quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat is dat?
Dan ga ik daarna weg
Voor het eerst deze week zit ik achter een echte pcquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:02 schreef Bragi het volgende:
Oh, dacht, die zit vast weer mobiel te FOK!ken.![]()
Oh, ik dacht dat je er meerdere had.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Een aantal van mijn smileys? Er zit er maar een bij van mij.
Die ene gast bij blik op de weg ofzo, die zich helemaal kapot schaamde, niet wilde dat de boete hardop gezegd werd, iedereen de hand schudde, beroemd wilde worden, en wilde weten wat een PDA was, die was geweldigquote:
Volgens mij was dit [FO][FEA] Smileyrequest [huillach.gif] de aanleiding.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je er meerdere had.
Wie heeft trouwens besloten ze toe te voegen aan fok! ? Heeft danny je dat gevraagd of het mocht ofzo?
Heb je wel geklikt?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die ene gast bij blik op de weg ofzo, die zich helemaal kapot schaamde, niet wilde dat de boete hardop gezegd werd, iedereen de hand schudde, beroemd wilde worden, en wilde weten wat een PDA was, die was geweldig
Spring dan.quote:
Michael.quote:
michael jackson lekker vindenquote:
diequote:
....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier vind ik hem echt lekker
Ik denk dat het zonder chirurgie er niet echt beter uit had gezien..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap echt niet dat zoveel celeberties hun uiterlijk gewoon helemaal gaan verneuken.
Dolly Parton was ook echt knap
[ afbeelding ]
Serieus, plastische chirurgie.
Bij Sharon Osbourne is het wel aardig gelukt. Niet dat ze mooi is.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap echt niet dat zoveel celeberties hun uiterlijk gewoon helemaal gaan verneuken.
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat ze knap zou zijn, ze is al oud..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:27 schreef Ochtendjas het volgende:
[..]
Ik denk dat het zonder chirurgie er niet echt beter uit had gezien..
Nicequote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:31 schreef Maisnon het volgende:
de tekening voor mn oma zit in de lijstalleen vind ik het passepartout (of hoe je dat ook schrijft) niet zo mooi zo, dus dat ga ik nog ff aanpassen
Mwa, Dolly is oud, die had er sowieso anders uit gezien. Maar Heidi Montagquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand mij inlichten waarom de beste man een ban heeft? Desnoods via PM?quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, Dolly is oud, die had er sowieso anders uit gezien. Maar Heidi Montag![]()
![]()
Ja, en nu een foto van hoe ze er nu uit ziet.quote:
Dit dus. Barbie is er niks bij:quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en nu een foto van hoe ze er nu uit ziet.
Oh, ik zat allemaal naar iemand kei dik en lelijk te zoekenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit dus. Barbie is er niks bij:
[ afbeelding ]
Of Lisa, wat mij betreft.
[ afbeelding ]
Ik neem het terugquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik zat allemaal naar iemand kei dik en lelijk te zoeken. Maarr bij haar vind ik als je niet weet dat ze chirurgie heeft gehad dan zou je het denk ik ook niet zomaar zien
.
Nee, dat niet, maar je zou haar dan wel ouder schatten dan 23 (zoiets is ze geloof ik nu). Vind het gewoon zonde, want ze was al leuk om te zien.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik zat allemaal naar iemand kei dik en lelijk te zoeken. Maarr bij haar vind ik als je niet weet dat ze chirurgie heeft gehad dan zou je het denk ik ook niet zomaar zien
.
Iets met constant beginnen over de break-up met Crack hier in de SC.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan iemand mij inlichten waarom de beste man een ban heeft? Desnoods via PM?
Iets met wat doe jij nuquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iets met constant beginnen over de break-up met Crack hier in de SC.
Ja, sneu eigenlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar je zou haar dan wel ouder schatten dan 23 (zoiets is ze geloof ik nu). Vind het gewoon zonde, want ze was al leuk om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |