Nee want ik zit met nog 3 of 4 anderen in een hokquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Janies gaat nu d'r 1e werkdag met d'r billen op de printer.
de pc staat uit?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:28 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom kan ik niet meer printen vanaf mijn laptop?
Die hangt in mijn thuisnetwerk, en de printer zit aan de pc. Die uiteraard ook in hetzelfde netwerk zit.
Aaahhwwww...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee want ik zit met nog 3 of 4 anderen in een hok
Ja doe eens, dan gaat het vriezenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:29 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dan pis ik toch in mn broekdan ishet weer warm
Nou ja, dat vind ik op zich wel gezellig, maar niet om met mn blote billen op een printer te gaan zittenquote:
Oh nee toch, zit KLB volgende week vol met tienersletjes die zich doodvervelen?quote:
Nee, dat is in mei pas, dit is een baantje tot 30 aprilquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:31 schreef Adelante het volgende:
Feli met de baan, JB, is dat al in Polderland?
hihihiquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh nee toch, zit KLB volgende week vol met tienersletjes die zich doodvervelen?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh nee toch, zit KLB volgende week vol met tienersletjes die zich doodvervelen?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb de baanNet gebeld
En met welk account heb ik in het vorige topic gepost?
Nee, vrouwen worden pas geil na hun 25e.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ade heeft niet zoveel met tienersletjes?
Hm, das toch meer verschil met Ado dan die ene letter dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor deze post dus
A 2 euro per stukquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:36 schreef Devvie het volgende:
Het is dondersdruk hier met mensen die rozen willen kopen
Dat kan ik me wel voorstellen eigenlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:38 schreef Lamon. het volgende:
Zo, even wat bier gehaald. Eigenlijk heb ik niets met overdag drinken, maar ik ga echt niet nuchter naar die FOK!meet.
Ja echt van dat stille lijden. Geen gepomp met zware gewichten maar gewoon net zo lang je been bewegen tot het gaat branden etcquote:
Ik neem wel mijn fototoestel mee, dus jullie kunnen straks nagenieten.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen eigenlijk
Precies, dan maar chocola met Valentijn en neem ik de week er op wel weer bloemen mee ofzo. Moet natuurlijk geen standaard worden, dan verwacht ze het straksquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
2,95 laatst zelfs ergens, schrok me dood
Dat is Hayden toch?quote:
Niet TE veel drinken dan he, dan krijgen we onscherpe foto'squote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik neem wel mijn fototoestel mee, dus jullie kunnen straks nagenieten.
Hij krijgt van mij niks met Valentijn, vorige week nog rozen meegebracht voor m, tios niet ele week feestquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Precies, dan maar chocola met Valentijn en neem ik de week er op wel weer bloemen mee ofzo. Moet natuurlijk geen standaard worden, dan verwacht ze het straks![]()
Dank jequote:
Hij heeft een vorm van motion control waar iemand met Parkinson nog mee zou kunnen werken, dus geen zorgen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet TE veel drinken dan he, dan krijgen we onscherpe foto's
Ik ga morgen misschien ook wel een biertje drinken voor ik de stad in ga
O, zuip ze danquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hij heeft een vorm van motion control waar iemand met Parkinson nog mee zou kunnen werken, dus geen zorgen.
Wat moet een man nou met rozen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij krijgt van mij niks met Valentijn, vorige week nog rozen meegebracht voor m, tios niet ele week feest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |