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
En daarna een zoutvaatje legen in de wonden
JONGE! ZIT ME DAN NIET LEKKER TE MAKEN MET JE FILMPJE!quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, of gewoon door blijven slaan
Bloedquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij houdt wel van bloed en loshangend vel?
Je hebt PMquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
JONGE! ZIT ME DAN NIET LEKKER TE MAKEN MET JE FILMPJE!
"Property of"quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hm, dan is dit misschien beter
[ afbeelding ]
Nee, maar het blijft wel je hele leven bij jequote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
"Property of"
nouja, eigenlijk niet
Niet doen, FOK!kers kunnen daar niet zo goed mee omgaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:29 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga een filmpje uploaden op youtube.![]()
I see.quote:
Wel, hoor. Heb al meerdere yt-filmpjes van wd gezien. Doen we ook geen rare dingen mee.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet doen, FOK!kers kunnen daar niet zo goed mee omgaan.
Nietquote:
Die titel is omdat zo een jongen uit me klas papiertjes had gescheurd en ze niet wilde opruimen omdat die leraar dat zei. Dus toen zei iemand zo: JIJ HOUDT HEM BEET EN IK TRAP!quote:
Ja maar. Too late.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet doen, FOK!kers kunnen daar niet zo goed mee omgaan.
Zie mijn vorige post.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vanwaar de titel?
Ik heb misschien iets gemist
aha!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die titel is omdat zo een jongen uit me klas papiertjes had gescheurd en ze niet wilde opruimen omdat die leraar dat zei. Dus toen zei iemand zo: JIJ HOUDT HEM BEET EN IK TRAP!
Dus Pascalle zegt ineens zo: "MAG IK IN ZIJN BEK SPUGEN?!"![]()
Ik zag net het filmpje dat jij maakte met je mobiel.quote:
Oh, hij valt mee gelukkig.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet![]()
[..]
Die titel is omdat zo een jongen uit me klas papiertjes had gescheurd en ze niet wilde opruimen omdat die leraar dat zei. Dus toen zei iemand zo: JIJ HOUDT HEM BEET EN IK TRAP!
Dus Pascalle zegt ineens zo: "MAG IK IN ZIJN BEK SPUGEN?!"![]()
[..]
Ja maar. Too late.
Ik ben niet leuk in filmpjes.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
aha!
En ik vind je ook wel leuk in dat filmpje hoor
"Ik heb hem in zwart-wit" .... "njjjjjjjjjjjjjj" .... "Ik ben al klaar"quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, hij valt mee gelukkig.
Ik kan je niet verstaan.
En pijnlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar het blijft wel je hele leven bij je
Dus genant en vervelend
Ja, maar dat wist je al.quote:
Dat ookquote:
Zijkant van je buik is ook een aanraderquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ook
Maar wel maar tijdelijkMaar goed, iedereen ziet het wel als je je uitkleedt.
Ik zou t in de lies doen, doet erg veel pijn en zien ze ook met pijpen
Neequote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar dat wist je al.![]()
En nou genoeg incrowd-posting over een PM'tje.
Las ik net nou 'bek' in plaats van 'ben'?
Doen we er gewoon tweequote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
Zijkant van je buik is ook een aanrader
De gedachte van alle mannelijke lurkertjes, die geen kleurenbeeldscherm hebben in 3 zinnen beschreven.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Ik heb hem in zwart-wit" .... "njjjjjjjjjjjjjj" .... "Ik ben al klaar"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |