Ach, ik vind het wel grappig, alleen niet als ik dus vorige week al iets heb gehaald voor m, dat wordt wat overdrevenquote:
Dan heb je de hint niet helemaal goed opgepikt denkelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft twee vazen staan waar niets in stond
Ik heb m'n vriendin al een weekendje Antwerpen cadeau gedaan. De rest van het jaar kan ze op een houtje bijten.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel grappig, alleen niet als ik dus vorige week al iets heb gehaald voor m, dat wordt wat overdreven
En maandag moet ik een lamp afbetalen als het goed is
nog van zn verjaardag
Ik moest bedenken dat die vazen voor iets anders waren ofzo?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan heb je de hint niet helemaal goed opgepikt denkelijk
CRAB PEOPLE, TASTE LIKE CRAB, LOOK LIKE PEOPLE.quote:
Ik vind rozen sowieso wel mooiquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:54 schreef wolvendagen het volgende:
De enige roos die ik digg is een scarlet carson. Omdat die mooi vol zijn.
Zie jou er 's verstand va hebben!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:54 schreef wolvendagen het volgende:
De enige roos die ik digg is een scarlet carson. Omdat die mooi vol zijn.
Ik zo tegen m'n vriendje: Ik heb iets voor je voor Valentijnsdagquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:53 schreef Bragi het volgende:
Nee, maar gewoon.Hou het lekker spontaan of zo in plaats van het te doen op een vooraf besproken dag waardoor er ook een soort van sociale druk heerst.
Ik heb opgezocht welke rozen het in V for Vendetta waren.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zie jou er 's verstand va hebben!
Maar na googelen ben ik het wel met je eens.
Als je lelies geeft krijg ik er gelijk zo'n doodsgevoel bij.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind rozen sowieso wel mooi
Eigenlijk houd ik het meest van lelies, maar das niet logisch om te geven
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zo tegen m'n vriendje: Ik heb iets voor je voor Valentijnsdag
Hij: Dat zouden we niet doen toch?
Ik: Tsja ik heb wel iets voor je
Hij: Dan moet ik morgen ook maar iets voor jou kopen dan..
Ik: Nee grapje ik heb niets
Hij:
V fot Vendetta!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb opgezocht welke rozen het in V for Vendetta waren.
Ik wil dat masker nog steeds, vriend van me heeft het. Ik ben supah jealous.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
V fot Vendetta!!![]()
De enige film waar ik een t-shirt van heb.
Dat bedoelde ik. Maar ze zijn gewoon mooi!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je lelies geeft krijg ik er gelijk zo'n doodsgevoel bij.
O, dat maakt mij dus echt niet uitquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:57 schreef Bragi het volgende:
[..]!
Mja, dat bedoel ik dusAls de een wat heeft, voelt de ander zich (vaak) kut, omdat die niks heeft en dan gaat 'ie toch maar snel wat kopen.......
![]()
Ik at ze altijd rauw, ik weet niet of ze gekookt wel lekker zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Over krab gesproken, ik eet vanavond krabsticksmaar eet je die dingen gewoon rauw of wat
?
Kan jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Over krab gesproken, ik eet vanavond krabsticksmaar eet je die dingen gewoon rauw of wat
?
Jou misschien niet, maar de ander wellicht wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik. Maar ze zijn gewoon mooi!
[..]
O, dat maakt mij dus echt niet uitAls ik niks krijg en wel iets geef, ben toch al gewend dat ik vaker kleine dingetjes geef dan mn vriendjes
Terecht, bij het t-shirt krijg ik altijd al veel response, als je op carnaval dat masker opzet is het helemaal ultiem.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil dat masker nog steeds, vriend van me heeft het. Ik ben supah jealous.
Jupquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:57 schreef Bragi het volgende:
[..]!
Mja, dat bedoel ik dusAls de een wat heeft, voelt de ander zich (vaak) kut, omdat die niks heeft en dan gaat 'ie toch maar snel wat kopen.......
![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb mad veel popcorn trouwens, er lijkt niks uit mijn schaal te verdwijnen.
Kleine dingetjes zijn tof.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jup! Maar ik heb wel echt iets voor 'm, een kaart
dus dat kan nog wel.
Erg de moeite, zeker doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:59 schreef Bragi het volgende:
V for Vendetta moet ik ook nog steeds kijken.Heb er ooit een kwartier van gezien of zo.
Ga ik morgen wel doen, als m'n vriendin carnaval viert
![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
CRAB PEOPLE, TASTE LIKE CRAB, LOOK LIKE PEOPLE.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik at ze altijd rauw, ik weet niet of ze gekookt wel lekker zijn.
quote:
Top!quote:
Althans, dat is wat ze altijd zegt als ik m'n broek omlaag doe.quote:
Bij de bios eet ik altijd twee grote leeg en 2 liter cola gaat erachteraan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:01 schreef Bragi het volgende:
[..]Ik bestel daarom ook nooit meer een grote popcorn in de bios.
Met z'n tweeën van gegeten, bodem kwam nooit in zicht.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij de bios eet ik altijd twee grote leeg en 2 liter cola gaat erachteraan.
Kus me.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]oh oh oh, voor zo een lekker ding faal je
Wat?quote:
Nah, dat maak ik altijd heel snel duidelijk, dat dat me niet zo boeitquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jou misschien niet, maar de ander wellicht wel.Da's wat ik zeg...
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Althans, dat is wat ze altijd zegt als ik m'n broek omlaag doe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |